Xiaomi mi home cecurity camera 1080 problem obrazu na datach
Dobrý den prosim vas už zopar mesiacov mam kamery xiaomi home security a z nicoho nic mam problem pripojit sa na kameru cez mobilne data.. kamera sa aj zapne aj vypne ale obraz nevysiela vobec ziadny 0mb/s kdezto hned ked zapnem wifi na mobile tak uz obraz vidim.. doteraz vsetko fungovalo ako ma neviete niekto kde moze byt chyba?
Dobrý den,
zásadní otázka: ten přenos obrazu funguje jen když je telefon připojen ke stejné Wi-Fi síti, jako kamery?
Pokud je to tak, pak je problém způsoben tím, že poskytovatel internetu, ke kterému jsou kamery připojeny (resp. ke kterému je připojen router, s nímž kamery komunikují) blokuje port 10001. Bude nutné požádat ho, aby Vám tento port odblokoval.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den dakujem pekne za rychlu odpoved. Ano obraz na lamerach funguje len ked som na domacej wifi na ktorej su aj kamery. Len naprikLad aj zapnut aj vypnut ju viem aj na dialku ale obraz nevidim cez data. Teraz som volal do orange to ue moj poskitovatel a vraj to pole je uplne v poriadku že problem musi hyt niekde inde. Tak prosim vas nenapda vas ešte niečo ine?
Dobrý den,
ano, to bohužel poskytovatelé internetu rádi tvrdí, že nic neblokují. Často pak zjistí, že to pravidlo je nastavené na firewallu z výroby, aniž by o tom věděli.
Bylo tady už několik takových případů, kdy zákazníkovi nechodily kamery při připojení z venku. Pokaždé pomohlo, když poskytovatel odblokoval port 10 001. A to i v případech, kdy poskytovatel tvrdil, že nic neblokuje – následně se vždy ukázalo, že tomu tak není.
Jiná možnost není. Respektive je ve změně poskytovatele, nebo připojení kamer přes bezdrátový hotspot. Ale to si myslím, že je zbytečně komplikované řešení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián