Xiaomi Buds 5
Mám od Vás čerstvě sluchátka Xiaomi Buds 5, používám je na iPhone 12 mini s aktuálním IOS 18.1.
Hlavním důvodem ke koupi byla možnost nahrávání hovorů přímo sluchátky. Nefunguje to. Vůbec. Je nějaká rada, jak to rozchodit?
Další věc, co mě trochu znepokojuje, je, že při pohledu do aplikace vůbec nepřibývají procenta nabytí pouzdra. A ani to nabíjení sluchátek není žádná sláva. Je problém v ukazateli, nebo někde jinde? (Že to negunguje s PD nabíječkou už jsem vygooglil, posílám do toho jen těch 5V.)
Dobrý den,
popisoval jsem Xiaomi Buds v tomto článku a určitě jsem tam nikde nezmínil, že by měla umět nahrávat hovory. Ani si neumím představit, jak by to mohlo fungovat. Dívám se na ně i do našeho e-shopu, a ani tam takovou skutečnost nikde neuvádíme. Sluchátka tuto funkci nemají, proto není žádná možnost ji rozchodit.
Pokud se Vám při pohledu do aplikace nezobrazuje správná úroveň nabití, může být na vině samotný ukazatel v aplikaci. Doporučuji však nejprve provést následující kroky:
- Reset sluchátek: Pokud je možnost resetovat sluchátka do továrního nastavení, zkuste tuto variantu a následně je znovu spárujte s iPhonem. Tímto krokem lze často odstranit softwarové problémy s ukazatelem stavu baterie.
- Použití originálního nabíjecího kabelu: Ujistěte se, že používáte kompatibilní 5V nabíječku s dostatečným proudem (ideálně 1–2 A) a originální kabel, protože některé neoriginální kabely nebo adaptéry mohou mít vliv na zobrazování nabití pouzdra.
Pokud potíže přetrvávají, doporučuji kontaktovat prodejce, protože by mohlo jít o výrobní vadu – zejména pokud se ani po resetu nezobrazuje správně stav baterie nebo sluchátka stále nefungují dle očekávání.
Doufám, že Vám tyto rady pomohou! Kdybyste potřeboval další asistenci, neváhejte se ozvat.
Přeji, ať sluchátka fungují bez dalších komplikací.
S pozdravem,
Karel Kilián
Díky za odpověď!
Tak to nahrávání se mi podařilo rozchodit. Jde o to, že nejde spustit v aplikaci, ale jen a pouze přímo přes sluchátka, a to poté, co se nahradí některé z výchozích gest.
Ale ten na ten ukazatel stavu nabití zatím ani reset sluchátek nepomohl.
Dobrý den,
v tom případě bych doporučil zkusit sluchátka spárovat s jiným zařízením/telefonem, ať se ukáže, zda je problém ve sluchátkách (respektive krabičce), nebo v telefonu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián