Xiaomi Miband 5 rychle se vybijí
Dobrý den.
Teď jsem od vás pořídil Miband 5 byli nové nerozbalené celkem dosti vybité což chápu jak se dlouho nenabijí stane se ale mám pocit že baterie tím utrpěla poškození. Tak se chci optat já osobně mám stejný model už rok a oproti mě a stejnému nastavení já za 3dny klesnu na 77% baterie a přítelkyně musí nabíjet denně. Respektive odpoledne nabije a večer už má 33% což mě přijde jako by baterie ztratila kapacitu. Jak mám postupovat? Je to na reklamaci nebo se to dá nějako zjistit co je špatně. Děkuji Borovský
Dobrý den,
rychlost ubývání baterie záleží na tom, jaké funkce máte aktivované. Pokud například budete mít zapnuté měření tepu každou minutu, pak výdrž může klesnout na deset dní, tj. každý den bude ukazatel baterie klesat asi o 10 %.
Každopádně pokud po celodenním používání zbývá jen 33 %, tak to je opravdu něco špatně. Asi bych doporučil zkusit:
- Odpárovat náramek.
- Odinstalovat aplikaci Mi Fit.
- Uvést náramek do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat náramek s aplikací.
Pokud ani poté nebude výdrž alespoň deset dní, tak bych doporučil náramek reklamovat – očividně bude něco špatně s baterií nebo hardwarem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Úplně stejná věc jen zakoupeno v Datartu. Náramek vybitý. Běžel jsem ke známé tedtovat nabíječku atd. Protože ani po hodině nabíjení nic. Vzpamatoval se asi po 3 hodinách. Následně nabitý na. 100% a protože nebyl čas nechal jsem ho ležet (bez aplikace atd.) Po 24 hod. Znovu nabíjím. Dobito ve 14 hod. Teď je 19 hod. A baterie je na 60%. Buď je ro šmejd anebo nevím. Asi ho vrátím. Očividně se to děje více lidem.
Dobrý den,
jak jsem psal – rychlost ubývání baterie záleží na tom, jaké funkce máte aktivované. Pokud například budete mít zapnuté měření tepu každou minutu, pak výdrž může klesnout na deset dní, tj. každý den bude ukazatel baterie klesat asi o 10 %.
Každopádně pokud po se náramek vybije za jeden den, tak to je opravdu něco špatně. Asi bych doporučil zkusit:
- Odpárovat náramek.
- Odinstalovat aplikaci Mi Fit.
- Uvést náramek do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat náramek s aplikací.
Pokud ani poté nebude výdrž alespoň deset dní, tak bych doporučil náramek reklamovat – očividně bude něco špatně s baterií nebo hardwarem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Vše jsem samozřejmě zkusil, jak jste psal už před tím. Dal jsem tomu ještě jeden pokus navíc a i na jiném telefonu.
Bohužel stejný problém. Navíc se nikdy nenabije na 100% – pouze 99% a stále dobíjí. Půjdu reklamovat k prodejci.
A.T.
Dobrý den,
v tom případě je to opravdu na reklamaci. Tipuji na vadnou baterii nebo nabíjecí okruh. Každopádně držím palce, ať to dopadne dle Vašich představ.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, Včera sem zakoupila chytrý náramek Mi Band 5, náramek však není schopný se nabít do 100% i po několika hodinovém nabíjení se nabije do 99% a po vytažení z nabíječky už po 4 minutách má pouhých 90% (klesá to rychle což by nemělo). Zkoušela jsem náramek restartovat a nic.
Předem děkuji za odpověd.
Dobrý den,
skoro to začíná vypadat, že sem nějaký prodejce dovezl Mi Bandy 5, které se někde válely ve skladu tak dlouho, až se jim vybily a následně odešly baterky.
Pokud nejde nový náramek nabít na 100 % a nevydrží alespoň 10 dní na jedno nabití, pak nemá smysl cokoli zkoušet, ale hned reklamovat. Je to jasná chyba výrobku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
ano, mám úplně stejný problém. Hodinky jsou nové, používám 1.den. Ráno nabito na 99%, víc nejde. Teď po 12ti hodinách provozu ( zdaleka nemám zapnuta vsechna měření) mám baterii na 28%. Děkuji za komentáře zde. Půjdu reklamovat. Asi opravdu vadná várka. Mrzí mě to, jinak se mi hodinky libí, ale asi si radeji vezmu šestku. U té pětky bych se bála, že dostanu další se stejnou vadou.
Dobrý den,
to rozhodně není v pořádku. Mi Band 5 jsem testoval a i při poměrně živém používání mizela baterie tempem deset procent za den. V každém případě to je na reklamaci. Takhle rychle nemůže baterie ubývat ani kdybyste zapnula vše, co lze, a každou minutu Vám chodila notifikace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám stejný problém (náramek se vybije za 1 den provozu). Jenže já ho vyhrála v tombole na plese a teď nevím, jak a komu ho můžu reklamovat…
Dobrý den,
podmínkou pro uplatnění záruky je prokázat, že jste ten, kdo uzavřel s prodávajícím kupní smlouvu, což lze nejlépe provést pomocí prodejního dokladu. Podle zákona je má odpovědnost za vady prodejce, ale pouze vůči spotřebiteli, což je ten, kdo uzavřel kupní smlouvu (ten kdo přístroj kupoval).
Stručně řečeno: Vy, bohužel, nemáte právní nárok uplatňovat reklamace, protože prodávající neuzavřel kupní smlouvu s Vámi jako se spotřebitelem. Reklamovat může ten, kdo náramek do tomboly zakoupil.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,mi fit 5 mi nejdou nabít doplna,vždy okolo 50-65 procent přestanou nabíjet.pri nechani na nabíječce jen střídavě bliká display jako když chce nabíjet a hned ne
Dobrý den,
zkuste:
- očistit nabíjecí kontakty na zařízení i nabíjecím adaptéru
- jinou zásuvku
- jiný nabíjecí adaptér
- pokud je to možné, tak i jiný kabel
Jestliže to nepomůže, pak lze předpokládat, že se jedná o závadu na zařízení – pravděpodobně vadnou baterii.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,Včera jsem koupila nový chytrý náramek Mi Smart Band 6.Nabíjela jsem ho přes notbook Asus.Poprvé se nabil na 100% ale po odpojení z nabíječky se během 16 minut uplně vybil.Zkusila jsem restart náramku,tovární nastavení ale nelze jej nabít.Max dosáhl 61%a po odpojení se okamžitě vybil.Co s tím je,poradíte?Děkuji.
Dobrý den,
dle popisu to vypadá na vadnou baterii. Zkuste ho ještě nabít tak, že nabíječku připojíte do adaptéru například od telefonu. Pokud se náramek nenabije ani tak, pak je skoro jistě vadný a doporučím ho buď vrátit (pokud jste ho koupila přes internet), nebo reklamovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,máte pravdu.Vadná baterie,znovu nabití bez odevzy.Právě jsem se vrátila z obchodu,kde jsem ho koupila.reklamace proběhla bez komplikací a já si přinesla nový náramek.Jen neměli Mi Band 6,tak jsem zvolila Mi Band 5.Děkuji za odpověď.V podstatě jste mi potvrdil,co jsem si myslela.Hezký den.
Dobrý den,
tak to je dobře, že obchod nedělal problémy s reklamací. Jen doufám, že Vám kompenzovali cenu mezi Mi Bandem 5 a Mi Bandem 6. Přeci jen ta starší generace je o něco levnější.
Přeji hezký den.
Karel Kilián