Xiaomi Redmi 11S a Google Pay
Dobrý den,
asi po roce používání telefonu Xiaomi Redmi 11S jsem si řekl, že bych zprovoznil Google Peněženku. Už dříve jsem se ji pokoušel spustit, ale bez úspěchu – aplikace se ani nespustí a vyskočí hláška: při nastavení aktivního účtu došlo k potížím. Takže jsem ji vlastně nikdy spuštěnou neměl.
Vyzkoušel jsem mnoho cest a rad, ale zatím bez úspěchu.
- Přeinstalovat aplikaci
- Smazat data aplikace a cache
- Udělit aplikace i Službám Google Play práva
- Zkontrolovat, jestli není v Dual apps
- Restartování telefonu
- Telefon jsem nerootoval
- Zkusil jsem spustit z horního vysouvacího menu.
Nevíte, prosím, ještě o něčem dalším?
Mockrát díky
Pavel
MT Xiaomi Redmoi 11 NFC nemá HyperOS – peněženka tam pracuje bez problému.
Dobrý den,
první, čím bych rozhodně začal, by bylo vypnutí Duálních aplikací. Z Vašeho popisku chápu, že je máte zapnuté a právě to bývá nejčastější důvod problémů s Peněženkou Google.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Duální aplikaci žádnou nemám. Peněženka se v jejích nabídce navíc ani nezobrazuje.
Děkuji. PB
Dobrý den,
napadá mě – zkuste ještě toto:
- Otevřete systémové Nastavení.
- Přejděte do sekce Další možnosti připojení.
- Pokračujte do Pozice bezpečnostních prvků.
- Zvolte možnost HCE Peněženka.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím,
po vyzkoušení na Samsungu či Huawei totéž. Zkusil jsem založit nový Google účet a na něm Peněženka funguje. Zpětně jsem účet zkusil na všech telefonech a OK. Problém tedy musí být někde v “nitru” mého Google účtu, netuším ale kde.
Mějte se fajn a díky.
PB
Dobrý den,
každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
i já děkuji za ochotu a reakce. Vše řeším s podporou Google. Až budu mít výsledek, tak ho sem určitě napíšu.
Mějte se fajn
Pavel Bárta
Dobrý den,
budu rád, když dáte vědět, jak to dopadlo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím,
kontaktoval jsem podporu Google, vyměnil si s nimi asi 6 e-mailů a následně případ předali podpoře. Nakonec s tim asi něco interně udělali a platby by již měly fungovat.
S pozdravem
Pavel Bárta
Dobrý den,
každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián