xiaomi-mi-wireless-outdoor-security-camera-1080p-set
Dobry den. Mám problém so sparovanim setu xiaomi Security camera 1080P/set s Telefonom iPhone 11Pro a domácou Wifi. Stále pred ukončením pripojenia zariadenia k sieti cca 98% naskočí žltá led dovtedy preblikava modrá a vypíše vyskytla sa chyba skontrolujte pripojenie k mobilnej sieti. Zariadenie som mal spárované aj funkčne ale 2 dni nebolo pod napätím a po zapnutí sa ne uz nespojilo. Skúšam pripojenie uz asi 30x ale nejde to. Poradíte mi ako na to?
Dobrý den,
zkuste vytvořit na druhém mobilním telefonu hotspot se stejným SSID a heslem, jako má stávající Wi-Fi. Poté vypněte Wi-Fi router a zkuste připojit kameru přes tento hotspot. Mohou nastat dvě možnosti:
- Kamera se připojí – probereme dále.
- Kamera se nepřipojí – pak je nějaký problém v kameře jako takové a bude to patrně nutné řešit servisem či reklamací.
Pokud se kamera připojí, pak vypněte hotspot a zapněte router. Opět mohou nastat dvě varianty:
- Kamera se připojí přes router – pak je vše v pořádku a můžete ji používat.
- Kamera se nepřipojí přes router – pak je problém v nějakém nastavení routeru nebo u Vašeho poskytovatele internetového připojení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den. Kamery viem pripojiť k vnútornému prijimacu ale problém je s inštaláciou prijimacu do aplikácie Xiaomi home cez wifi. Káblom to ide v pohode. Nič som nemenil ani router ani telefón ani poskytovateľa internetu a fungovalo všetko cez wifi. Tento problém nastal ked som odpojil príjmač xiaomi od napájania 220V na 2 dni. Nejde mi pripojenie cez wifi iba káblom. Ďakujem Laco
Dobrý den,
pak je otázkou, zda něco nezměnil poskytovatel na své infrastruktuře. Tento problém byl nejčastěji způsoben zablokováním portu – tuším to byl 10 001. Když ho poskytovatel otevřel, bylo možné připojit kamery k internetu a sledovat i ovládat je z aplikace.
Ten test s hotspotem by to prokázal zcela jednoznačně.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den. Zjavne asi bude problém s vnútornou jednotkou xiaomi lebo spojazdnil som to tak že v telefóne som robil inštaláciu cez wifi ale prepojil som jednotku k routeru aj káblom. Inštalácia prebehla ok a ked som kabel odpojil zariadenie ostalo svietiť na modro trvale( teda pripojené k sieti). Zaujímavé je že včera ked som to robil presne tak isto tak po odpojení kablu z routeru cca po 2 minútach modrá Led začala blikať a spojenie bolo prerušené.
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Každopádně je to celkem záhada a upřímně neumím vysvětlit, proč se to povedlo zprovoznit touto cestou.
Každopádně jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián