Xiaomi mi Band 3 – connect to app to update

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Mi Band (Watch)Xiaomi mi Band 3 – connect to app to update
Eliška zeptal se před 6 roky

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda nejde udělat nějaký tvrdý restart pomocí telefonu. (vrátit náramek do továrního nastavení) Chtěla jsem si nainstalovat CZ do náramku protože v EN nezvládá diakritiku ale po nainstalování se mi aktualizoval firmware a znovu to skončilo v EN takže sem si řekla, že to přežiju…jenže když jsem náramek připojila k MiFit tak mi to na obrazovce začalo psát jen connect to app to update. Zkoušela jsem odinstalovat, odhlásit, odpojit všechno možný ale i když se mi náramek připojí k telefonu stejně je na obrazovce ten nápis. connect to…..je nějaké řešení jak náramek zprovoznit? Jnak na vše reaguje, vibruje když zapnu budík atd… Děkuji za odpověď

5 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
pokud se na obrazovce náramku nedostanete k nabídce obnovení továrního nastavení, obávám se, že bude jedinou možností servis.
Karel Kilián

Eliška odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
děkuji za odpověď a jen se ještě tedy zeptám…je možnost, že by mi to vyreklamovali?
Popřípadě musí být servis na něco zaměřený?A kde bych ho popřípadě v Pardubicích sehnala? Děkuji 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
Xiaomi nemá v Česku síť vlastních autorizovaných servisů. To znamená, že reklamovat musíte u prodejce. Obávám se ale, že pokud přijde na to, že jste tam nahrávala neoficiální ROM, bude to moci zamítnou z důvodu neautorizovaného zásahu do softwaru.
Karel Kilián

Eliška odpověděl před 6 roky

Dobře moc děkuji za radu 🙂 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Rád bych měl příznivější zprávy.
Karel Kilián

Vaše odpověď

4 + 13 =

Servis XM.cz

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!