Xiaomi redmi 9 již nejdou nainstalovat apk.

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: RedmiXiaomi redmi 9 již nejdou nainstalovat apk.
Mlotok zeptal se před 6 měsíců

Dobrý den, v tomto mobilu mi nejdou nainstalovat žádné apk stažené mimo Google play. Z googlu play instaluji normálně, ale tam nejsou aplikace všechny , co potřebuji. Je to nějak blokováno, odstranil jsem všechny bezpečnostní blokace, instalovat z neznámého zdroje atd, a pořád mi to nejde. Prosím co teď.

6 Odpovědi
bobasso odpověděl před 6 měsíců

…. já třeba když chci nainstalovat na POCO F5 Pro nebo tablet Xiaomi Pad 6 aplikaci, kterou běžně  používám na na RN 10 Pro a používal jsem ji už i na RN 7, tak na tom mobilu POCO a tabletu už mi to nedovolí instalaci této aplikace a to mohu klidně mít povolenou instalaci z neznámých zdrojů jak chci. Asi té aplikaci chybí něco, co již nepodporuje HyperOS /A13 , kdežto  RN10 Pro (A13) a RN7 (A10) frčí na MIUI. Ve vašem případě proč to nejde může být to, že vlastníte z pohledu dneška již historický telefon. 

bobasso odpověděl před 6 měsíců

….. nepodporuje HyperOS /A14 (oprava) 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
škoda, že neuvádíte konkrétní příklady. Každopádně možným vysvětlením je to, co napsal Bobasso: může to být tím, že daná aplikace prostě není kompatibilní s operačním systémem na Vašem telefonu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Mlotok odpověděl před 6 měsíců

Nejde mi nainstalovat lucky patcher, uč browser,. Atd , vždy mi vyjede hláška can\’t instal package while secure frp.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
ta chybová hláška je poněkud zvláštní. Mohu poprosit o zaslání snímku obrazovky s tou chybou na kilian.karel@gmail.com? Podíval bych se na to podrobněji.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
děkuji za zaslání snímků obrazovky. Mohu potvrdit znění hlášky „Cant install packages while in secure FRP“.
Hledal jsem tuto hlášku na zahraničních diskuzních fórech a dle všeho se začala velmi výjimečně objevovat na telefonech různých značek v průběhu loňského roku. Bohužel jsem nikde nenašel, co přesně je jejím důvodem, ani jak tento problém řešit.
V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení (správný postup najdete ve článku HyperOS tipy a triky: jak obnovit telefon do továrního nastavení?), čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Během úvodní konfigurace ho nastavte jako nový, tj. neobnovujte ho ze zálohy, aby nedošlo k zavlečení starých problémů a chyb. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

16 + 19 =

JBL T460BT

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!