Xiaomi Mijia Smart Quartz – odpárování
Dobrý den
Před nedávnem jsem koupil použité hodinky Xiaomi Mijia Smart Quartz (č.objednávky 166418). Bohužel se mi je nepodařilo spárovat. Píše to, že je má přihlášené jiný uživatel a hodinky je nejprve třeba „odpárovat“. Co s tím?
Dobrý den,
v jaké aplikaci ty hodinky párujete? V Mi Home?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Ano, Xiaomi Home.
Tel. Redmi Note 8 Pro
MIUI Global 11.0.3
Android 10QP1A
Dobrý den,
v tom případě doporučím zkusit to ještě z jiného telefonu a pokud se to nepovede, pak hodinky reklamujte.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
No. Tak vzhledem k tomu, že se apka odhlásila a odmítá přihlásit jak mě, tak přítelkyni na IPhonu, tak se obávám, že i ta je finálně nefunkční a už nerozchodíme ani vysavač.
Musím říct, že tohle je mazec. To je jediné, co se k tomu dá říct slušného.
Dobrý den,
to je divné. Nikdo další problémy s přihlašováním v aplikaci Mi Fit nehlásil. Zkuste to znovu, případně zkuste aplikaci vymazat data přes Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Mi Home a pak se znovu přihlásit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián