Xiaomi IMILAB KW66

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníXiaomi IMILAB KW66
Bronislav Dočekal zeptal se před 1 měsícem

Dobrý den, koupil jsem si tyto hodinky a nedaří se mi vůbec spárovat aplikacemi GloryFit pak i HaylouFit nebo OnlyFit 🙁 S telefonem Xiaomi Mi 9lite přitom na Bluetooth vidím, že hodinky jsou spárované, ale žádná aplikace hodinky nenajde, i když jsem povolil všechna spuštění atd… Nainstaloval jsem si přes QR přímo doporučenou aplikaci GloryFit pak i HaylouFit nebo OnlyFit. 
Děkuji B. Dočekal
 

6 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den,
to bude ten problém – že jste spároval hodinky přes Bluetooth. Pak to z aplikace často nejde.
Čili zrušte párování hodinek přes Bluetooth a poté k párování použijte aplikaci GloryFit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Bronislav Dočekal odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den pane Kiliáne, děkuji Vám mnohokrát a Vaše podpora pomohla. Přeji Vám hezký den B. Dočekal

Bronislav Dočekal odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den pane Kiliáne, ještě Vás prosím o radu, jak nastavit, aby hodinky při příchozích hovorech, zprávách a upozornění vibrovaly a ukázaly na displeji? Mám vše v GloryFitu v zařízení nastavené – Zapnuto (Volání, SMS, APP upozornění…) a na nic hodinky neupozorní 🙁   
Děkuji Vám B. Dočekal

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den,
zkontrolujte:

  1. Zda máte v Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-GloryFit-Oprávnění povolená všechna oprávnění, která aplikace potřebuje.
  2. Zdali máte v Nastavení-Aplikace-Správa aplikací GloryFit aktivní (modrý) přepínač Automatické spuštění.
  3. Jestli máte v Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-GloryFit-Spořič baterie zvoleno Žádné omezení.
  4. Jestli máte v Nastavení-Ochrana soukromí-Speciální oprávnění-Přístup k oznámením u aplikace GloryFit povoleno (modrý přepínač).
  5. Zda máte v aplikaci GloryFit zvolené aplikace, ze kterých chcete dostávat oznámení
  6. Doporučuji také nastavit aplikaci GloryFit podle našeho návodu co udělat, aby systém neukončoval aplikace?

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Bronislav Dočekal odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den, tak vůbec nic z toho nepomohlo 🙁 🙁 měl jsem vypnuté Automatické spuštění, takže jsem doufal, že to bude ten důvod a nic.. Ani nepomohlo Zamknutí patentního okna.. Používal jsem vždy MiBand 3 a pak 4, nikdy s nimi nebylo takového nastavování a fungovali hned po připojení s mobilem. 
B. Dočekal
 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den,
tak jedině ještě zkusit:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci GloryFit.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci GloryFit a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.
  6. Znovu vše nastavit podle toho mého posledního příspěvku.

Pokud to nepomůže, tak pak bych asi uvažoval o reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

15 + 0 =

Roborock S5 Max