Xiaomi mi Smart clock nejde připojit k Google home
Zdravím, koupil jsem si tyhle hodiny ale nejsou mi připojit ke Google home i když je ta apka vidí. Píše to tohle :
Nalezeno: Mi Smart Clock.
Před nastavenim je třeba
toto zařrízení aktivovat. U tohoto zařízení je nutné provést několik dalších kroků, aby bylo možné zahájit nastavování. Další informace najdete v centru nápovědy.
V tom centru nápovědy není nic prakticky a vůbec nevím co a tím.. zkoušel jsem factory reset budíku a nepomohlo. Mám pixel 6 a android 13
Dobrý den,
zkuste postupovat dle tohoto video návodu. S uvedeným telefonem by to mělo jít zprovoznit bez problémů.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
To jsme samozřejmě dělal to je základní postup ale dík za snahu…Už jsem to zprovoznil pomocí apky device utility … Ta to spáruje trošku jinak ale pak už to je stejne
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
nevím proč mi Váš e-mail spadl do spamu. Teď jsem ho tam objevil. Posílal jste ho ve 14:13 – opravdu nemám kapacitu na to, abych Vám odpověděl během půl hodiny. Takže není nutné se připomínat v Poradně.
Každopádně soudě z té chybové hlášky je nějaký problém s bezdrátovou sítí. Patrně něco (nějaké pravidlo nebo nastavení) blokuje připojení zařízení k internetu.
To, zda je problém v síti, můžete ověřit následovně:
- Uveďte Xiaomi Mi Smart Clock do továrního nastavení.
- Opatřete si druhý mobil s mobilním datovým připojením.
- Na tomto mobilu vytvořte Wi-Fi hotspot se stejným názvem sítě a heslem, jako má Vaše domácí síť.
- Vypněte Wi-Fi router.
- Z Vašeho primárního mobilu proveďte úvodní nastavení Xiaomi Mi Smart Clock.
- Pokud se na konci neobjeví chybová hláška, je problém v síti. Můžete zkusit vypnout hotspot a zapnout Wi-Fi router – třeba se budík chytí. Ale moc bych tomu nedával. V takovém případě bude nutné zjistit, co ho blokuje.
- Pokud se objeví chybová hláška, pak je patrně problém v budíku. V takovém případě doporučím řešit to reklamací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, prosím co znamená hláška při připojení k budíku na telefonu:
Operaci nelze dokončit.
(kGSKErrorDomain chyba-83902.)
Budík to najde, ale připojit nelze. Rady výše jsem zkoušela. Máme IOS. Dekuji Kollerova
Dobrý den paní Kollerová,
chyba kGSKErrorDomain -83902 při pokusu o připojení Xiaomi Mi Smart Clock k iOS zařízení obvykle signalizuje problém s komunikací mezi budíkem a aplikací Google Home. Tato chyba je specifická pro ekosystém Google a Apple a často se týká autorizace nebo síťových nastavení.
Doporučený postup:
-
Restartujte zařízení a aplikace:
- Vypněte a znovu zapněte Xiaomi Mi Smart Clock.
- Restartujte iPhone/iPad.
- Zavřete a znovu spusťte aplikaci Google Home.
-
Aktualizujte software:
- Zkontrolujte, zda máte nejnovější verzi aplikace Google Home a že je Váš iOS aktuální.
-
Zkontrolujte síť:
- Ujistěte se, že je Váš iPhone/iPad připojen ke stejné Wi-Fi síti, ke které se snažíte připojit Xiaomi Mi Smart Clock.
- Zkuste resetovat Wi-Fi router nebo použít jinou Wi-Fi síť (například vytvořte hotspot na jiném zařízení).
-
Odstranění a reset:
- Pokud se problém stále opakuje, doporučuji:
- Odstranit Xiaomi Mi Smart Clock z aplikace Google Home.
- Proveďte tovární reset budíku (podržte tlačítko resetu na zadní straně po dobu 10 sekund).
- Znovu zkuste přidat zařízení přes Google Home.
- Pokud se problém stále opakuje, doporučuji:
Pokud ani tento postup nepomůže, doporučuji kontaktovat podporu Xiaomi nebo Google, protože chyba může být softwarového charakteru a mohla by vyžadovat aktualizaci firmware.
Přeji Vám hodně štěstí s řešením problému a krásné svátky!
S pozdravem,
Karel Kilián