xiaomi-mi-robot-vacuum-mop-pro
Dobrý den, má problém s naším vysavačem, včera uklízel celý byt najednou se vkuchyi zasekl a ukázal, že je offline a nyní se nedá připojit. Ani přes aplikaci v mém mobilu ani od manželky, zkoušel jsem změnit lokaci, připojit se přes Hotspot atd a nic nelze, stále je offline. Navíc když stisknu tlačítka Home a on/of tak jediné dvě věci, které to udělá, že se vypne, tz že přestanou svítít ty tlačítka, nebo potom pulzují a nebo svítí oranžově, mix bílé a červené. Ani v jednom z těch „ režimů„ se to nedá spárovat, zapnout, uklízet dokovat nic a aplikace ukazuje stále že Device is offline. Vše nastalo z ničeho nic, uprostřed včerejšího klidu. Jedná se softwarovou chybu nebo hardware, stálo by to za reklamaci? přece jen jej máme půl roku a nebyl zrovna levný…
Dobrý den,
bohužel nedokáži odhadnout, co se s vysavačem stalo. Můžete ho zkusit obnovit do továrního nastavení a poté znovu přidat do aplikace Mi Home. Postup je následující:
- Stiskněte a držte cca po dobu 3 sekund tlačítko s domečkem.
- Uslyšíte hlasovou zprávu „Return to initial factory settings“ (Návrat do původního továrního nastavení).
- Tlačítko uvolněte.
- Pak stiskněte tlačítko pro vypnutí vysavače a držte ho po dobu asi 3 sekund.
- Přehraje se další hlasová zpráva.
- Vysavač se sám restartuje.
Pak zkuste provést spárování vysavače z aplikace. Pokud to nepůjde, pak to bohužel asi bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Reset pomocí tlačítek v podstatně není možný, po podržení obou se mění bud na pulsující nebo na orazový, nejde to restartovat, hlasové zprávy tak jako při inicializaci se neozývají. V aplikaci se stále zobrazuje zařízení jako offline…
Dobrý den,
tak to se obávám, že asi opravdu bohužel bude na reklamaci
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
mám stejný problém. Uprostřed dnešního úklidu se stalo naprosto stejné, co popisuje @adam výše. Nelze obnovit spojení ani po továrním nastavení, ani po resetu wifi na zařízení. Resetoval jsem i domácí směrovač wifi. Dokonce jsem odinstaloval a nainstaloval app Xiaomi home. Po všech těchto pokusech se stále tváří jako offline. Vzhledem k tomu, že mám zařízení kopeno cca před týdnem, půjdu ho vrátit do obchodu ve 14 denní lhůtě.
Dobrý den,
včera a dnes byly hlášeny nějaké výpadky serverů aplikace Xiaomi Mi Home. Zkuste vysavač uvést do továrního nastavení a znovu ho spárovat s aplikací. Možná to byl jen tento problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ahoj všem, měl jsem naprosto stejný problém, vyřešil jsme ho následovně:
1. Podržet tlačítka pro restart
2. Vypnout vysavač a vytáhnout nabijecku ze sítě
3. Odebrat vysavač z aplikace (aplikaci jako takovou nemusíte odinstalovat)
4. Vratit nabijecku do site
5. Zapnout vysavac
6. Znovu pridat vysavač do aplikace přes “add device”
Vysavač naběhl a je on-line, nicméně je potřeba znovu nascenovat cely dům/byt
Tomáš
Dobrý den,
Tomáši, moc děkujeme za tip! Jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mali sme rovnaký problém, ktorý pretrvával aj po resete. Myslela som si potom, že máme slabé pripojenie, ale ani to nebol problém. Chyba bola batérii. Cez app ukázalo, že úroveň nabitia je 100%. Potom povysávalo za 2 minúty ani tretinu miestnosti, bola úroveň nabitia 74 % a vysávač padol režimu offline. Vypol sa a musel sa znovu nabíjať. Vtedy bol opäť online. Tak mi v troch servisoch odporučili výmenu batérie. Objednala som si originál batériu (cena je od 30 do 40 e, podľa originality). Výmena nie je náročná a po výmene funguje môj ako hodiny. Mám xiaomi vacuum mop Pro tri roky a časom sa teda batéria opotrebovala. Dúfam, že som vám pomohla a že vam budú vaše zariadenia fungovať.
Dobrý den Zuzano,
děkuji za reakci a potvrzuji: pokud se vysavač samovolně vypne během úklidu a jeví se jako vybitý, pak se nejčastěji jedná o závadu baterie. Po třech letech provozu je to poměrně běžná záležitost. Jste šikovná, že jste výměnu zvládla svépomocí.
Přeji hezký den.
Karel Kilián