Xiaomi MI robot vacuum, chyba firmware 3.5.8.004018
Dobrý den,
loni jsem u Vás zakoupil rob. vysavač Xiaomi MI robot vacuum a doteď fungoval bez problém, po poslední aktualizaci firmware na 3.5.8.004018 však začal zmateně jezdit a neuklidí zdaleka celou místnost (viz obrázek tras v příloze, jedna před a druhá po upgrade). Máte prosím radu jak downgradovat firmware, než ho pošlu na reklamaci? Dnes jsem se i dozvěděl, že kolega v práci má po upgrade ten samý problém. Nebo je problém jinde?
Děkuji
https://postimg.cc/gallery/S4ZDsvV
Dobrý den,
downgrade firmwaru bohužel není uživatelsky možný. Doporučil bych zkusit toto:
- Odpárovat vysavač z aplikace Mi Home.
- Provést jeho reset dlouhým stiskem tlačítka pod poklopem.
- Znovu spárovat vysavač s aplikací Mi Home.
Pokud to nepomůže, můžete buď počkat, zda problém nevyřeší další aktualizace, nebo vysavač reklamujte.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Reset jsem zkusil jako první, ale nepomohlo to. Otázka je, kdy by další aktualizace měla přijít a to může být za hodně dlouho a nemusí to vyřešit.
Dobrý den,
ano, to máte pravdu. Bohužel termín případné opravné aktualizace neznáme, takže se nabízí možnost reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, závada nebyla ve firmware, ale při bližším zkoumání jsem objevil, že sklíčko bočního čidla bylo zešedlé, tak jsem jej rozleštil a vysavač funguje jak má, byla to prostě náhoda, že se to projevilo zrovna po aktualizaci firmware.
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
hledal jsem na webu, zda někdo hlásí podobné problémy s tímto firmwarem a nevypadá to tak. Bohužel nahrát zpět starší verzi firmwaru není uživatelsky možné, takže bych doporučil řešit to reklamací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
proč se mi v aplikaci nenabízí nový firmware 5.8.3 u mého modelu Xiaomi Vacuum Mop Pro? Současný firmware mám 3.5.3. Nový firmware umožňuje vytvořit mapy pro více podlaží ..
Diky za odpověď
Dobrý den,
to bohužel netuším. Může se jednat o zařízení pro jiný trh, pro které je k dispozici jiná verze firmwaru. Každopádně pokud aplikace nehlásí dostupnost nového firmwaru, tak je to v pořádku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mám podobnou chybu jako Aleš – po upgrade se točí na 2m2 dokola a občas napíše, že je zablokován. Jak poznám, že je snímač zešedlý, špinavý? Zkusil bych jej vyčistit, ale nevím, jak na to. Ještě jeden poznatek – výfuk vzduchu má být rovnoměrný po celé zadní části robota? U mého je to v pravé části, asi ve třetině půlobvodu. Je to dobře? Děkuji za pomoc. Jarda
Dobrý den,
no, zkuste vyčistit čidla, která jsou na hranách vysavače:
- první je vpředu
- druhé je na pravém boku ve směru jízdy.
Pokud se jedná o Mi Robot Vacuum, pak by měl zezadu vypadat takto.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, zkouším najít problém, narazila jsem na vaše stránky. Robot mi hlásí chybu laseru. Vyjede ze základny, zahučí a zase zastaví. Zzkusí to dvakrát po sobě a zahlásí chybu laseru. Mám ho zastrčený pod linkou, zkusila jsem ho vytáhnout, abych vypozorovala, v čem by mohl být problém a všimnula jsem si, že se mu netočí to červené kolo ve ,,věži“. Asi ten laser? Na MI HOME ho spárovaný nemám, nepotřebuju. Zkusila jsem vyresetovat, nepomohlo. Včistit všechna ,,sklíčka“ – nepomohlo. Už jednou to zahlásil a pak se rozjel a párkrár povysával. Teď už stávkuje asi definitivně. Kupovaný květen 2021.
Dobrý den,
ano, v té „kapličce“ na horní straně vysavače je lidar – tj. laserový senzor. Pokud se netočí, tak nefunguje. Bohužel se to občas stává. Tohle bude, bohužel, na servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den, tiez mi prestal fungovat vysavac Mi robot Vacuum po aktualizaci na novy firmware 3.5.8. pise vadny alebo spinavy vrchny senzor. senzor je uplne cisty a toci sa. Dakujem za radu.
Dobrý den,
v podstatě je jediná možnost: odpárovat vysavač od aplikace a uvést ho následně do továrního nastavení. Pokud i poté bude trvat na závadě senzoru, pak bude jediným řešením servis, případně reklamace, pokud je ještě v záruce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián