Xiaomi Smart Air Fryer Pro 4l

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníXiaomi Smart Air Fryer Pro 4l
JBS zeptal se před 5 měsíců

Tak jsem zkusil objednat tu horkovzdušnou fritézu – vypadá dobře, ale dotaz zní, jak ji připojit k wifi, resp. do Mi Home. Není u toho český návod, ale budiž.

Pokud postupuji podle průvodce (v Mi Home), nabidne mi to připojení k Wifi fritézy, to udělám. Skenování nic nenajde (s textem že to nelze použít v oblasti, kde se právě nachází) – pak se dole objeví podobná nalezená zařízení v okolí s textem „popis zakázaných oblastí“ … a dole že například mezi dostupné země a oblasti patří Singapur !!
Když zkusím v MiHome změnu oblasti (mám nastaveno kvůli kamerám a hubu Čínu) na Singapur, tak to píše „server se neshoduje“ – a že po přepnutí mě to odpojí dosud nakonfigurovaná a spárovaná zařízení a nepůjdou zobrazit starší data. 😬
Reset Wifi v aplikaci jsem udělal, reset Wifi přes knoflík na fritéze také.
To tedy v článku o fritézách uvedeno nebylo … je z toho nějaká cesta ven jak to zprovoznit ???

5 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den,
zásadní otázka je, kde, respektive v jakém obchodě, jste fritézu kupoval. Je dost zvláštní, že je určena pro Singapur. Bohužel Xiaomi prodává produkty s regionálním omezením a toto naznačuje, že produkt nebyl určen pro náš trh.
Jako jde to obejít. Pokud máte telefon s HyperOS a funkcí Duální aplikace, pak si lze vytvořit druhý účet, u kterého si jako region nastavíte Singapur. Případně existuje neoficiální varianta aplikace Mi Home, která regiony neřeší.
Otázkou ale je, zda jste toto ochoten podstoupit. Přeci jen pokud jste produkt kupoval v Česku, měl by fungovat bez nutnosti hledat obezličky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

JBS odpověděl před 5 měsíců

Na to je jednoduchá odpověď – kupoval jsem to zde na xm.cz 😇
A dá se někde (třeba podle výrobního nebo typového čísla) zjistit, pro jaký region je konkrétní Xiaomi věc určena?

Tomáš Pelc odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den,

dle Vašeho dodaného screenu neznamená, že je frytéza určena pro Singapur, ale je dostupný pouze region/země Singapur. Je to dáno tím, že pro své kamery máte nastavený jiný region a tak Vám aplikace jiný region již nenabídne a nejde tak více vybrat a propojit. Zde bychom doporučovali prokliknout dostupnou zemi a provedl nastavení, případně pokud bude na výběr, zvolit jiný region. (Nastavení regionu v aplikaci Mi Home)

Pakliže ne a propojení nebude k dispozici, jistou variantou propojení by mohl být postup uvedený zde v odkaze:
https://chinaplanet.cz/upravena-aplikacia-xiaomi-home/
Zde popsán postup jak nainstalovat Mi Home aplikaci, která regiony neřeší. Je však pravděpodobné, že se Vám resetují Vaše původní kamery.
Tedy vyzkoušejte a případně se ozvěte pak přímo na našich stránkách třeba do chatu, kde s Vámi případný další problém probereme.

Přeji příjemný den
Tomáš Pelc
XM.cz

JBS odpověděl před 5 měsíců

Děkuji všem za komentáře a rady – ještě jsem se obrátil i na podporu service.cz@support.mi.com a probral to s nimi – asi je hlavní problém v tom, že žádný z prodejců neuvádí ten „region“, pro ktertý je daná hw věc určena. Tedy k parametrům šířka, hmotnost, spotřeba a pod. by byl  v přehledu uveden i jeden nový „region pro Mihome“ – proč to tam není uvedeno, když se jedná o takový kritický údaj ??  To by možná vyřešilo tyto problémy.
Nechci si instalovat nějakou ruskou verzi aplikace „region free“ – ale už jsme na to přišli s podporou. Mám několik let starou hw verzi brány (ty názvy byly podle eshopu, které to prodávaly různé)  „Xiaomi Smart Home gateway“, která vyžadovala „Pevninskou čínu“. No a aplikace Mihome to identifikuje jako nepovolené – a doporučuje, jak jsem poslal – Singapur. Na druhém telefonu jsem si vytvoril nový účet – zvolil region Česko – a připojilo se to. Takže  musím mít jednu aplikaci pro bránu, kamery a čidla – a druhou duální pro fritézu, a nebo přes jiný telefon 🤨

Tomáš Pelc odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den,
děkujeme Vám za potvrzení funkčnosti. Bohužel samo Xiaomi neuvádí dopředu regiony a tak tyto informace nelze uvádět na webu před prodejem. Je to tak otázka na výrobce, proč jsou s tímto takové problémy.

Děkujeme a přejeme Vám příjemný den.
Tomáš Pelc
XM.cz

Vaše odpověď

18 + 9 =

Apple iPhone 16

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!