xiaomi-redmi-5a

Tom Hardy zeptal se před 6 roky

Dobrý den,možná se to stane většině,ale dostal jsem k narozeninám smarphone Xiaomi a tak dlouho jsem se v něm zaučoval,že mi to píše This device is locked. Na YOUTUBE jsem zjistil,že by to nebyl velkej problém,ale já zapnu mobil,nechce to PIN a pořád mi to ukazuje to samé.Na YOUTUBE jsou rady v několika asijských řečech,ale když mi notebook psal v čínštině,tak jsem toho měl až nad hlavu. Nemůžu setéhle hlášky zbavit a po zmáčknutí volume + a power,IMUI 10 se neobjeví,poraďte mi prosím.Ale osvítil mě duch svatý a nahrál jsem si vše z mobilu do počítače.Můžete mi klidně psát na hardyt804@gmail.com.Jsem úplný laik a tak se mnou jednejte,děkuji.

24 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
předpokládám (ale opravdu mohu jen předpokládat, protože nevím, co tomu stavu předcházelo), že jste udělal několik neúspěšných pokusů o odemknutí telefonu. Pak je tam tuším nějaká doba (myslím, že 72 hodin), než Vám to umožní udělat další pokus.
Karel Kilián

HARDY odpověděl před 6 roky

Dobrý den pane Kiliáne,přes čínskou zeď jsem udělal více pokusů,to vím,a ta doba 72 hodin se projeví jak ?

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
předpokládám, že po vypršení této doby by měl telefon přestat zobrazovat hlášku o uzamknutém zařízení a měl by umožnit zadání PINu, gesta, nebo hesla.
Pokud se Vám čekat nechce, zkuste se obrátit na prodejce, zda by Vám telefon nedokázal odemknout.
Karel Kilián

HARDY odpověděl před 6 roky

Pane Kiliáne,já jsem to hledal a včera jsem potvrdil to samé,do Číny volat nebudu,je to asi krám.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
a nepomohlo by obnovení do továrního nastavení přes konzolu pro zotavení? Viz zde, kapitola Co když se do systémového nastavení nedostanete?
Karel Kilián

HARDY odpověděl před 6 roky

Děkuji pane Kiliáne za ochotu,ale tvrdý hardreset nepomáhá.

HARDY odpověděl před 6 roky

A mimochodem chce to na mě ACTIVATE THIS DEVICE a i když mám ID telefonu poznamenané,nebere mi to.Nevím co s tím jsem ZTP a nechce se mi moc nikam chodit…

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
no, rád bych něco poradil, ale obávám se, že pokud to nejde ani touto cestou, pak patrně jedině přes servis, kde flashnou čistý firmware. Bohužel nevím, co přesně této situaci předcházelo, takže těžko na dálku odhadovat, proč je telefon v tomto rozhodně ne standardním stavu.
Karel Kilián

HARDY odpověděl před 6 roky

Vidím to asi tak nějak,ale bojím se ceny za servis i poslání,jak jsem již psal jsem ZTP a jenom to psaní mě vyčerpává.

HARDY odpověděl před 6 roky

Vidím to taky na servis,myslel jsem,že to zvládnu,protože jsem býval technik slaboproudař.

HARDY odpověděl před 6 roky

Servis je u nás v Kolíně pouze na telefony a ne na smartphony,klidně bych si to nechal u Vás udělat tedy ten servis a záleží na ceně,jestli není lepší si koupit novej.

HARDY odpověděl před 6 roky

Nechtěl jsem to říkat,ale už z toho jednání mám obavy.Když to nebude na paušál u VODAFONE,tak se se mnou nebaví dle mailu.Buď budu bez a nebo si ho seženu u jiný společnosti,SIMKU mám já…a nebo ho rootnu.

HARDY odpověděl před 6 roky

Pane Kiliáne,kdybych mohl nechám Vám ruce pozlatit,máte dobré srdce.To se pozná.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
zkuste kontaktovat naší linku 730 192 063 a poptat se, zda by se na Váš telefon nepodívali. Neručím za to, že ho přijmou – netuším, jak jsou na tom z hlediska aktuální kapacity.
Karel Kilián

HARDY odpověděl před 6 roky

Pane Kiliáne,zítra mi telefon vezmou,podívají se na něj a pošlou na reklamaci,no vždyť jo,pošlu potom jak to dopadlo.

HARDY odpověděl před 6 roky

Zítra to jde do VODAFONU a podívají se na to a pošlou na reklamaci.Pane Kiliáne budu Vás informovat,jak to dopadlo. HARDY

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
tak držím palce, ať všechno dopadne dle Vašich představ!
Přeji hezký den.
Karel Kilián

HARDY odpověděl před 6 roky

Jsem rád,že jsem se v mobilu nedloubal ( myslím root a podobně ) telefon je v záruce,tak aši dělají,co umí. pro pana Kiliána Karla

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
to jste rozhodně udělal dobře. Rootnutí telefonu některé firmy považují za neuatorizovaný zásah do softwaru a důvod k neuznání záruky.
Karel Kilián

HARDY odpověděl před 6 roky

Pro pana Kiliána : nový mail –   hardytom2@seznam.cz a prosím potvrďte.HARDY

Vaše odpověď

7 + 7 =

Samsung Galaxy S25

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!