Xiaomi Mi A2 – cyklický restart po OTA updatu, Android 9
Po posledním OTA updatu Androidu 9 se telefon pořád dokola restartuje do úvodní obrazovky s logem „android one“, ale plně nenaběhne. Telefon pořízen na začátku ledna 2019 a nebyl nijak upravován. Přechozí 2 OTA updaty hned po koupi proběhly bez problémů.
Nevíte prosím, co s tím?
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Protože obnova do továrního nastavení ve Vašem případě skoro jistě nepůjde udělat ze systému, doporučuji zkusit postup přes konzoli pro obnovení. Najdete ho ve článku Jak obnovit zařízení s Androidem do továrního nastavení (factory reset)?, konkrétně v kapitole Co když se do systémového nastavení nedostanete?
Karel Kilián
Dobrý den,
mám stejný problém jako pan Bednář, cyklický restart po OTA updatu Android 9 u telefonu Xiaomi Mi A2, stále to nenaskočilo a bohužel se nemohu dostat k obnovení zařízení do továrního nastavení (factory reset) ani manuálním způsobem (přes konzolu pro zotavení-podržení tlačítka zvyšování hlasitosti a zapnutí mobilu). Máte další způsob co s tím? Reklamace nebo stačí zajít do servisu Xiaomi?
Předem Vám děkuji za odpověď.
Dobrý den,
zkuste telefon vypnout – stačí na cca 5 sekund podržet tlačítko pro zapnutí. Pak se zkuste dostat do konzole pro zotavení a provést obnovu do továrního nastavení.
Karel Kilián
Dobrý den pane Kiliáne,
zkoušel jsem vše možné, ale nikam jsem se nedostal. Stejně jako pan Daniel výše. Telefon jsem ve 2 týdenní lhůtě vrátil. Bohužel potřebuji spolehlivý telefon pro manželku a ne hračku pro sebe na flashování firmwaru, které mě připraví o záruku. I přesto děkuji za Vaše rady a mějte se fajnově. JB
Dobrý den,
samozřejmě i to je možnost a já Vás chápu. Přeci jen telefon asi nesplnil očekávání spolehlivého zařízení. Každopádně ta situace, ač se zde objevila dvakrát, je nestandardní a osobně si myslím, že by ji obnova do továrního nastavení vyřešila.
Karel Kilián
Dobrý den, pane Kiliáne, Mám stejný problém jako pánové. Zálohu dat mužů provést asi už jen přes PC, do telefonu se nemohu dostat. Můžete mi tedy poradit, jak nejrychleji tuto zálohu dat provést? Děkuji za Vaši odpověď. Kahanek
Dobrý den,
pokud se telefon po spuštění opakovaně restartuje, pak v podstatě neexistuje cesta, jak ho zálohovat. Jediná možnost je obnovit ho do továrního nastavení – postup najdete ve článku Jak obnovit zařízení s Androidem do továrního nastavení (factory reset)?, konkrétně v kapitole Co když se do systémového nastavení nedostanete?
Karel Kilián
Dobrý den, tak factory reset mi provést nejde, po zmáčknutí tlačítek power a volume up se mi jen objeví android s otevřeným bříškem a nápisem no command, co teď? Reklamace nebo nějaká jiná kombinace? Zkoušel jsem vše, telefon se vždy jen začne znova restartovat.
Diky za odpověď
Kahánek
Dobrý den,
tak tady už není co zkoušet. Doporučuji navštívit servis a je-li telefon v záruce, tak reklamovat.
Karel Kilián
Mám ten samý problém telefon se pořád do kola restartuje .Šel jsem s ním na reklamaci a po 14 dnech se vrátil ze servisu že bylo provedeno tovární nastavení…Asi jsem ůplný debil a tohle jsem asi nezkoušel!!!! Borec na prodejně si to vzal do ruky a reset.Volal na servis co to má znamenat a oni mu řekli ať to natočí.Tak to natočil.Pak provedl Hard Reset a zdálo se to v pohodě.Příjdu domů tel dám na stůl a reset za resetem!!!!!Mám video. Co to má být???Se nechce na servisu pracovat?Sám technik by to nechtěl… Prý testy probehly v pohodě Je to můj první Xiaomi na doporučení od přátel a teda zatím nevím co říct…Přehrával jsem si sám kdysi na HTC HD 2 windows na android takže žádný debil přes telefony nejsem ale tohle jednání Xiaomi a jeho servisu mě zaráží.Posílám znovu na reklamaci a jsem zvědavý na vísledek pak budu jednat už jinak!!!
Dobrý den,
no, rozhodně doporučuji reklamovat znovu. Pokud se stejná závada objeví 3×, pak máte možnost odstoupit od smlouvy.
Rozhodně to není normální stav – rukama mi prošly už desítky telefonů Xiaomi a nikdy jsem nic takového nezachytil.
Pokud se to dokola resetuje i po obnovení do továrního nastavení, viděl bych to na hardwarovou závadu.
PS: chápu Vaše rozčílení, ale kdyby to příště šlo bez tolika vykřičníků, bylo by to lepší Nemusíme tu přeci na sebe křičet
Karel Kilián