Xiaomi Smart Air Fryer Pro 4l
Tak jsem zkusil objednat tu horkovzdušnou fritézu – vypadá dobře, ale dotaz zní, jak ji připojit k wifi, resp. do Mi Home. Není u toho český návod, ale budiž.
Pokud postupuji podle průvodce (v Mi Home), nabidne mi to připojení k Wifi fritézy, to udělám. Skenování nic nenajde (s textem že to nelze použít v oblasti, kde se právě nachází) – pak se dole objeví podobná nalezená zařízení v okolí s textem „popis zakázaných oblastí“ … a dole že například mezi dostupné země a oblasti patří Singapur !!
Když zkusím v MiHome změnu oblasti (mám nastaveno kvůli kamerám a hubu Čínu) na Singapur, tak to píše „server se neshoduje“ – a že po přepnutí mě to odpojí dosud nakonfigurovaná a spárovaná zařízení a nepůjdou zobrazit starší data.
Reset Wifi v aplikaci jsem udělal, reset Wifi přes knoflík na fritéze také.
To tedy v článku o fritézách uvedeno nebylo … je z toho nějaká cesta ven jak to zprovoznit ???
Dobrý den,
zásadní otázka je, kde, respektive v jakém obchodě, jste fritézu kupoval. Je dost zvláštní, že je určena pro Singapur. Bohužel Xiaomi prodává produkty s regionálním omezením a toto naznačuje, že produkt nebyl určen pro náš trh.
Jako jde to obejít. Pokud máte telefon s HyperOS a funkcí Duální aplikace, pak si lze vytvořit druhý účet, u kterého si jako region nastavíte Singapur. Případně existuje neoficiální varianta aplikace Mi Home, která regiony neřeší.
Otázkou ale je, zda jste toto ochoten podstoupit. Přeci jen pokud jste produkt kupoval v Česku, měl by fungovat bez nutnosti hledat obezličky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Na to je jednoduchá odpověď – kupoval jsem to zde na xm.cz
A dá se někde (třeba podle výrobního nebo typového čísla) zjistit, pro jaký region je konkrétní Xiaomi věc určena?
Dobrý den,
dle Vašeho dodaného screenu neznamená, že je frytéza určena pro Singapur, ale je dostupný pouze region/země Singapur. Je to dáno tím, že pro své kamery máte nastavený jiný region a tak Vám aplikace jiný region již nenabídne a nejde tak více vybrat a propojit. Zde bychom doporučovali prokliknout dostupnou zemi a provedl nastavení, případně pokud bude na výběr, zvolit jiný region. (Nastavení regionu v aplikaci Mi Home)
Pakliže ne a propojení nebude k dispozici, jistou variantou propojení by mohl být postup uvedený zde v odkaze:
https://chinaplanet.cz/upravena-aplikacia-xiaomi-home/
Zde popsán postup jak nainstalovat Mi Home aplikaci, která regiony neřeší. Je však pravděpodobné, že se Vám resetují Vaše původní kamery.
Tedy vyzkoušejte a případně se ozvěte pak přímo na našich stránkách třeba do chatu, kde s Vámi případný další problém probereme.
Přeji příjemný den
Tomáš Pelc
XM.cz
Děkuji všem za komentáře a rady – ještě jsem se obrátil i na podporu service.cz@support.mi.com a probral to s nimi – asi je hlavní problém v tom, že žádný z prodejců neuvádí ten „region“, pro ktertý je daná hw věc určena. Tedy k parametrům šířka, hmotnost, spotřeba a pod. by byl v přehledu uveden i jeden nový „region pro Mihome“ – proč to tam není uvedeno, když se jedná o takový kritický údaj ?? To by možná vyřešilo tyto problémy.
Nechci si instalovat nějakou ruskou verzi aplikace „region free“ – ale už jsme na to přišli s podporou. Mám několik let starou hw verzi brány (ty názvy byly podle eshopu, které to prodávaly různé) „Xiaomi Smart Home gateway“, která vyžadovala „Pevninskou čínu“. No a aplikace Mihome to identifikuje jako nepovolené – a doporučuje, jak jsem poslal – Singapur. Na druhém telefonu jsem si vytvoril nový účet – zvolil region Česko – a připojilo se to. Takže musím mít jednu aplikaci pro bránu, kamery a čidla – a druhou duální pro fritézu, a nebo přes jiný telefon
Dobrý den,
děkujeme Vám za potvrzení funkčnosti. Bohužel samo Xiaomi neuvádí dopředu regiony a tak tyto informace nelze uvádět na webu před prodejem. Je to tak otázka na výrobce, proč jsou s tímto takové problémy.
Děkujeme a přejeme Vám příjemný den.
Tomáš Pelc
XM.cz