Xiaomi mi A3 – problémy s příchozími hovory po aktualizaci na android 10
Dobrý den,
mám problém s příchozími hovory po aktualizaci na android 10. Kdykoliv mi někdo volá tak telefon vibruje a zvoní, ale nezobrazuje se mi obrazovka příchozího hovoru, což znamená, že nemohu přijmout ani odmítnout hovor a nevidím, kdo mi volá. Potom se mi zobrazí zmeškaný hovor v historii hovorů. Zkoušel jsem i restart systému a na nikde na netu jsem nic nenašel. Předem děkuji za odpovědi.
Dobrý den.
V takovém případě vám nezbude nic jiného, než udělat na telefonu celkový tovární reset (též Obnova továrních dat; Hard reset; Factory reset). Uvést továrním resetem mobil do stavu jakoby byl zcela nový, vytažený z rozbalené krabičky a prvně zapnut. Resetem nepříjdete o poslední verzi Androidu, tedy 10ky. Před továrním resetem proveďte zálohu dat, věcí, o které byste nerad v mobilu přišel. Reset totiž vše vámi do founu nainstalované a uložené smaže. Až budete mobil po továrním resetu znovuzprovozňovat od píky, tak se vás systém zeptá, jak chcete telefon nastavit. Zvolte možnost „Nastavit jako nové zařízení“.
Dobrý den,
souhlasím s Bobassem. V případě, že se takto telefon chová po aktualizaci, bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Připojuji své poznatky po update na Andr10 před cca 14 dny. Zpočátku všechny funkce OK. Postupem času: příchozí hovory někdy vyzvání, někdy se ani nezobrazí, ale především disfunkce čtečky otisků v display. Odemykání ze zamčeného display funguje na 100%. V aplikacích je to různé. V některých vůbec, v jiných nespolehlivé. Ale především ani nejde přidat nový otisk. PROVEDEN FACTORY RESET. Obnova nestavení neprovedena, vše ručně a opět. Verze sestavení V11.0.1.0.QFQEUXM. Nemáte někdo představu jestli bude, nevím už kolikátá verze (asi 4), která už konečně bude OK? Nebo jeli toto možné reklamovat, případně požadovat výmětu. Telefon zakoupen v oficiální distrubuci, pokud byl A9 naprostá spokojenost, od A10 nepoužitelné. Telefon aktivně používam ke své práci a výrobce mi ho přes OTA vyřadil z činnosti.
Díky Tomáš Pfaff
Dobrý den,
no, tyto problémy hlásili uživatelé tuším po druhé aktualizaci, která byla pozastavena. Tuším že nyní vychází aktualizace s květnovými záplatami, čili bych doporučil počkat, až ji Váš telefon dostane. Pokud se situace nezmění, pak asi telefon reklamujte s tím, ať Vám tam servis nahraje čistou ROMku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Díky za vyčerpávající info a doufám, že se tak stane
Pěkný den
Tomáš Pfaff
Dobrý den
Tak aktualizace stažena, Verze sestavení V11.0.2.0.QFQEUXM, 20-05-2020 a problémy přetrvávají dál. Jdu „reklamovat“.
Tomáš Pfaff
Dobrý den,
no, zkusil bych po té poslední aktualizaci ještě jednou obnovu do továrního nastavení. A pokud se to nevzpamatuje, pak skutečně reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián