Xiaomi Amazfit Bip – párování
Dobrý den, hodinky nejdou spárovat s novým zařízením (Redmi 6). Starý telefon dosloužil. Odkazuje to na zákaznický servis. Chtěl jsem nastavit hodinky do továrního nastavení a poté párovat. Nicméně jsem zjistil, že v hodinkách nějakou záhadou není ikona Nastavení a místo ní je ikona Alipay. Zkoušel jsem restart telefonu, odinstalaci aplikace a instalaci starší verze. Nic nepomáhá. Napadá Vás prosím co s tím?
Dobrý den,
ta ikona poslední dobou skutečně některým uživatelům mizí. Co s tím aktuálně nevíme, takže bych doporučil ty hodinky reklamovat, ať si s tím nějak poradí prodejce.
Karel Kilián
Dobrý den,
tak v jiném vlákně to jeden z uživatelů vyřešil takto:
- odinstalace aplikace MI FIT
- v menu telefonu jsem pod Bluetooth našel MAC adresu mých hodinek a zapsal si ji na papír
- instalace aplikace Notify & Fitness for Amazfit
- Spárování s hodinkami ručně, podle zadané MAC adresy
- v Menu jít do Amazfit nastavení a zde jsem skryl Alipay a odkryl Nastavení
- V hodinkách se po chvilce objevilo konečně menu Settings
- Restart hodinek via Factory reset
- Opětovná instalace aplikace MI Fit a její spárování s hodinkami
Zkuste a uvidíte, zda to zabere.
Karel Kilián
Dobrý večer, děkuji za odpověď. Pomohlo to ale jen částečně. Uvedeným postupem jsem hodinky spároval, ale ikona nastavení opětovně v nabídce není a Alipay je zpět. Je to podle Vás na reklamaci? Předpokládám, že to není ani tak problém hodinek, ale spíš aplikace. Děkuji, Petr.
Dobrý den,
přesně tak, je to problém aplikace, nikoli hodinek. Podívejte se na tento návod – ukazují tam, jak dát zpět do nabídky položku Settings a jak odstranit AliPay. To by mělo vyřešit zbytek problému.
Karel Kilián