Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential – připojení k wifi

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníXiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential – připojení k wifi
Petr Novotný zeptal se před 4 roky

Dobrý den
Včera jsem zakoupil tento vysavač, nicméně celé odpoledne se mi nepodařilo připojit v aplikaci, selhalo k připojení Wifi.
Doma máme modem Compal CH7465 od Vodafone, vypnul jsem 5 GHz pásmo, aby vše bylo připojené jen v pásmu 2,4 GHz, ale i tak se nepodařilo připojit, po hledání na internetu jsem vyzkoušel připojit se přes hotspot, který jsem vytvořil s notebooku a připojení se podařilo. Je nějaké řešení, respektive nastavení daného modemu jak by se dalo připojit, když to přes hotspot funguje ? Nevím v čem by mohl být problém.
Děkuji za pomoc

13 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
v podstatě jste vyzkoušel vše, včetně možnosti v podobě hotspotu, kterou bych Vám doporučil já. Pokud přes hotspot spojení funguje, pak je jednoznačně chyba v tom modemu. Tu ale na dálku odhalíme jen velmi těžko. Napadá mě třeba zabezpečení – některým zařízením vadilo, pokud Wi-Fi nabízela jen starý standard WEP. Nemůže to být tento případ?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr Novotný odpověděl před 4 roky

Dobrý den
Zabezpečení určitě není WEP, je to takto
https://prnt.sc/1u25osv
Nicméně nechci robota provozovat na hotspotu, když chci roboto používat znamená to běžet zapnout notebook, což je pro mě zdržující, chtěl bych ho připojit normálně do domácí Wifi sítě.
Ještě mě napadlo, jakou délku hesla robot potažmo aplikace dokáže přečíst. Akceptuje 16 místné heslo, protože notebook má jen 10 místné
Spíše bych viděl problém u robota, že se k tomu nedokáže připojit. Když všechny zařízení, které jsou doma, jsou relativně nové a bez problému se k modemu připojí.
Samozřejmě rozumím, že Vodafone, nemá zrovna špičkové modemy ale jsou dostačující.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
no, pokud vysavač funguje s hotspotem, pak není problém v něm, ale v routeru. Jak dlouhé heslo vysavač pobere nevím, ale nemyslím si, že by byl tímto nějak limitován. Ostatně můžete zkusit udělat hotspot se 20místným heslem – myslím, že se připojí.
Možná zkuste na routeru změnit (tj. ručně nastavit) kanál. Vím, že některá  zařízení měla problémy s krajními kanály.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr Novotný odpověděl před 4 roky

Dobrý den
Děkuji, vyzkoušel jsem délku hesla, tam to přes hotspot fungovalo. Bohužel změna kanálů nepřinesla efekt, automaticky byl nastaven kanál 11, vyzkoušel jsem 8, 6 a 2 a bohužel beze změny.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zkuste se ještě podívat do nastavení routeru, zda tam není povolené IPv6. Sice jsem zatím neslyšel o tom, že by to vadilo vysavačům, ale některé starší telefony se s tím neumějí vyrovnat. Po vypnutí se pak chytnou.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr Novotný odpověděl před 4 roky

Dobrý večer
Zase tak starý telefon nemám (Honor 8X, Android 10), vyzkoušen i jiný telefon, vyzkoušel jsem vypnout i IPv6 bohužel stále se nedokáže připojit k Wifi, Vyzkoušel jsem přepínat i standardy.
Už mě nenapadá v čem by mohl být problém.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
no, také mě toho už mnoho nenapadá. Asi bych doporučil zkusit chování vysavače na jiné Wi-Fi. Tím by se definitivně potvrdilo, zda je problém v routeru, nebo ve vysavači.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr Novotný odpověděl před 4 roky

Dobrý den
Tak jsem problém vyřešil a již mám robota k domácí síti připojeného. Bylo potřeba změnit nastavení zabezpečení pouze na WPA2-PSK, nikoliv v kombinaci z WPA-PSK.
https://prnt.sc/1ucagn5
Snad to také někomu pomůže.
Hezký den

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

FilipK odpověděl před 3 roky

Děkuji, měl jsem stejný problém jako vy, modem od Vodafonu, nastavení na 2.4 a nešlo. Změna zabezpečení pomohla

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Mirek odpověděl před 3 roky

Pane Vy jste kouzelník Super práce,dnes ráno než jsem šel do práce mi jej přivezli a celou odpolední směnu jsem se snažil problém v hlavě vyřešit. Bohužel bez úspěchu. Internet je studnice vědomostí i Vy můj zachránce Petr Novotný Sláva Vám.

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

1 + 19 =

Série Redmi Note 14

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!