Xiaomi Robot Vacuum X20+ mapy

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníXiaomi Robot Vacuum X20+ mapy
Zuzana Šarbachová zeptal se před 3 měsíce

Dobrý den, 
Koupila jsem si váš motivaci robot a narazila jsem na velký problém. Mám v bytě prahy přes který se váš robot nedostane, myslela jsem si, že to vyřeším tím, že si vytvořím mapu extra na každý pokoj. Bohužel mi vaše aplikace hlásí, že umí uložit pouze tři mapy, což je pro mě málo. Je nějaké jiné řešení? Nehodlám před každým uklízením znovu a znovu vytvářet mapy, to je časově velice náročné. Díky za odpověď, Šarbachová 

3 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíce

Dobrý den paní Šarbachová,
chápu, že omezení na tři mapy může být nepříjemné, zvláště pokud máte byt s více místnostmi a vyššími prahy. Bohužel, omezení na maximálně tři mapy je aktuálně standardní nastavení u modelu Xiaomi Robot Vacuum X20+ a nelze jej v aplikaci oficiálně rozšířit.
Jednou z možností jsou různé prahové nájezdy nebo gumové rampy, které umožňují robotům snáze překonat prahy. To může vyřešit problém bez nutnosti vytvářet více map.
Pokud jste robotický vysavač Xiaomi Robot Vacuum X20+ zakoupila přes internet, máte podle zákona možnost vrátit zboží do 14 dnů od jeho doručení bez udání důvodu. Tato možnost platí pro všechny nákupy uskutečněné na dálku, tedy v e-shopech.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Zuzana Šarbachová odpověděl před 3 měsíce

Děkuji za rychlou odpověď, nájezdy mě nenapadlo, určitě se na ně zkusím podívat, jelikož produkt bych vracela nerada.
Jen se chci ještě zeptat, je možné vrátit produkt do 14 dnů i když byl již používán? V mém případě již luxoval a vytíral. 
Děkuji za odpověď 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíce

Dobrý den paní Šarbachová,
máte právo vrátit zboží zakoupené přes internet do 14 dnů od doručení, a to bez udání důvodu. Toto právo je zakotveno v občanském zákoníku (§ 1829).
Co se týče vrácení použitého zboží, situace je následující:

  • Zboží lze vyzkoušet, ale nesmí být nadměrně opotřebené. Zákon říká, že spotřebitel má právo zboží vyzkoušet tak, jak by to udělal v kamenné prodejně.
  • Pokud je zboží použité více, než je nutné k otestování, může prodejce požadovat náhradu za snížení hodnoty. V praxi to znamená, že pokud by byl vysavač intenzivně používán (například opakovaně na celý byt), prodejce má právo vrátit částku poníženou o odpovídající snížení hodnoty.
  • Vysavač by měl být vrácen s veškerým příslušenstvím a v původním balení, pokud je to možné.

Pokud jste ho tedy jen krátce vyzkoušela a zjistila, že pro Vaše podmínky není vhodný, neměl by s vrácením být problém. Doporučuji kontaktovat prodejce a informovat se o konkrétním postupu.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Vaše odpověď

7 + 20 =

Přidejte se k naší komunitě na Facebooku!

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!