Xiaomi redmi 9T slabý WiFi signál
Dobrý den
vlastnim telefon Xiaomi Redmi 9T , a mám problém s tím , že když je telefon v továrním nastavení tak se zdá že přijímá WiFi normálně, ale když nainstaluji aplikace které používám atd tak spadne signál WiFi jen na jeden dílek. Netušíte kde může být problém ? Telefon byl samozřejmě na reklamaci , ale jak ho dají do továrního nastavení , tak se problém neděje . Děkuji Šátek
Dobrý den,
zdá se mi opravdu velmi zvláštní, dokonce si dovolím tvrdit, že je to zcela nepravděpodobné, aby nějaká aplikace jakýmkoli způsobem ovlivňovala Wi-Fi připojení. Pokud by přeci jen bylo něco takového možné, pak je asi jediná cesta, jak to zjistit: uvést telefon do továrního nastavení, pak postupně instalovat jednu aplikaci za druhou a sledovat, po které se zhorší signál.
Osobně si spíš myslím, že by to mohlo být kolizí s Bluetooth, pokud ho máte z nějakého důvodu (připojení hodinek, náramku, sluchátek) aktivní.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den Děkuji za odpověď , bluetooth aktivní není . Zkusím ještě udělat tovární nastavení a sledovat jestli i tak začne WiFi zlobit
Dobrý den,
tak to pak opravdu jedině zkusit to obnovení do továrního nastavení. Možná zkuste nechat telefon nějakou dobu bez aplikací, jestli se situace nebude opakovat. Ono to také může být routerem – pokud máte nějaký levnější.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Router je Zyxel od Vodafone , divné ale je , že já mám Xiaomi Redmi note 10 , a i ostatní Xiaomi v domácnosti problém nemají . O víkendu vyzkouším a pak dám vědět . Pak bych případně musel řešit dál , ale popravdě už nevím kam se obrátit . Byla by možnost případně poslat telefon k vám do servisu na diagnostiku? Hezký den Šátek
Dobrý den,
tak to je otázkou, zda pak nemohou hrát roli nějaká další rušení. To by se mohlo projevit například při připojení k jiné Wi-Fi – pokud by signál neklesal, tak se u Vás děje něco, co bezdrátovou síť ruší. Osobně si myslím, že to žádnou aplikací čistě z logiky věcí být nemůže.
Telefon sice můžete poslat do našeho servisu do našeho servisu na diagnostiku, ale pokud nebyl kupovaný u nás (tj. na XM.cz), jednalo by se o placenou službu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Telefon jsme zkoušeli na jiné WiFi a problém je stejný . Popravdě už nevím , co s tímto dělat . Nedalo by se nic dělat , a opravu bych si zaplatil , hlavně že by se problém vyřešil .
Dobrý den,
tak ona to může být třeba špatně připojená anténa, nebo nějaký problém s modeme, který se projeví až po zahřátí telefonu, čili ta souvislost s aplikacemi je falešná stopa. Spíš než na čárky, které jsou jen orientační, bych ale doporučil zaměřit se na to, zda se opravdu zhorší připojení. Tj. doporučil bych změřit přenosové rychlosti. Teprve s tím bych to pak dával do servisu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Tak ještě jeden poznatek . Když je telefon hned u modemu , tak je signál plný. Stačí se kousek vzdálit a hned jsou jen 1-2 dílky i když jiný telefon má na stejném místě plný signál . Nevíte , kde může být problém ? Už jsem z toho telefonu zoufalý
Jinak přenosová rychlost je opravdu malá . Spojení je slabé a nebo úplně spadne .
Dobrý den,
podle Vašeho popisu bych viděl problém v anténě telefonu, v jejím konektoru, nebo obecně v bezdrátovém modulu. Přesnou příčinu ale dokáže zjistit jedině servis – takto je to trochu věštění s křišťálové koule.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den
Mohl by jste prosím zjistit , kolik by cca mohla stát oprava tohoto problémů , a bylo by možné to udělat ve Vašem servisu ? Děkuji Šátek
Dobrý den,
čistě zvědavost – co používáte za ochranu telefonu? Pouzdro, knížku atd… Ptám se, protože některé jsou velmi nevhodné, ať už z pohledu zahřívání nebo právě stínění.
Když zapnete režim „letadlo“ a chvilku na to zapněte pouze Wi-Fi připojení, problém s kvalitou signálu přetrvává? Režim vypne veškeré nedůležité součásti připojení, tedy opět eliminuje stínění (a na dálkovou diagnostiku v poradnách pomůže s vyřazením nějakých možností).
Děkuji
Dobrý den,
to s tím režimem Letadlo je dobrý nápad, díky za něj, Michale! Je pravda, že se tím mimo jiné eliminuje i případné rušení Bluetooth, které se projevovalo u některých telefonů.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
Jiří, bez diagnostiky v servisu by to bylo věštění z křišťálové koule. Může to být uvolněná anténa, což by byla záležitost za pár korun (resp. za cenu hodiny práce), může být nutné vyměnit celou základní desku, a to už se pohybujeme v řádu tisíců korun.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den Michale
Děkuji za Váš příspěvek . Telefon je jen v silikonovém obalu , který byl k telefonu přiložen . Vámi popisovaný úkon jsem vyzkoušel , ale problém bohužel trvá
Karle , v záruce byla již 2x vyměněna základní deska v servisu vsp servis , ale bohužel problém stále trvá .
Dobrý den,
tak k opakované výměně MB se vyjadrovat nebudu, ale napadla mě ještě jedna věc na zkoušku. (Jinak děkuji za reakci skrz obal i „letadlo“.)
…
Pokud vaše Wi-Fi je dvoupásmová (2.4 GHz i 5 GHz), zkuste si vybrat tu nižší. Paradoxně bývá lepší. Na „pětce“ se může tlouct se sousedovic kanálem. Pokud máte za názvem SSID (název přístupového bodu neboli jméno vaší Wi-Fi) uvedeno 2.4/5GHz, pak by jste musel dělit v routeru, ale v tom já na dálku neporadím. V ostatních případech bývá šířka pásma uvedena v názvu přístupového bodu oddělená podtržítkem.
Neřešil jsem přímo váš problém, ale tři stěny panelu a dosah, kde z druhé strany od souseda byla na stejném kanále jeho Wi-Fi. Uživatelsky nejjednodušší je zkusit se připojit na slabší pásmo, než v routeru hledat volné pásmo. Je to sice nápad s menší pravděpodobností úspěchu, ale mě pomohlo vyřešit tři stěny panelu.
Dobrý den,
děkuji Michalovi za iniciativu. Osobně mě nenapadá, čím by to mohlo být, pokud se problém projevuje na všech bezdrátových sítích a současně byl telefon dvakrát v servisu, kde by si patrně uvolněné antény všimli. Asi bych to reklamoval potřetí, a pokud by se závada neodstranila, odstoupil bych od smlouvy.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Karel: s tímto se nedá než souhlasit, ale vzhledem k tomu, že jsem nechtěl narušit požadavek na servis, jsem tuto možnost nijak nerozepisoval. Ale za mě, je divné, že dvakrát vymění desku. Už to je zvláštní.
Dobrý den,
no, to uznávám, že je velice zvláštní. Otázkou je, zda to servis skutečně udělal, nebo jen vykázal. Každopádně pokud opravdu došlo dvakrát a problém přetrvává, šel bych po další reklamaci téhož cestou odstoupení od smlouvy.
Přeji hezký den.
Karel Kilián