Xiaomi Amazfit GTS čeština

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníXiaomi Amazfit GTS čeština
Pitrsman zeptal se před 4 roky

Dobrý den, jen se ptám pokud se něco nezměnilo, na Amazfit GTS stále není čeština? Napadlo mě že když lidi píšou na netu že Amazfit GTS 2 mají češtinu zda už třeba někdo to od té dvojky nepředělal na jedničku. 🙂 Přece jen prostředí je stejné. Na youtube jsou jen nějaké návody na nabourání rom ale tím pádem asi člověk přijde o záruku což se mě nějak nechce.
Pak mám ještě dotaz, tohle jsou jen (pouze) ciferníky? https://amazfitwatchfaces.com/gts/fresh?lang=cz

17 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
je to tak, jak píšete – oficiální čeština pro Amazfit GTS dle mi známých informací není k dispozici. Nahráním neoficiální ROM pochopitelně riskujete ztrátu záruky.
Proč jsou ty ciferníky v češtině netuším. Možná jsou pro tu neoficiální ROM.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Gabriela odpověděl před 4 roky

mam hodinky amazfit GTS model A1914 mobil mám redmi note 8t a nejde sparovat a na hodinkách mám stále QR kód a co mám stažené aplikace tak nic  kde dělám chybu 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
začněte tím, že si stáhnete aplikaci Zepp. Založte si účet a poté z té aplikace zkuste vyhledat a přidat hodinky. QR kód nebudete potřebovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Pitrsman odpověděl před 4 roky

Gabrielo něco se řešilo zde: https://xm.cz/blog/dotaz/xiaomi-amazfit-gts/

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
no, myslím, že i tam jsme dospěli k závěru, že čeština pro GTS není a není ani známo, zda někdy bude.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Ali odpověděl před 4 roky

Dobrý den, dá se někde nastavit, aby hodinky vibrovaly při ztrátě spojení s telefonem? Díky Ali 🙂

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
myslím, že tato funkce v aplikaci Zepp bohužel chybí. Zkuste to napsat vývojářům jako námět na vylepšení – adresa na ně je support@zepp.com.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr Kralovanský odpověděl před 4 roky

kralda
dnes jsem koupil Amazfit GTS 2-po dlouhém zkoušení a bádání,ale hlavně dílem náhody,protože stejnej ajťák jako kosmonaut-jsem dostal do hodinek náááádhernou češtinu(v krámě mi samozřejmě neřekli,že to češtinu nemá a já si anglicky neobjednám ani pivo)Takže jsem byl doma dost nas…nej…Po hrdinským úsilí se mi podařilo stahnout ZEPP a pak jsem se postupně prokousával nastavením a nedal jsem pokoj,až jsem po cestě profil-amazfit-nastavení hodinek-systémový jazyk-ČEŠTINA-nevěřil vlastním očím,když se mnou cibule začaly mluvit česky!!!! Tak jsem si vzpoměl na ostatní nešťastníky a rychle vám to píšu,ať se to co nedřív rozkřikne.Tak ať se vám to všem co nejdřív povede.Petr

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
to by znamenalo, že podporu češtiny přidali! Moc děkuji za užitečnou informaci, která jistě udělá radost mnoha majitelům těchto hodinek.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jiří odpověděl před 4 roky

Zdravím. Přesně jak píše Petr, u svých GTS 2 jsem našel češtinu v aplikaci Zepp pod položkou profil, nastavení hodinek, systémový jazyk, čeština. Nevím ovšem jestli je tato volba dostupná u klasických GTS. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
myslím, že u klasických GTS k dispozici není.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martina odpověděl před 3 roky

Dobrý den, píšete, že čeština v nastavení již je, ale v mé aplikaci Zepp teda rozhodně není, dnes stažená, takže aktuální 🙁 co mám prosím dělat? Děkuji 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
no, pokud máte první generaci Amazfit GTS, tak pro ty, pokud mám správně informace, čeština nikdy nevyšla.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Renata Mudrová odpověděl před 2 roky

Dobry den, už jsem zoufalá z hodinek.. Cca 10 dní zpět mi najednou začal zvonit budík ve 4h ráno, pak znovu v 5h,i přesto, že v hodinkách ani v aplikaci žádný budík nastavený nemá..
Uz nevím, co kde zkontrolovat.. Mám Amazfit GTS.
Díky za odpověď a pomoc 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
zkuste:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Zepp.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Pokud to nepomůže a hodinky Vás budou nadále budit v časy, které jste si nenastavila, řešil bych to reklamací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Richard Marosz odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
lze k hodinkám Amazfit gts připojit hrudní pás garmin HRM pro Plus a jakým způsobem?
Děkuji
Richard

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
výrobce takovou možnost nezmiňuje a ani já jsem při testování těchto hodinek nenarazil na možnost připojení hrudního pásu. Obávám se tedy, že toto bohužel není možné.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

3 + 13 =

Xiaomi Buds 5

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!