Xiaomi cloud nenávratně ztracen?
Dobrý den. Po delší době jsem se přihlásil ke Xiaomi cloudu a po přihlášení na mne vyskočila hláška „Archivace dat. Zdá se, že jste Xiaomi Cloud již déle než rok nevyužili. Váš účet byl zmrazen a vaše data byla archivována. K archivovaným datům momentálně nemáte přístup. Na tomto účtu nebudete nadále moci používat služby Xiaomi Cloudu. Odhlásit se. “ Prosím o radu, zda ještě existuje nějaká možnost si stáhnout data (hlavně fotky) uložená na tomto cloudu. Moc děkuji za jakoukoliv radu.
Dobrý den,
cituji z podmínek k užívání účtu Xiaomi: „Pozastavení. Váš Xiaomi účet můžeme pozastavit, pokud byl neaktivní po dobu jednoho roku. Neaktivitou je rozuměno dlouhodobé nepřihlášení se do Xiaomi Cloud. Svůj účet můžete kdykoli znovu aktivovat. Stačí projít procesem ověření, který byl implementován z bezpečnostních důvodů. Pokud byl však účet pozastaven, vyhrazujeme si právo znepřístupnit uživatelský obsah účtu. Opětovné zpřístupnění uživatelského obsahu může být zpoplatněno.“
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, pane Kilián. Moc díky za odpověď. Jak mám ale spustit „proces ověření“?
Dobrý den,
to se přiznám, že netuším. Sám jsem tuto situaci neřešil a i zde na Poradně jste zatím první, komu se něco takového stalo. Co se stane, když se pokusíte k účtu Xiaomi přihlásit přes webové rozhraní na https://account.xiaomi.com/ ? Nenabídne Vám to možnost ověření?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, upřesnění: do Xiaomi účtu se přihlásit můžu, tam jsem teď provedl i proces ověření, ale stále se nemůžu dostat ke svým datům na Xiaomi cloudu, kam jsem se přihlásil pomocí xiaomi účtu, píše mi to stále to stejné:
„Archivace dat
Zdá se, že jste Xiaomi Cloud již déle než rok nevyužili. Váš účet byl zmrazen a vaše data byla archivována. K archivovaným datům momentálně nemáte přístup. Na tomto účtu nebudete nadále moci používat služby Xiaomi Cloudu.“
Moc děkuji za pomoc, hezký den
Kamil Horňáček
Dobrý den,
Zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná Vám s obnovením účtu pomohou.
Mělo by to fungovat takto:
- Otevřete Nastavení.
- Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
- Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
- Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
- V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
- Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
- Klepněte na tlačítko Odeslat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mám stejný problém. Dokonce jsem se dostal na nějakou stránku kde je odblokovat, odmrazit účet, atd. Jenomže můj účet nejde odmrazit, napíše to že můj účet byl zmrazen
Dobrý den,
tady se obávám, že nebude jiné řešení než se výše uvedeným způsobem zkusit obrátit na podporu Xiaomi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián