Xiaomi MI robot vacuum, chyba firmware 3.5.8.004018

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníXiaomi MI robot vacuum, chyba firmware 3.5.8.004018
Aleš zeptal se před 5 roky

Dobrý den,
loni jsem u Vás zakoupil rob. vysavač Xiaomi MI robot vacuum a doteď fungoval bez problém, po poslední aktualizaci firmware na 3.5.8.004018 však začal zmateně jezdit a neuklidí zdaleka celou místnost (viz obrázek tras v příloze, jedna před a druhá po upgrade). Máte prosím radu jak downgradovat firmware, než ho pošlu na reklamaci? Dnes jsem se i dozvěděl, že kolega v práci má po upgrade ten samý problém. Nebo je problém jinde?
Děkuji
 
https://postimg.cc/gallery/S4ZDsvV

14 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
downgrade firmwaru bohužel není uživatelsky možný. Doporučil bych zkusit toto:

  1. Odpárovat vysavač z aplikace Mi Home.
  2. Provést jeho reset dlouhým stiskem tlačítka pod poklopem.
  3. Znovu spárovat vysavač s aplikací Mi Home.

Pokud to nepomůže, můžete buď počkat, zda problém nevyřeší další aktualizace, nebo vysavač reklamujte.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Aleš odpověděl před 5 roky

Reset jsem zkusil jako první, ale nepomohlo to. Otázka je, kdy by další aktualizace měla přijít a to může být za hodně dlouho a nemusí to vyřešit.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
ano, to máte pravdu. Bohužel termín případné opravné aktualizace neznáme, takže se nabízí možnost reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Aleš odpověděl před 5 roky

Dobrý den, závada nebyla ve firmware, ale při bližším zkoumání jsem objevil, že sklíčko bočního čidla bylo zešedlé, tak jsem jej rozleštil a vysavač funguje jak má, byla to prostě náhoda, že se to projevilo zrovna po aktualizaci firmware.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
hledal jsem na webu, zda někdo hlásí podobné problémy s tímto firmwarem a nevypadá to tak. Bohužel nahrát zpět starší verzi firmwaru není uživatelsky možné, takže bych doporučil řešit to reklamací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Filip odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
proč se mi v aplikaci nenabízí nový firmware 5.8.3 u mého modelu Xiaomi Vacuum Mop Pro? Současný firmware mám 3.5.3. Nový firmware umožňuje vytvořit mapy pro více podlaží .. 
 
Diky za odpověď 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
to bohužel netuším. Může se jednat o zařízení pro jiný trh, pro které je k dispozici jiná verze firmwaru. Každopádně pokud aplikace nehlásí dostupnost nového firmwaru, tak je to v pořádku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jaroslav Bartoš odpověděl před 4 roky

Mám podobnou chybu jako Aleš – po upgrade se točí na 2m2 dokola a občas napíše, že je zablokován. Jak poznám, že je snímač zešedlý, špinavý? Zkusil bych jej vyčistit, ale nevím, jak na to. Ještě jeden poznatek – výfuk vzduchu má být rovnoměrný po celé zadní části robota? U mého je to v pravé části, asi ve třetině půlobvodu. Je to dobře? Děkuji za pomoc. Jarda

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
no, zkuste vyčistit čidla, která jsou na hranách vysavače:

  • první je vpředu
  • druhé je na pravém boku ve směru jízdy.

Pokud se jedná o Mi Robot Vacuum, pak by měl zezadu vypadat takto.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Radka odpověděl před 1 rokem

Dobrý den, zkouším najít problém, narazila jsem na vaše stránky. Robot mi hlásí chybu laseru. Vyjede ze základny, zahučí a zase zastaví. Zzkusí to dvakrát po sobě a zahlásí chybu laseru. Mám ho zastrčený pod linkou, zkusila jsem ho vytáhnout, abych vypozorovala, v čem by mohl být problém a všimnula jsem si, že se mu netočí to červené kolo ve ,,věži“. Asi ten laser? Na MI HOME ho spárovaný nemám, nepotřebuju. Zkusila jsem vyresetovat, nepomohlo. Včistit všechna ,,sklíčka“ – nepomohlo. Už jednou to zahlásil a pak se rozjel a párkrár povysával. Teď už stávkuje asi definitivně. Kupovaný květen 2021.

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
ano, v té „kapličce“ na horní straně vysavače je lidar – tj. laserový senzor. Pokud se netočí, tak nefunguje. Bohužel se to občas stává. Tohle bude, bohužel, na servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tom odpověděl před 1 rokem

Dobry den,   tiez mi prestal fungovat vysavac Mi robot Vacuum po aktualizaci na novy firmware 3.5.8. pise vadny alebo spinavy vrchny senzor. senzor je uplne cisty a toci sa.   Dakujem za radu.

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
v podstatě je jediná možnost: odpárovat vysavač od aplikace a uvést ho následně do továrního nastavení. Pokud i poté bude trvat na závadě senzoru, pak bude jediným řešením servis, případně reklamace, pokud je ještě v záruce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

17 + 20 =

Redmi Buds 6 active

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!