Xiaomi Huami Amazfit – dotazy

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Mi Band (Watch)Xiaomi Huami Amazfit – dotazy
Pavel zeptal se před 7 roky

Dobrý den, Zajímá mě, jestli se zobrazí jméno volajícího. Pro mě klíčová funkce.
Děkuji za odpověď

61 Odpovědi
Jan Dolejš odpověděl před 7 roky

Dobrý den, ano.

Pavel odpověděl před 7 roky

A amazfit Bip umí zobrazit jméno volajícího?
Děkuji za odpověď

Blanka odpověděl před 7 roky

Dobrý den. Dá se z hodinek poslat sms nebo na ní odpovědět? 
Děkuji za odpověď

Karel Kilián Personál odpovězeno před 7 roky

Dobrý den,
odpovědět z hodinek nejde.
Karel Kilián

Štěpán odpověděl před 7 roky

Ahoj, zakoupil jsem hodinky Amazfit a po spojení s telefon mi hodinky nereagují na volání, sms atd.. Mohu poprosit o radu? v telefonu jsem vše povolil a stále když mi někdo volá tak hodinky nereagují.  Děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 7 roky

Dobrý den,
čili když v aplikaci Amazfit vstoupíte do nastavení, podívejte se, jestli má program příslušná oprávnění. Měl byste je najít v sekci Profile-Settings-System Permissions. Zde musíte aplikaci povolit přístup k oznámením a ke kontaktům. Zde by teoreticky mohla být příčína.
Karel Kilián

Jarka odpověděl před 7 roky

Dobrý den, mám hodinky Amazfit BIT, vše OK, jen se mi při volání neobjeví ani číslo ani název kontaktu. Spárováno mám přes aplikaci Mi Fit. Můžete mi poradit? Nebo to tyto hodinky neumí? Ale u e-mailu i whats app se kontakt objeví….
Jarka

Karel Kilián Personál odpověděl před 7 roky

Dobrý den,
v aplikaci Mi Fit v sekci Profil máte položku Příchozí hovor zapnutou? Pokud ano, notifikují hodinky alespoň nějak příchozí hovor?
Karel Kilián

maťo odpověděl před 7 roky

dobrý deň. 
 
mam hodinky xiaomi amazfit. Doteraz som ich používal na svojom iphone 5S, dnes som zakupil nový iphone a chcel by som pokračovať v používaní aplikácie s už dosiahnutými údajmi ďalej tam kde som skončil…. podarilo sa mi preniesť dosiahnuté dáta aj aplikáciu ale nedarí sa mi spárovať hodinky na novom telefone…viete mi poradiť ako na to? skúšal som už všeličooo

Karel Kilián Personál odpověděl před 7 roky

Dobrý den,
zkuste hodiky resetovat do továrního nastavení.
Jinak mi není úplně jasné to přenášení dat. Ta by měla být v cloudu, čili není nutné je někam přenášet.
Aplikaci bych místo přenášení zkusil odebrat a čistě znovu nainstalovat.
Podle mne příčinou toho, že to nejde, je nějaký nestandardní postup.
Karel Kilián

ramz odpověděl před 7 roky

Dobrý den po cca 1 měsíci užívání přetaly hodinky měřit tep. LED diody blikají, ale hodnota tepu se nezobrazuje ?

Karel Kilián Personál odpověděl před 7 roky

Dobrý den,
ty LED určitě nemají blikat, ale kontinuálně svítit. pokud opravdu blikají, je něco špatna a patrně Vás čeká reklamace.
Karel Kilián

Zuzka odpověděl před 7 roky
  1. Mám hodinky amazfit bip a přestože mam všechna upozornění na sms,volání.messenger atd.zapnuta, tak nevibrujÍ. Dříve normálně vibrovaly, ale Ted z ničeho nic cca měsíc nevibruji. Nevíte jak to dat do pořádku? Diky
Karel Kilián Personál odpověděl před 7 roky

Dobrý den,
pokud nevibrují vůbec a za žádných okolností, mohl se porouchat vibrační motorek uvnitř hodinek.
Karel Kilián

Tereza odpověděl před 6 roky

Dobrý den, nemohu přijít na to jak v aplikaci nastavit, aby se mi v hodinkách zobrazovala informace o zprazp, mailu… Dále mi hodinky nesnímají tepovou frekvenci. Díky za odpovědi.  

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
pokud hodinky nesnímají tepovou frekvenci, viděl bych to na reklamaci a až poté řešil ty další věci.
Karel Kilián

Roman Dušek odpověděl před 6 roky

dobrý den,
 
mám již druhý měsíc Amazfit Stratos 2 (1619) a cca druhý týden se mi nechtějí připojit k telefonu a musáím je vždy vyresetovat do továrního nastavení a znovu napárovat. Je i jinžý způsob jak zobrazit kód pro párováná a nepřijímá o data, která se neukládají. Používám je s iPhone X. Vše poslední FW. 
Děkuji Dušek

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
na tohle bych doporučil reklamaci. Není v pořádku, že je nutné hodinky opakovaně resetovat do továrního nastavení.
Karel Kilián

Martin Smolák odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
mám na Vás menší dotaz. Potýkáte se s problémem připojení hodinek k GPS? hodinky mám krátce – cca měsíc – a zatím jsem je připojil jen na jednom kopci a na velkém travnatém plácku v Brně. Například v Brně vedle Boby centra na kluzišti jsem GPS nechytil a to tam je velká plocha bez zástavby. Když už se GPS připojí tak měří velice přesně bez výpadků i v úzkých uličkách. Nevíte kde by mohl být problém? Nebo máte stejný problém ? 
Děkuji za odpověď

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
v poslední době jsme zaznamenali jen hlášení, že po poslední aktualizaci trvá až dvě minuty, než se GPS chytne.
To, co popisujete, vypadá na vážnější problémy a patrně bych neváhal a reklamoval. Obecně jsou tyto hodinky co do GPS docela slušně přesné.
Karel Kilián

Martin Smolák odpověděl před 6 roky

Dobrý den, 
ještě jsem hodinky ( Amazfit Stratos 2 ) zkoušel u nás v Jaroměři a téměř bez problému, chytli se během cca 10 sekund ani ne, a pak měřili následovně:
v obydleném místě cca +-2m  (rodinné domy)
v neobydleném místě podél řeky (pouze stromy) byla GPS přesná +-1m, po většinu úplně přesná
ale když jsem probíhal kolem vyšší budovy jedné firmy tak mě GPS hodila cca 5 metrů mimo cestu do řeky 
 

Karel Kilián
myslím si nakonec že není důvod k reklamaci že?

GPS

Vaše odpověď

4 + 15 =

Xiaomi Buds 5 Pro

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!