Xiaomi Mi Band 4

Kryštof Vicany zeptal se před 2 roky

Dobrý den, včera před výpadkem serverů se mi asi nějak špatně nainstaloval firmware update, psalo to,  connect to mi fit to update again, což je tam vlastně do teď. Ve chvíli kdy jsem tak chtěl udělat, i když jsem nechápal, protože mi aplikace běžela na pozadí a telefon psal, že je náramek připojený. Ptevřel jsem aplikaci a náramek nereagoval a u kontroly aplikací mi to psalo network error a podobně. V důsledlu toho jsem přeinstaloval mi fit aplikaci a momentálně jsem v situaci, kdy mám náramek na kterém je na obrazovce connect to mi fit to update again a když se o to pokusím, telefon mi napíše, že se není možné spárovat, že mám restartovat náramek a zkusit to znovu. Nějaké rady? Nebo mám náramel prostě vyreklamovat? Děkuji

12 Odpovědi
Petra odpověděl před 6 měsíci

Dobry vecer, mam Mi band 5, aplikace Mi fit mi zacala stahovat aktualizaci, ani po nekolikatem pokusu se nezdarila, naramek jsem tedy dala do tovarniho nastaveni, naramek znovu sparovala a opet se zacala stahovat aktualizace. Poprve, ze je ok, ale nasledne se zacala stahovat znovu a opet bez uspechu a navic se mi na naramku objevilo Connect to Mi fit to update again a aplikace pise, ze naramek nelze najit, ovsem aplikace se stale snazi naramek aktualizovat, ale ten aktualizaci stale odmita a z displeje nelze nikam jit. Co tedy ted s tim? Dekuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíci

Dobrý den,
zkuste to s jiným telefonem. Pokud se to bude chovat jinak, je chyba v telefonu. Jestliže se to bude chovat stejně, pak je patrně nějaký problém s náramkem. Potom by šlo celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li náramek v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

0 + 17 =