Xiaomi MI A2 Lite – Android 10
Utrpěl jsem aktualizaci systému na Android 10. Vše se mi zatím líbí, spoustu položek nevyužiji. Co mi ale vadí je následující:
- otevřu nastavení
- na začátku nad informacemi o telefonu mám tři vodorovná okna „Přizpůsobte si svůj panel“, „Přidejte otisk prstu“, „Mobilní data jsou vypnuta – pokud jsou vypnuta“
Jak se těchto tří oken zbavím?
Děkuji
Honza
Dobrý den,
ano, systém takto upozorňuje na „nedostatky“. Zbavíte se jich tak, že si přidáte odemykání otiskem prstu, zapnete data, atd..
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji, ale asi jsem se správně nezeptal. Zobrazují se mi 2 až 3 okna. okno text \\\“Přizpůsobte si svůj Pixel\\\“ Co to znamená? Je tím míněna značka Google Pixel? Ale já mám Xiaomi A2 Lite, takže proč to připomenutí? Nebo se jedná o zobrazovací bod? Nebo o nějakou funkci Pixel? okno text \\\“Chcete-li odemknout, přidejte otisk prstu\\\“ Mobil mám zamknutý s použitím PINu. Je snad otisk prstu povinný? okno text \\\“Mobilní data jsou vypnuta\\\“. Toto okno je zavřené, pouze v řádku ikona a šipka dolu pro otevření. Pokud data zapnu, okno se nezobrazuje. Opakuji, jak se těchto oken zbavím? Jan Ptáček
Ruším tímto mé předchozí dotazy!!!.
Toto činím poté, co jsem si v pravé části webu přečetl článek o tom, jak se z Xiaomi A2 Lite stala po aktualizaci na Android 10 těžká těžítka. Jsem rád za těch několik prkotin, telefon jinak funguje.
Pro všechny případy jsem oživil Nolia Lumia 820 ze systémem WP 8.1, kde vše funguje bez problémů.
Jan Ptáček
Dobrý den,
ano, asi nezbývá než čekat na další aktualizaci. Ta poslední bohužel udělala více škody než užitku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím u mě proběhlo všechno v pořádku jedine co sleduji tak pomalé přihlašování bluetooth,wifi a obcas zustanou viset apky i kdyz je vymazu z mezipameti a kdyz jsem si vypnul tmavy režim tak stíny na spodni části displeje ale tlačítkům to nikterak nevadí. Poradite co stim? Dekuji za info.
Dobrý den,
kromě obnovení továrního nastavení bohužel nic než čekat na další aktualizaci. Máte celkem štěstí, že telefon tu aktualizaci vůbec přežil – viz Aktualizace na Android 10 udělala z telefonů Xiaomi Mi A2 Lite těžítka.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám dotaz ohledně Androidu 10 na mobil MI A2 lite, je bezpečné instalovat Android 10? Po novém updatu nebo stále čekat?
Dobrý den,
po poslední vlně aktualizaci jsme nezaznamenali zvýšený počet hlášených problémů u tohoto modelu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ahoj.po aktualizaci na android 10 mi nejde vypnout zvuk u fotoaparátu a nejde změnit vyzváněcí tón.Bude se to nějak řešit?
Dobrý den,
zkoušel jsem to nyní na Mi 10 Pro s Androidem 10 a zvuk mi vypnout jde, stejně jako nastavit vyzvánění.
Takže bych s ohledem na fakt, že problémy nastaly po aktualizaci, jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
cca před týdnem jsem nainstaloval update z A9 na A10 na Xiaomi A2 lite. Chtěl bych se zeptat na zkušenosti lidí s touto aktualizací? Já mám osobně tyto problémy:
- Telefon se hůře odemyká přejetím po displeji (chce to fakt dlouhé potáhnutí). Otisk prstu, zdá se, zatím funguje pořád stejně.
- Telefon je takový „sekanější“. Když např. otevírám aplikaci, tak to otevření není hladké jako dříve, ale trhané a je to hrozně nepříjemné pro oči.
- Při psaní mám nastavenou zpětnou vazbu jemným zavibrováním při každém ťuknutí do klávesy. Nicméně po aktualizaci se mi při psaní stává, že vibrace jsou jemné jemné jemné a najednou po třeba 15 písmenech do toho vstoupí silné zavibrování a pak to pokračuje dále tou správnou jemnou vibrací. Opět otravné a nepříjemné pro psaní.
Má někdo podobné problémy? S předchozí verzí Androidu jsem tyto problémy neměl.
Tuším, že tohle vyřeší jedině aktualizace. Trochu lituju, že jsem do ní šel. :-/
Dobrý den,
nějaké větší problémy s aktualizací Mi A2 Lite na Android 10 nehlásil. Obecně bych po takto velkém updatu rozhodně doporučil udělat obnovu do továrního nastavení – myslím, že to vyřeší většinu Vámi popisovaných potíží.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mi A2 lite si stáhnul aktualizaci 7.6.2020 a teď mi píše, \“Vaše zařízení bude aktualizováno na Android 10 restartujte. Ale já mám obavy z poškození zařízení. Jak aktualizaci odstraním z telefonu? Děkuji.
Dobrý den,
obávám se, že nijak. Poškození se bát nemusíte – poslední aktualizace jsou už v pořádku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, také jsem aktualizoval na A10 u MiA2 lite, ale co nemohu najít je odemknutí pomocí obličeje. To se asi vytratilo co. Díky.
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud by tam odemknutí obličejem ani poté nebylo, pak se patrně jedná o chybu v poslední aktualizaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Trhané otevíráni obrazovky jsem vyřešil : nastavení – přístupnost – odstranit animace
Dobrý den,
děkujeme za tip. To však není řešení – jen vypnutí funkce, která by měla normálně fungovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, prosím o radu
Poslední dva dny se mi telefon začal velmi zpomalovat a navíc se velmi rychle začala vybíjet baterie. Nyní jsem telefon zapnul, odemknul SIM kartu a teď pokud chci zadat heslo k odemknutí, se telefon postaví“na hlavu“ a v dolní časti obrzaovky mi vyskakuje možnost“ zadejte text hlasem“. Dokázal by mi, prosím, někdo poradit,
Děuji za odpoveď
Josef Novák
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Telefon poté nenechte obnovit ze zálohy, protože by došlo k opětovnému zavlečení stávajících problémů. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián