xiaomi-roboticky-vysavac-2-pripojeni-k-siti

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Ostatníxiaomi-roboticky-vysavac-2-pripojeni-k-siti
Rostislav Hejtmánek zeptal se před 7 roky

Dobrý den, nedaří se mi znovu přihlásit vysavač k evropskému (doporučenému) serveru. Problém se objevil poté, co jsem vysavač odnesl k rodičům, abych jej předvedl. Po návratu zpět se jej nedařilo spárovat se serverem. Podařilo se mi jej připojit pouze k US serveru. Setkali jste se s něčím podobným? Může připojení k US serveru působit nějaké problémy (např. spárování s jinými Mi produktem)? Máte nějaké řešení? Děkuji

81 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
díky za informaci. Je to zvláštní, protože nemyslím, že by většina lidí měla tak dlouhá hesla.
Každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – třeba to pomůže i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Josef odpověděl před 4 roky

Dobrý den. Občas, tak jednou za 2 týdny se vysavač hodí do offline a musím ho znovu připojit k WiFi, jako když jsem jej koupil. Resetovat původní (alias současnou) a znovu nasetovat současnou. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
to rozhodně není v pořádku a jedná se o vysloveně výjimečnou závadu. Pokud máte možnost, zkuste vyměnit Wi-Fi router, zda problém nespočívá v něm. Pokud se bude vysavač takto chovat i s jiným routerem, pak se obávám, že to bohužel bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Hodonický odpověděl před 4 roky

Dobrý den, mám vacuum mop 1C normálně pracoval až dnes po 6 dnech problém. Najednou jak kdyby se odpojil od Wifi tak jsem dal reset vedle Wifi diody a pri opětovném pokusu o spárování. Píše to hlášku Failed to  obtain authentication information. Už nevím co s tim 🙁

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
včera a dnes byly hlášeny nějaké výpadky serverů aplikace Xiaomi Mi Home. Zkuste vysavač uvést do továrního nastavení a znovu ho spárovat s aplikací. Možná to byl jen tento problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Markéta odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
mám dotaz ohledně vysavače Roidmi EVE Plus. 
Vysavač  se bez problémů připojil k wifi i k aplikaci. Ale nyní se  od wifi se neustále odpojuje. Hned co zajede do dobíjecí stanice mi aplikace píše, že je zařízení offline. Připojí se až cca po 3 minutách úklidu. 
U vysavače jsem již několikrát restartovala wifi, i jsem ho dala do továrního nastavení. Nepomohlo to. 
Máte nějakou radu, jak tento problém vyřešit?
Děkuji 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zkuste vytvořit na mobilu hotspot se stejným SSID sítě a heslem. Pak vypněte Wi-Fi router a nechte běžet jen ten hotspot.

  • Pokud se vysavač bude odpojovat a připojovat, pak je chyba v něm. Doporučil bych obnovit ho do továrního nastavení, a pokud problémy nepominou, tak reklamovat.
  • Jestliže se vysavač nebude odpojovat a připojovat, pak je chyba ve Wi-Fi routeru. V takovém případě zkuste změnit kanál, na kterém router vysílá, zvýšit zabezpečení Wi-Fi, umístit router na lepší (vyšší) místo, případně vyměnit router za jiný.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Markéta odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zkusila jsem vysavače připojit na hotspot v telefonu a v tomto případě se mi neodpojuje. Myslíte, že by mohl mít vysavač problém s tím, že router vysílá na 2G a 5G zároveň? Jiná zařízení s tím problém nemají, telefony máme připojené na 2G a počítače na 5G.
Děkuji 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
společné vysílání v pásmu 2,4 i 5,0 GHz by nemělo vadit.
Zkuste se spíše podívat, zda máte dostatečné zabezpečení. Často pomůže vypnutí podpory IPv6. A mohla by pomoci i změna kanálu Wi-Fi na 2,4 GHz. Případně přesun routeru na lepší místo (co nejvýš)
Přeji hezký den.
Karel Kilián

lucie janeckova odpověděl před 3 roky

Dobrý den, vložím šou zkušenost a řešení, jelikož jsem to nikde na internetu nenašla,musela jsem si poradit po svém. 
Me Mi robot vacuum mop P, šlapal bezvadně 1,5 roku a když jsem si pořídila nový telefon tak i po uvedení vysavače do továrního nastavení a resetování WiFi (také na vysavači), telefon se ne a ne spárovat s vysavačem. Udělala jsem to tedy následovně. 
1. Uvedla jsem vysavač do TN. -> cca 30s podržet domeček dokud nezahlasi vysavač TN.2. Vyresetovala jsem WiFi na vysavači. -> cca 3s podržet současne domeček a vypínání. 3. V nastavení profilu v aplikaci jsem si nastavila stejný region jako je dostupný u mého vysavače (ukáže se to při zobrazení detailů o zařízení). 4. Připojila jsem se k zařízení a už to fungovalo. Stalo mě to cca 5 měsíců zkoušení (ne denně) a nakonec se zadařilo, tak snad to někomu pomůže .
 
