xiaomi-roboticky-vysavac-2-pripojeni-k-siti
Dobrý den, nedaří se mi znovu přihlásit vysavač k evropskému (doporučenému) serveru. Problém se objevil poté, co jsem vysavač odnesl k rodičům, abych jej předvedl. Po návratu zpět se jej nedařilo spárovat se serverem. Podařilo se mi jej připojit pouze k US serveru. Setkali jste se s něčím podobným? Může připojení k US serveru působit nějaké problémy (např. spárování s jinými Mi produktem)? Máte nějaké řešení? Děkuji
Dobrý den,
ony ty servery mají občas problémy. Takže bych doporučil trpělivost, případně reset vysavače do továrního nastavení. Pokud máte jen jedno zařízení Mi Home, je v podstatě jedno, na jakém serveru je. Nicméně jestliže jich máte více, měly by být všechny na jednom a tom samém serveru.
Karel Kilián
Zdravím, mám doma nové vysavač Mi Robot a mám problém s aplikací. Když chci aplikací propojit s vysavačem, napíše mi to „bring device closer to router“ a následně „connecting to network timed out“. I po resetování Wifi pomocí dvou tlačítek to nefunguje a píše to to samé. Nevíte co s tím?
Děkuji za odpověď:)
Dobrý den,
zkusil bych to připojit v přímé dohlednosti Wi-Fi routeru. Pokud se to nepodaří, patrně se jedná o problém s anténou ve vysavači, což bude nejspíš důvod k reklamaci. U tohoto modelu je to poprvé, co o něčem takovém slyším, ale stát se to samozřejmě může.
Karel Kilián
Dobrý den,
Původní tazatel už se neozval. Kde jste vysavač kupoval a jaký model to přesně je?
Karel Kilián
Dobrý den,
mám model Xiaomi Roborock Sweep One S50 a zakoupil jsem ho v bestcena (bylo mi doporučeno). Koukal jsem, že tento problém mělo více lidí, narazil jsem na pár konverzací, ale nikde nebylo řešení.
Poslední hláška, co to píše je: Bring device closer to router a tam je křížek u connecting to network timed out.
Děkuji
Dobrý den,
jednoznačně v takovém případě doporučuji reklamaci. Má Mi Robot 2 (aka Roborock Sweep One S50) a chytá Wi-Fi i přes několik zdí. Bude to podle mne špatný kus s problémem v anténě.
Karel Kilián
Dobrý den,
to se mi nezdálo, protože tento problém mělo celkem hodně uživatelů.
Problém už jsem zjistil, je to v routeru (zabezpečení), který Vám ten vysavač nepustí, ale problém se dá odstranit a už to šlape.
Přeji hezký den
Dobrý den,
no, špatně zabezpečená síť bude asi jiný problém. Přeci jen zmíněná hláška „Bring device closer to router“ odkazuje spíše na sílu signálu než na zabezpečení.
Karel Kilián
Dobrý den přeji, mám stejný problém. V aplikaci se mi místo spárování napíše hláška,, Bring device closer to router“. Prosím, jak jste tedy postupovali? Děkuji za odpověď?
Dobrý den,
v první řadě zkuste nastavit na routeru vyšší úroveň zabezpečení (WPA2). To pomohlo jednomu z tazatelů.
Pokud se situace nezmění, patrně to bude závada na anténě vysavače, tj. reklamace.
Karel Kilián
Dobrý den,
mám prosbu, fungoval sem uplne v porádku s pripojením na wifi, ale ted sem vymenil router a nechce sa roborock pripojit na wifi. Víte mi poradiť jak by sem to mohl vyrešit? Dekuji
Dobrý den,
mám prosbu, fungoval sem uplne v porádku s pripojením na wifi, ale ted sem vymenil router a nechce sa roborock pripojit na wifi. Víte mi poradiť jak by sem to mohl vyrešit? Dekuji
Dobrý den,
a v jakém je vysavač stavu? Obnovoval jste ho do továrního nastavení?
Pokud ne, má nová Wi-Fi stejný název, přístupové heslo a zabezpečení? Nejčastěji bývá problém v nízkém zabezpečení sítě, do které se přístroj odmítá přihlásit.
Karel Kilián
Dekuju. Je ve stavu offline a restartoval sem ho už nekolikrát, Wifi má stejný název a aj stejné prístupové heslo a zabezpečení je asi WPA/WPA2 PSK
Dobrý den,
co máte na mysli slovem „restartoval“?
Zkuste vysavač obnovit do továrního nastavení. To by se mělo dělat takto:
- Gen1: Podržte tlačítko Home a stiskněte tlačítko pro reset WiFi, přidržte tlačítko Home, dokud se nepřehraje oznámení o resetování.
- Gen2: Podržte tlačítko Home/Plug, krátce stiskněte tlačítko pro reset WiFi a nadále držte tlačítko Home / Plug, dokud se nepřehraje oznámení o resetování.
Karel Kilián
Dobrý deň, mám vysávač roborock s5, pripojím sa s mobilom, nájde mi to, potom potvrdim nájdený vysávač a nič sa nedeje. Neviem sa ďalej posunúť, ukazuje mi tri malé guľôčky ako sa točia a nič ďalej.. viete mi poradiť,?
Dobrý den,
zatím jsme podobný problém neřešili, ale doporučil bych:
- Obnovit vysavač do továrního nastavení.
- Odstranit a znovu nainstalovat aplikaci Mi Home.
- Zkusit znovu spárovat.
- Pokud to nepůjde, tak znovu obnovit vysavač do továrního nastavení.
- Zkusit to z jiného telefonu.
- Pokud ani to nepůjde, viděl bych to na reklamaci.
Karel Kilián
Dobrý den,
ano, to někdy zabere. Díky za tip.
Přeji hezký den.
Karel Kilián