Xiaomi Watch 2 Pro pár dotazů
Dobrý den,
mám pár dotazů k Xiaomi Watch 2 Pro.
1)zámek obrazovky. Chápal bych, že ho to po mně bude chtít, když sundám hodinky z ruky, ale proč ho to po mě chce i poměrně často (několikrát za den) i když mám hodinky na ruce? Když ho vypnu úplně, nejde zase hodinkami platit. Dá se ten zámek nějak nastavit?
2) někdo mi zavolá, přijmu hovor na hodinkách, ale stejně jde jen skrze telefon. Reproduktor i mikrofon hodinek fungují. A nastavení jsem nikde žádné nenašel. Jsem na telefonu Honor Magic 5 Pro. Redmi Watch 3 v tomto jely úplně normálně.
3) přijde mi WhatsApp zpráva a přijde mi na hodinky dvakrát. Jednou můžu třeba dát „označit jako přečtené“ a na té druhé, otevřít v hodinkách. Jde nastavit, aby se mi zobrazovala jen jednou a to ve formě „otevřít na hodinkách“?
4) asi před půl hodinou mi přišla na hodinky nějaká aktualizace. Dá se někde najít, co bylo obsahem té aktualizace?
Díky moc za odpovědi.
Dobrý den,
@Tazz1 – moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
@Michal – tak to je dosti podivné chování. Chápu správně, že jste hodinky odpároval, po obnovení do továrního nastavení znovu spároval a ani poté nefunguje synchronizace? Co všechno se nesynchronizuje?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, pane Kiliáne
@michal – musí se hodinky odpárovat od Fitness , udělat FR + znovu spárovat ideální je udělat clear cache pro Fitness + pro aplikace Google Play + doporučil bych reset telefonu tak jak píše pan Kilán.
ad. notifikace a ostatní – pokud aplikace má i svou apku pro hodinky, tak by si to hodniky měly stáhnout samy přes Wifi.
Nejsem si jistý zda to Xiaomi nedalo pryč, ale podíval bych se do About mělo by tam být „update playstore“ popř. v Android version by měl být také update (System – About – Version – System Updates ).
Dobrý den,
moc děkuji Zdeňkovi za jeho tipy. Naprosto souhlasím. Osobně jen místo mazání cache aplikace Mi Fitness doporučuji její odinstalaci a opětovnou instalaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
Mám Xiaomi Watch 2 Pro .
Dnes mi tam skočila hláška:
Přidat kartu:
Dlouhým stisknutím jakékoliv karty přejdete na úpravu pásu . Hodinky na nic nereagují ani po restartování. Ciferník jde ale to je vše .Pohybem prstu do prava a leva vyskakuje je ta hláška. Děkuji za pomoc
Dobrý den,
viděl bych to na nějaký softwarový problém, který bych doporučil řešit uvedením hodinek do továrního nastavení. Tj. odpárujte hodinky od aplikace Mi Fitness, čímž by mělo dojít k obnovení do továrního nastavení. Následně je znovu spárujte s aplikací.
Pokud to nepomůže, pak se obávám, že jediným možným řešením bude bohužel reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak včera aktualizace. Zaznamenal jsem dvě věci. Statistiky již nejsou hromada zdrojového kódu a bezpečnostní záplaty k 1.1.2024. Všiml si někdo ještě něčeho dalšího?
Dobrý den,
tak to jsou dobré zprávy. Možná to souvisí s uvedením nových produktů, které proběhne dnes na veletrhu MWC. Výrobce tak přidal podporu pro další zařízení a dost možná i opravil výše uváděné chyby.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry deň
Mám prosbicku
Na hodinkách sa my zaspala okolo každej ikonky zelený štvorček a keď na to kliknem vždy my to povie na čo to slúži a čo s tím mám robiť ale ako to vypat to už my nepoviem neviete niekdo poradiť dakujem
Dobrý den,
podle Vašeho popisu to vypadá, že máte na hodinkách aktivovanou funkci usnadnění přístupu, která je často určená pro uživatele s omezeným zrakem a poskytuje hlasovou asistenci a zvýraznění ikon. Tento režim je známý jako TalkBack nebo Screen Reader a dělá právě tyto zelené rámečky kolem ikon a hlasové popisy funkcí.
Zde je postup, jak tuto funkci vypnout:
- Na hodinkách přejděte do Nastavení.
- Vyhledejte sekci Usnadnění přístupu nebo Přístupnost (v závislosti na verzi systému se může název lišit).
Najděte možnost TalkBack (nebo Screen Reader) a deaktivujte ji.
Doufám, že Vám tento postup pomůže a Vaše hodinky budou opět fungovat podle Vašich představ! Kdyby bylo potřeba, určitě se ozvěte.
Přeji hezký den!
Karel Kilián
Dobrý den,
v takovém případě doporučím následující postup:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Mi Fitness.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fitness a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián