XIAOMI Roborock Sweep One S50 problem s appkou
Zdravim, mam technicky problem s Roborock s50. Stiahol som appku Mi Home, sparovanie s vysavacom dopadlo dobre. viem ho pustit cez appku, ale nechce sa mi zobrazit mapa. stranka kde by to malo byt sa, ako keby, stale nacitavala. Neviem co s tym. skusal som uz pomenit regiony, ale nic. viem ho cez mobil zapnut, vypnut, poslat domov, ale mapu a ostatne nastavenia mi nechce zobrazovat. podla videii na nete by to mala byt ta modra obrazovka, kde by mi malo ukazat mapu a dalsie nastavenia. ale mam iba bielu obrazovku a priblikuju tam tri bodky a nic.
Dobrý den,
máte v nastavení povolenou ve Vacuum Settings možnost Map saved mode (Beta)?
Karel Kilián
no ja sa neviem vobec dostat do menu vysavaca. mam iba Mi Home appku kde som urobil prvotne sparovanie s vysavacom. to sa podarilo a nasledne ma chcelo posunut dalej (predpokladam, ze do toho menu vysavacu) ale iba biela obrazovka a tri bodky ktore preblikavaju. ako pri nacitavani stranky/menu. a nic sa nedeje. ja viem len priamo z Mi Home pustit vysavac a to je vsetko. spravil som si shortcut na ten vysavac, ale ked kliknem na ikonu shortcutu zase len biela orazovka a tri blikajuce bodky a nic sa nedeje.
A pri registracii, treba dat region podla krajiny v ktorej sa nachadzam? Res.je podstatne aky region pri parovani v appke zvolim?
Uz som skusil asi vsetko, ale bez zmeny. Je teoreticky mozne, ze chyba je vo vysavaci? Lebo uz ma fakt nic nenapada. Uz ma oci bolia z tolkeho hladania moznych pricin na nete, ale bez vysledku. Nerozumiem tomu
Dobrý den,
no, navrhoval bych:
- Uvést vysavač do továrního nastavení.
- Zkusit ho spárovat s jiným telefonem.
Pokud se to ani na jiném telefonu nepovede, lze předpokládat, že je problém ve vysavači. Region nastavujte Česko, pokud je to vysavač zakoupený zde.
Karel Kilián
Tak nakoniec som komunikolval priamo so Xiaomi, kde mi poskytli navod co spravit, ale ani ten nepomohol. Nasledne mi dali kontakt na vyvojara aplikacie. Ten nasledne zystil chybu v appke a ze do par dni by to malo fungovat. a nakoniec sa teda podarilo a na druhy den sa mi to spustilo. Ako som fakt milo prekvapeny z bezproblemovej a rychlej odozvy priamo od vyrobcu. Super
A ze co sa tyka regionu, tak je uplne jedno aky sa vyberie. Hlavne nech to je krajina v ramci EU
Dobrý den,
tak to jsem překvapen, hlavně tím, jak dobře zafungovala podpora. Ne, že by Xiaomi mělo špatnou podporu, to ne, ale až takovou rychlost a aktivitu jsem nečekal.
Každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián