xiaomi-redmi-5a
Dobrý den,možná se to stane většině,ale dostal jsem k narozeninám smarphone Xiaomi a tak dlouho jsem se v něm zaučoval,že mi to píše This device is locked. Na YOUTUBE jsem zjistil,že by to nebyl velkej problém,ale já zapnu mobil,nechce to PIN a pořád mi to ukazuje to samé.Na YOUTUBE jsou rady v několika asijských řečech,ale když mi notebook psal v čínštině,tak jsem toho měl až nad hlavu. Nemůžu setéhle hlášky zbavit a po zmáčknutí volume + a power,IMUI 10 se neobjeví,poraďte mi prosím.Ale osvítil mě duch svatý a nahrál jsem si vše z mobilu do počítače.Můžete mi klidně psát na hardyt804@gmail.com.Jsem úplný laik a tak se mnou jednejte,děkuji.
Dobrý den,
předpokládám (ale opravdu mohu jen předpokládat, protože nevím, co tomu stavu předcházelo), že jste udělal několik neúspěšných pokusů o odemknutí telefonu. Pak je tam tuším nějaká doba (myslím, že 72 hodin), než Vám to umožní udělat další pokus.
Karel Kilián
Dobrý den pane Kiliáne,přes čínskou zeď jsem udělal více pokusů,to vím,a ta doba 72 hodin se projeví jak ?
Dobrý den,
předpokládám, že po vypršení této doby by měl telefon přestat zobrazovat hlášku o uzamknutém zařízení a měl by umožnit zadání PINu, gesta, nebo hesla.
Pokud se Vám čekat nechce, zkuste se obrátit na prodejce, zda by Vám telefon nedokázal odemknout.
Karel Kilián
Pane Kiliáne,já jsem to hledal a včera jsem potvrdil to samé,do Číny volat nebudu,je to asi krám.
Dobrý den,
a nepomohlo by obnovení do továrního nastavení přes konzolu pro zotavení? Viz zde, kapitola Co když se do systémového nastavení nedostanete?
Karel Kilián
A mimochodem chce to na mě ACTIVATE THIS DEVICE a i když mám ID telefonu poznamenané,nebere mi to.Nevím co s tím jsem ZTP a nechce se mi moc nikam chodit…
Dobrý den,
no, rád bych něco poradil, ale obávám se, že pokud to nejde ani touto cestou, pak patrně jedině přes servis, kde flashnou čistý firmware. Bohužel nevím, co přesně této situaci předcházelo, takže těžko na dálku odhadovat, proč je telefon v tomto rozhodně ne standardním stavu.
Karel Kilián
Vidím to asi tak nějak,ale bojím se ceny za servis i poslání,jak jsem již psal jsem ZTP a jenom to psaní mě vyčerpává.
Vidím to taky na servis,myslel jsem,že to zvládnu,protože jsem býval technik slaboproudař.
Servis je u nás v Kolíně pouze na telefony a ne na smartphony,klidně bych si to nechal u Vás udělat tedy ten servis a záleží na ceně,jestli není lepší si koupit novej.
Nechtěl jsem to říkat,ale už z toho jednání mám obavy.Když to nebude na paušál u VODAFONE,tak se se mnou nebaví dle mailu.Buď budu bez a nebo si ho seženu u jiný společnosti,SIMKU mám já…a nebo ho rootnu.
Pane Kiliáne,kdybych mohl nechám Vám ruce pozlatit,máte dobré srdce.To se pozná.
Dobrý den,
zkuste kontaktovat naší linku 730 192 063 a poptat se, zda by se na Váš telefon nepodívali. Neručím za to, že ho přijmou – netuším, jak jsou na tom z hlediska aktuální kapacity.
Karel Kilián
Pane Kiliáne,zítra mi telefon vezmou,podívají se na něj a pošlou na reklamaci,no vždyť jo,pošlu potom jak to dopadlo.
Zítra to jde do VODAFONU a podívají se na to a pošlou na reklamaci.Pane Kiliáne budu Vás informovat,jak to dopadlo. HARDY
Dobrý den,
tak držím palce, ať všechno dopadne dle Vašich představ!
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Jsem rád,že jsem se v mobilu nedloubal ( myslím root a podobně ) telefon je v záruce,tak aši dělají,co umí. pro pana Kiliána Karla
Dobrý den,
to jste rozhodně udělal dobře. Rootnutí telefonu některé firmy považují za neuatorizovaný zásah do softwaru a důvod k neuznání záruky.
Karel Kilián
Pro pana Kiliána : nový mail – hardytom2@seznam.cz a prosím potvrďte.HARDY