Xiaomi mi robot vacuum X20+ EU
Dobrý deň, chcel by som sa tu informovať, poradiť,vyriešiť problém. Včera mi prišiel kuriérom robotický vysávač X20+ EU, od telekomu, po spustení, nastavení, robot si sám natrasoval byt, z mojej strany maximálna spokojnosť, ale nastal problém keď vysávač potreboval dobiť, po príchode na stanicu zostal robot offline, keďže som si istý že to je pripojením na internet tak v príručke sú presné pokyny na vyresetovanie pripojenia wifi( držať home button + vypnutie/zapnutie po dobu 7 sekúnd), čož som urobil, s tým, že robot by mal začať rozprávať, komunikovať s použivateľom, lenže nepovie ani slovo, a kontrolky iba zhasnú, prakticky sa robot vypne. Keď stlačím tlačídlo zapnutia tak robot sa iba zapne a opätovne bliká presne tak ako predtým. Keď to nešlo týmto štýlom tak som pristúpil na factory reset, tento reset nespraví absolútne nič, môžem to mať zmačknuté aj minútu, robot nespraví proste nič, robot je aj z aplikácie vymazaný, no len mi ho proste znovu nenájde a nepomôže ani jeho osobitný QR kód, po telefonáte na reklámacie xiaomi, mi bolo povedané všetko to čo som urobil, spravil som to následne znova aj s pánom na linke ale problém pretrváva, s tým že pán ma odkázal na reklámaciu telekomu. Chcel by som sa opýtať či sa s týmto problémom niekto stretol a či mu niečo pomohlo, alebo mi naozaj ostáva iba tá reklamácia. ďakujem pekne za odpovede.
Dobrý den,
zatím nikdo nic podobného s tímto modelem vysavače nehlásil. Pokud ovšem vysavač nejde po obnovení do továrního nastavení spárovat s aplikací, zkusil bych ho nejprve spárovat z jiného telefonu. Jestliže se ani to nepovede, tak se bojím, že jde o projev nějaké závady a rozhodně doporučím reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím. Mám podobný problém. Vysávač fungoval bez problémov. No dnes vyšiel z dokovacej stanice a vypol sa. Nereaguje nič tlačidlá home ani power vôbec nereagujú iba po vložení vysávača naspäť do dokovacej stanice sa na chvíľu rozblikaju potom zhasnú. Resetovacie tlačidlo tiež nereaguje. V aplikácii je vysávač offline. Má niekto podobný problém? Vyriešil to niekto alebo len reklamácia. Vysávačom bol tiež braný v telekome. Ďakujem za každé info.
Dobrý den,
podle popisu problému se zdá, že Vámi zmiňovaná situace (nefunkční reakce tlačítek, vysavač offline, neschopnost resetu a párování) pravděpodobně znamená závažný hardwarový problém. Pokud vysavač nereaguje ani po provedení všech doporučených postupů, včetně resetu a pokusů o opětovné připojení, je nejrozumnější řešení reklamace.
Doporučuji kontaktovat prodejce a využít záruku. Ten by měl zajistit opravu, výměnu, případně vrácení peněz. Pokud budete potřebovat další rady ohledně reklamace nebo komunikace s prodejcem, neváhejte se na mě obrátit.
Přeji, ať se situace rychle vyřeší a vysavač začne zase fungovat podle očekávání!
Hezký den,
Karel Kilián