Dobrý den, koupil jsem si tyto hodinky a nedaří se mi vůbec spárovat aplikacemi GloryFit pak i HaylouFit nebo OnlyFit 🙁 S telefonem Xiaomi Mi 9lite přitom na Bluetooth vidím, že hodinky jsou spárované, ale žádná aplikace hodinky nenajde, i když jsem povolil všechna spuštění atd… Nainstaloval jsem si přes QR přímo doporučenou aplikaci GloryFit pak i HaylouFit nebo OnlyFit.
Děkuji B. Dočekal
Dobrý den,
to bude ten problém – že jste spároval hodinky přes Bluetooth. Pak to z aplikace často nejde.
Čili zrušte párování hodinek přes Bluetooth a poté k párování použijte aplikaci GloryFit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den pane Kiliáne, děkuji Vám mnohokrát a Vaše podpora pomohla. Přeji Vám hezký den B. Dočekal
Dobrý den pane Kiliáne, ještě Vás prosím o radu, jak nastavit, aby hodinky při příchozích hovorech, zprávách a upozornění vibrovaly a ukázaly na displeji? Mám vše v GloryFitu v zařízení nastavené – Zapnuto (Volání, SMS, APP upozornění…) a na nic hodinky neupozorní 🙁
Děkuji Vám B. Dočekal
Dobrý den,
zkontrolujte:
- Zda máte v Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-GloryFit-Oprávnění povolená všechna oprávnění, která aplikace potřebuje.
- Zdali máte v Nastavení-Aplikace-Správa aplikací GloryFit aktivní (modrý) přepínač Automatické spuštění.
- Jestli máte v Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-GloryFit-Spořič baterie zvoleno Žádné omezení.
- Jestli máte v Nastavení-Ochrana soukromí-Speciální oprávnění-Přístup k oznámením u aplikace GloryFit povoleno (modrý přepínač).
- Zda máte v aplikaci GloryFit zvolené aplikace, ze kterých chcete dostávat oznámení
- Doporučuji také nastavit aplikaci GloryFit podle našeho návodu co udělat, aby systém neukončoval aplikace?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, tak vůbec nic z toho nepomohlo 🙁 🙁 měl jsem vypnuté Automatické spuštění, takže jsem doufal, že to bude ten důvod a nic.. Ani nepomohlo Zamknutí patentního okna.. Používal jsem vždy MiBand 3 a pak 4, nikdy s nimi nebylo takového nastavování a fungovali hned po připojení s mobilem.
B. Dočekal
Dobrý den,
tak jedině ještě zkusit:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci GloryFit.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci GloryFit a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
- Znovu vše nastavit podle toho mého posledního příspěvku.
Pokud to nepomůže, tak pak bych asi uvažoval o reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián