Xiaomi Mi Robot Vacuum Cleaner
Dobrý den,
mám problém s robotickým vysavačem Xiaomi první generace. Vysavač byl včera ve stanici, nevysával a z ničeho nic začal mluvit čínsky. Od té doby, už druhý den pořád dokola v určitém intervalu opakuje tutéž čínskou hlášku. Nenabíjí se, nesvítí, na nic nereaguje. I při odpojení ze stanice je kolem ovládacích tlačítek teplý.
Ráda bych požádala o radu co s tím?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
doporučil bych uvést vysavač do továrního nastavení dlouhým stiskem mikrospínače pod poklopem. Pak zkuste vysavač znovu spárovat s telefonem. Pokud to nepůjde, pak se patrně jedná o nějaký problém většího rázu a bude nutný servis nebo reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za odpověď. Vysavač bohužel nereaguje na nic.
Mohla bych poprosit o doporučení nějakého servisu, kde by mi poradili?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
pokud je vysavač v záruce, pak doporučuji obrátit se na prodejce.
Jestliže už v záruce není, mohu doporučit náš servis – viz kontakty zde.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň,
prosim chcem sa opytat, ci sa Vam podarilo opravit vysavac. mam rovnaky problem, komplet sme ho vycistili, konektory vycistili, a nereaguje absolutne na nic, neda sa ani resetnut. ci mam este nadej ho ozivit. dakujem pekne
Dobrý den,
bohužel netuším, jak vysavač paní Jitky dopadl. Ale měl by jí přijít e-mail o nových příspěvcích v tomto vlákně, tak se třeba ozve.
U Vás se děje to samé? Tj. začal mluvit čínsky, pořád dokola v určitém intervalu opakuje tutéž čínskou hlášku, nenabíjí se, nesvítí, na nic nereaguje? O jaký model vysavače se přesně jedná?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
u nas tiez opakoval nejaku frazu, v urcitych intervaloch, nakoniec prestal a uz nic, nenabija sa, nezasvieti, na nic nereaguje…ako pisete. tak budem cakat, ci zareaguje pani. dakujem pekne za reakciu
Dobrý den,
no, podle Vašeho popisu bych zkusil uvést vysavač do továrního nastavení, a pokud se nezačne chovat normálně, bude to bohužel na servis, případně na reklamaci, je-li ještě v záruce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
dopadlo to tak,že vysavač jsme chtěli po víkendu poslat do servisu, ale nakonec jsme s ním nic nedělali,protože se z ničeho nic začal opět nabíjet a běžné komunikovat,tedy i fungovat.
Funguje dodnes, kdy už bohužel nevydrží moc baterie. Kdybyste měli radu,kde koupit novou baterii, budu vděčná.
Omlouvám se,že jsem neporadila.
Hezký den
Dobrý den,
obávám se, že v Česku baterie do tohoto modelu samostatně nikdo neprodává. Dají se sehnat na AliExpressu, ale tam je otázkou, jaké budou kvality. Ideálně by bylo objednat ji z evropského skladu, ať nemusíte řešit clo.
Každopádně chování vysavače je tedy velkou záhadou.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Já jsem si chování vysavače vysvětlila tak, že se pravděpodobně nainstalovala nějaká aktualizace …nevím zda je to možné
Děkuji za radu s baterií.
dakujem za odpoved…aj ked sa tesila, ze budem vediet co s nim ;)…no do tovarenskych nastaveni ho nemam ako dat, lebo na nic nereaguje, a aplikaciu tiez nemam momentalne, lebo som menila telefon, a fungovala som len tak ze som ho pustala priamo, v zaruke samozrejme nie je, prestal fungovat par mesiacov po skonceni zaruky…mrzi ma, ze takto dopadol, bola som s nim velmi spokojna
Dobrý den,
s tou aktualizací to může tak teoreticky být.
Kristino, bohužel jste nenapsala typ vysavače, abych se Vás pokusil navést na provedení továrního nastavení. Pojďme to zkusit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
v tom případě by měl fungovat následující postup: stiskněte a držte po dobu pěti sekund tlačítko pro návrat na nabíječku (má obrázek domečku). Vysavač by se měl poté restartovat a po dokončení restartu bude obnoven do továrního nastavení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dakujem, nepomohlo ani toto. nestalo sa vobec nic, uplne bez reakcie.
pekny den Vam prajem
Kristina
Dobrý den,
tak to se obávám, že asi bohužel fakt bude na servis. Pokud správně z jazyku předpokládám, že žijete na Slovensku, zkuste se poptat na možnost pozáruční opravy na info@xiaomi-store.sk.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dakujem veľmi pekne, predpokladate spravne
skusim ich kontaktovat, uvidim ci sa s tym da nieco robit.
Pekny večer,
Kristina