Xiaomi mi Band 3 – connect to app to update
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda nejde udělat nějaký tvrdý restart pomocí telefonu. (vrátit náramek do továrního nastavení) Chtěla jsem si nainstalovat CZ do náramku protože v EN nezvládá diakritiku ale po nainstalování se mi aktualizoval firmware a znovu to skončilo v EN takže sem si řekla, že to přežiju…jenže když jsem náramek připojila k MiFit tak mi to na obrazovce začalo psát jen connect to app to update. Zkoušela jsem odinstalovat, odhlásit, odpojit všechno možný ale i když se mi náramek připojí k telefonu stejně je na obrazovce ten nápis. connect to…..je nějaké řešení jak náramek zprovoznit? Jnak na vše reaguje, vibruje když zapnu budík atd… Děkuji za odpověď
Dobrý den,
pokud se na obrazovce náramku nedostanete k nabídce obnovení továrního nastavení, obávám se, že bude jedinou možností servis.
Karel Kilián
Dobrý den,
děkuji za odpověď a jen se ještě tedy zeptám…je možnost, že by mi to vyreklamovali?
Popřípadě musí být servis na něco zaměřený?A kde bych ho popřípadě v Pardubicích sehnala? Děkuji
Dobrý den,
Xiaomi nemá v Česku síť vlastních autorizovaných servisů. To znamená, že reklamovat musíte u prodejce. Obávám se ale, že pokud přijde na to, že jste tam nahrávala neoficiální ROM, bude to moci zamítnou z důvodu neautorizovaného zásahu do softwaru.
Karel Kilián
Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Rád bych měl příznivější zprávy.
Karel Kilián