xiaomi-mi-home-security-camera

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Kameryxiaomi-mi-home-security-camera
Lukas zeptal se před 5 roky

Dobry den, koupili jsme 2 tyto kamery. Pouzivame na Mi home. 2 telefony a tablet. Na vsech zarizenich nezavisle na sobe i pri pouziti pouze jedne kamery se nam obraz pri online sledovani sekne. Nekdy po par minutach, jindy po nekolika hodinach. Kdyz aplikaci vypnem a zapnem, vetsinou funguje dal. Jelikoz pouzivame jako chuvicku, je to celkem neprakticke. Nemate s tim nekdo zkusenosti? 

3 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
ne, zatím nikdo podobné problémy s tímto modelem nehlásil. Pokud to dělá u obou kamer, zkusil bych je na jiném Wi-Fi routeru – tam může být jedna z možných příčin.
Karel Kilián

Lukas odpověděl před 5 roky

Dekuji za reakci. Router mame 3 mesice novy takze se mi moc nechce kupovat novy kdyz ani nevim jestli to bude fungovat. No ale asi mi nic jineho nezbyva. A jeste dotaz, staci kameram wifi sit, nebo potrebuji i pristup k internetu? 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
kamery přenášejí obraz přes cloud, takže internetové připojení potřebují.
Ještě mě napadá jedna možnost, jak otestovat, zda není problém v routeru:

  1. Na nějakém dalším telefonu vytvořte Wi-Fi hotspot. Název sítě a heslo zadejte stejný, jako máte na Wi-Fi, přes kterou je kamera připojena.
  2. Umístěte tento telefon v blízkosti kamery a vypněte Wi-Fi router. Kamera by se měla automaticky připojit přes hotspot.
  3. Nyní se zkuste v aplikaci ve Vašem telefonu připojit k obrazu kamery – zkuste to přes mobilní data, nebo jinou Wi-Fi.

Pokud se to nebude sekat, pak je problém v routeru nebo v internetovém připojení.
Karel Kilián

Vaše odpověď

6 + 12 =

Redmi 13C

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!