Xiaomi Mi Watch – nefunkční GPS při aktivitě
Dobrý den. Po výběru sportovní aktivity se oranžově neprobarví tlačítko s „GO“ a aktivita nemá zaznamenanou její délku včetně mapového výstupu. Tlačítko se probarví pouze při spárování s telefonem a aplikací se zapnutým GPS na telefonu. Hodinky byly i uvedeny od továrního nastavení. Lze nějak ovlivnit nastavením aplikace nebo hodinkami? Děkuji Libor Mařík
Dobrý den,
pokud se tlačítko neprobarví, tak to znamená, že hodinky nenašly signál. Sám tento model vlastním, takže mohu říci, že nalezení signálu trvá cca 8 až 10 sekund.
Jestliže to u Vás trvá déle, případně hodinky nenajdou GPS vůbec, tak bych to viděl na reklamaci. Nic, co by se v tomto směru dalo nastavit, tu bohužel není.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý večer
Bohužel musím potvrdit stejný problém. GPS dnes přestala fungovat, nemám signál GPS vůbec nikde.
Tovární nastavení, aktualizace hodinek i telefonu a bohužel nic. Signál GPS pořád probíhá, ale po deseti minutách pořád žádný signál. Bohužel budou muset na reklamaci, telefon najde signál GPS okamžitě
Přeji hezký den
S pozdravem
Petr
Dobrý den,
zkuste ještě najít signál v momentě, kdy jsou hodinky spojené s telefonem. Pokud ho najde, tak pak zkuste znovu – tentokrát bez telefonu.
Jestliže hodinky bez spárovaného telefonu nenajdou GPS do cca deseti sekund, pak se obávám, že to bohužel bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
zkuste:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Mi Fitness.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fitness a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Pokud i poté budou problémy se signálem GPS, pak je s největší pravděpodobností na vině nějaký hardwarový problém. V takovém případě pomůže jen servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám potíže s GPS signálem při spuštění cvičení v aplikaci Mi Fitness na hodinkách. GPS v mapách je ok, ale ve cvičení se poloha nenačte. Nic z výše uvedeného nepomáhá. Nějaký tip, čím by to mohlo být? Podle všeho HW (GPS) je v pořádku.
Děkuji Marek
Dobrý den Marku,
mohl byste mi prosím upřesnit, proč spouštíte měření cvičení přímo z aplikace Mi Fitness, a ne přímo z hodinek? U některých zařízení může být rozdíl v tom, zda se aktivita spouští přes telefon nebo přes hodinky – zejména co se týče využití GPS.
Pokud se při tomto způsobu měření neukládá poloha, a přitom GPS jinak funguje (např. v mapách), je velmi pravděpodobné, že problém bude na straně telefonu nebo aplikace.
Doporučuji následující postup:
- Odpárujte hodinky z aplikace Mi Fitness.
- Odinstalujte aplikaci Mi Fitness z telefonu.
- Restartujte telefon i hodinky.
- Znovu nainstalujte Mi Fitness, přihlaste se, povolte všechna oprávnění.
- Znovu spárujte hodinky s aplikací.
Pokud se ani po tomto postupu GPS při aktivitě správně nespustí, dejte mi prosím vědět – podíváme se na další možné příčiny.
Přeji hezký den!
Karel Kilián