Xiaomi Redmi 11S a Google Pay

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi NoteXiaomi Redmi 11S a Google Pay
Pavel zeptal se před 1 měsíc

Dobrý den,
asi po roce používání telefonu Xiaomi Redmi 11S jsem si řekl, že bych zprovoznil Google Peněženku. Už dříve jsem se ji pokoušel spustit, ale bez úspěchu – aplikace se ani nespustí a vyskočí hláška: při nastavení aktivního účtu došlo k potížím. Takže jsem ji vlastně nikdy spuštěnou neměl.
Vyzkoušel jsem mnoho cest a rad, ale zatím bez úspěchu. 

  • Přeinstalovat aplikaci
  • Smazat data aplikace a cache
  • Udělit aplikace i Službám Google Play práva
  • Zkontrolovat, jestli není v Dual apps
  • Restartování telefonu
  • Telefon jsem nerootoval
  • Zkusil jsem spustit z horního vysouvacího menu.

Nevíte, prosím, ještě o něčem dalším? 
Mockrát díky
Pavel
 

10 Odpovědi
Antutu odpověděl před 1 měsíc

MT Xiaomi Redmoi 11 NFC nemá HyperOS – peněženka tam pracuje bez problému.

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsíc

Dobrý den,
první, čím bych rozhodně začal, by bylo vypnutí Duálních aplikací. Z Vašeho popisku chápu, že je máte zapnuté a právě to bývá nejčastější důvod problémů s Peněženkou Google.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Pavel odpověděl před 1 měsíc

Duální aplikaci žádnou nemám. Peněženka se v jejích nabídce navíc ani nezobrazuje. 
Děkuji. PB

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsíc

Dobrý den,
napadá mě – zkuste ještě toto:

  1. Otevřete systémové Nastavení.
  2. Přejděte do sekce Další možnosti připojení.
  3. Pokračujte do Pozice bezpečnostních prvků.
  4. Zvolte možnost HCE Peněženka.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Pavel odpověděl před 1 měsíc

Zdravím,
po vyzkoušení na Samsungu či Huawei totéž. Zkusil jsem založit nový Google účet a na něm Peněženka funguje. Zpětně jsem účet zkusil na všech telefonech a OK. Problém tedy musí být někde v “nitru” mého Google účtu, netuším ale kde.
Mějte se fajn a díky.
PB

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsíc

Dobrý den,
každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Pavel odpověděl před 1 měsíc

Dobrý den,
i já děkuji za ochotu a reakce. Vše řeším s podporou Google. Až budu mít výsledek, tak ho sem určitě napíšu. 
Mějte se fajn
Pavel Bárta 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 týdny

Dobrý den,
budu rád, když dáte vědět, jak to dopadlo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Pavel odpověděl před 2 týdny

Zdravím,
kontaktoval jsem podporu Google, vyměnil si s nimi asi 6 e-mailů a následně případ předali podpoře. Nakonec s tim asi něco interně udělali a platby by již měly fungovat. 
S pozdravem 
Pavel Bárta 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 týdny

Dobrý den,
každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

6 + 12 =

Redmi Buds 6 active

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz!