Xiaomi Mi 10T Pro – Platba kartou SODEXO v aplikaci "Mobilní platba"

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: MiXiaomi Mi 10T Pro – Platba kartou SODEXO v aplikaci "Mobilní platba"
Karel Šalamoun zeptal se před 3 roky

Dobrý den,
mám telefon Xiaomi Mi 10T Pro, MIUI Global 13.0.6.0(SJDEUXM), verze androidu 12 SKQ1.211006.001. Dále nainstalovanou aplikaci „Osobní účet“ verze 2.9.7 pro účet u SODEXO a k této aplikaci pro placení SODEXO kartou aplikaci „Mobilní platba“ verze 1.5.2. Do vánoc 2021 jsem akorát přepnul v NFC platbách z Google Pay na Mobilní platba, zapnul aplikaci „Mobilní platba“, vybral kartu (buď GASTRO nebo FLEXI) a přiložil k terminálu a okamžitě platba proběhla. Kolem vánoc si telefon udělal aktualizaci systému (to jsem ještě měl MIUI 12 a android 11) a od té doby platby nefungují. Vše nastavím jako obvykle a po přiložení telefonu k terminálu se nic neděje a asi po 5 sekundách se objeví na chviličku na displeji mého telefonu malé černé okénko, kde je cosi jako „Omlouváme se, ale je problém s autorizací“ a hned to s zmizí. Pokud přepnu na Google Pay a provedu platbu debetní kartou, tak ihned po přiložení telefonu k terminálu platba proběhne. Firma SODEXO tvrdí, že oni mají vše v pořádku a problém je v nastavení mého telefonu. Jenže ani manželce (má stejný telefon, akorát jinou barvu) to nefunguje. Zkoušel jsem nastavit různé možnosti u NFC plateb a nic. V aplikaci „Mobilní platba“ není možnost cokoliv nastavit. Zkoušel jsem obě aplikace odinstalovat (vymazat data atd.) a opět nainstalovat, přidat kartu, ale pořád stejný problém. Jo a zkoušel jsem to v různých obchodech, takže chyba v terminálu asi nebude. Pokud použiji fyzickou kartu, tak platba proběhne bez problémů. Dávat telefon do továrního nastavení se mi moc nechce. Už si nevím rady.

5 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
bohužel s touto platební metodou nemám zkušenost a ani ji nemám jak vyzkoušet. S ohledem na to, že nikdo další podobný problém  nehlásí, bych si dovolil předpokládat, že jde o chybu způsobenou aktualizací.
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí, pak zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:

  1. Otevřete Nastavení.
  2. Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
  3. Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
  4. Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
  5. V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
  6. Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
  7. Klepněte na tlačítko Odeslat.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Martin odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
v nastavení telefonu Xiaomi na kartě Připojení a sdílení zvolte Obnovení funkce NFC, snad Vám to pomůže.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
děkuji za užitečný námět – určitě to je postup, který doporučuji zkusit. 
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
už je to vyřešené. Po vypršení platnosti karty od SODEXO, jsem požádal o novou kartu a po jejím zaregistrování do aplikace Mobilní platba už všechno zase funguje. Chyba tedy byla na straně SODEXO.
Ovšem děkuji všem za ochotu a rady.
Karel Šalamoun

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

14 + 9 =

Xiaomi Buds 5 Pro

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!