 
 
 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Budu na Váš příspěvek odkazovat všechny, kdož narazí na podobné potíže.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Miri odpověděl před 3 roky

Dobrý den, Roborock S6 – od května (byla zřejmě aktualizace aplikace?!) se mi nedaří spárovat vysavač s mobilní aplikací a to na žádném mobilním telefonu. Stejná chyba… Device connecting time out. Poté křížek a asi po minutě info hlasová hláška přímo ze zařízení o chybě hesla wifi. No heslo mám ovšem 100% správně. Šifrování též v pořádku. Nikde jsem nic v poslední době neměnila. 
Máte někdo radu, co s tím? Vysavač mám od prosince 2019, koupě kvůli imobilitě po DN a bez aplikace je mi trochu na nic. 🤦
Zkoušela jsem i restart zařízení špendlíkem, pod víkem.
 Předem díky. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
vypadá to, že se při aktualizaci něco nepovedlo. Zkuste toto, ale budete potřebovat druhý telefon s mobilními daty:

  1. Na druhém telefonu zapněte Wi-Fi hotspot. Jméno sítě a heslo nastavte stejné, jako u Vaší domácí sítě.
  2. Vypněte Váš domácí router.
  3. Pokuste se vysavač připojit k síti vytvořené oním hotspotem.
  4. Pokud to nepůjde, bude tak evidentní, že je nějaký problém s vysavačem a doporučím proto jeho reklamaci.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Joseph Soukup odpověděl před 3 roky

Dobrý den, mám úplně stejný problém.

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
jak jsem psal výše, zkuste toto, ale budete potřebovat druhý telefon s mobilními daty:

  1. Na druhém telefonu zapněte Wi-Fi hotspot. Jméno sítě a heslo nastavte stejné, jako u Vaší domácí sítě.
  2. Vypněte Váš domácí router.
  3. Pokuste se vysavač připojit k síti vytvořené oním hotspotem.
  4. Pokud to nepůjde, bude tak evidentní, že je nějaký problém s vysavačem a doporučím proto jeho reklamaci.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

deScaad odpověděl před 3 roky

Zdravím.
Od května problém s vysavačem a čističkou vzduchu. Oboje se odhlásilo od WiFi a oboje nelze zpět přihlásit. „Device connecting time out“ 
Modem jsem hodil do továru a nastavil síť na nový název a heslo. Nepomohlo… Změna modemu, ručně jsem změnil kanály, zabezpečení různě proházena aktuálně mám heslo na 2,4Ghz nastaveno na 17 znaků. 😀 Reinstal aplikace, zařízení v továrnu tak 40x a už nemám nápady…
Vzhledem k tomu, že obě zařízení jsou odpojena od stejného data, tak těžko se jedná o závadu zařízení.
Nějaký nápad?

deScaad odpověděl před 3 roky

Řešení co u mě pomohlo.
Aktuální modem Compal CH7465VF / černý základ od Vodafonu.
Rozdělit 2,4 a 5Ghz síť na dvě samostatné (rozdílné SSID) a nastavit šířku pásma na 20/40 MHz (nastaveno v základu má 20). Dále nastavit na 2,4 Ghz zapezpeceni na WPA2-PSK. 
Pokud změním cokoliv jinak, tak se problém opakuje…
Snad to pomůže, protože já si s tím hraji už tři týdny. Od chvíle co mě přetáhl vodáč od UPC pod sebe a původní modem se aktualizoval (ta bílá potvora od Compalu)

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lucia Sendreiova odpověděl před 2 roky

Dobrý deň, mam Mi Robot Vacuum Mop 2. Posledné dni len bliká domček a tlačidlo on/off. Nerozpráva sa s nami, nedá sa pripojiť na wifi ani po restsrtovani rutra. Nereaguje na krátke podržanie oboch tlačidiel. Ani na tvrdý reset. Pri dlhšom podržaní oboch tlačidiel prestanú blikať alebo zase začnú. Vôbec netuším co sa stalo. Doteraz fungoval úplne spoľahlivo. Ďakujem za Vašu odpoveď Lucia 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
bohužel to dle Vašeho popisu vypadá na nějakou hardwarovou či softwarovou závadu. Pokud je vysavač v záruce, doporučil bych řešit to reklamací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

1 + 10 =

Série Redmi Note 14

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!