Xiaomi Pad 6

Aleš Jurák zeptal se před 2 roky

Dobrý den, koupil jsem nový Pad 6, ale mám jeden problém. Samovolně a ne periodicky zhasne display a zase se rozsvítí. Je to náhodné, někdy 10x za sebou a někdy třeba hodinu nic. Jak tuto situaci řešit? Je 2 dny nový, ale toto hodně omezuje práci na tabletu.  Děkuji za radu.

6 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
to určitě není v pořádku. Pokud s tabletem pracujete, měl by zhasínat obrazovku až po nějaké době nečinnosti. V tomto případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž tablet dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o nějakou hardwarovou závadu. V takovém případě bych doporučil tablet vrátit, pokud jste ho kupoval přes internet, nebo uplatnit záruku u prodejce v případě nákupu na kamenné prodejně.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Aleš Jurák odpověděl před 2 roky

Dobrý den, tak jsem na to přišel. Mám originální obal na tablet a když je povoleno v nastavení režim zakrytí displeje automatické odemykání a zamykání, tak nastane zmíněný problém. Zjistil jsem, že při přehnutí zakrývací části obalu pod tablet, tak se to chová podobně jako když se zavře. Zrušil jsem v nastavení režim zakrytí a je po problému. 
Ale i tak díky za odpověď. 
S pozdravem Jurák 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Přiznám se, že příčina spočívající v obalu mě nenapadla. Každopádně jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
bohužel nemám s touto kombinací zkušenost, takže ač bych rád, v tomto směru neumím poradit.
Pokud se jedná o originální klávesnici k tomuto tabletu, doporučil bych konzultovat to s prodejcem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Kondor odpověděl před 1 rokem

Dobrý den, měl jsem stejný problém a to s obalem z Alzy a díky p. Jurákovi jsem jen vypnul režim zakrytí (v nastavení to bylo od výrobce zapnuto) a je po problému 😀  Takže to není softwarem, ale \“blbý\“ obal 😉

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

10 + 4 =

Servis XM.cz

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!