Xiaomi Watch S1 Pro

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníXiaomi Watch S1 Pro
Jarda zeptal se před 2 roky

Dobrý den,
 
měl bych dotaz na nově uvedené hodinky Xiaomi Watch S1 Pro
 
1. Mají tyto hodinky v režimu sport možnost i lyžování? Případně je nějaký odkaz na video, jak systém a režimy vypadají?
2. Lze z hodinek volat a případně odesílat přednastavené odpovědi na zprávy či nikoli?
3. A poslední dotaz, jak je to s placením přes tyto hodinky? Vím, že loňský model zvládal platit s kartou od mBank, letošní umí i jiné karty?
 
Děkuji předem a přeji fajn den.
 
Jarda

35 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
rádo se stalo. Pokud mám možnost něco vyzkoušet, rád to vyzkouším – mi to zabere minutu a Vám to pomůže při rozhodování.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jarda odpověděl před 2 roky

Dobrý den, 
děkuji, to si cením a hodně pomohlo, ale pořád po nich pokukuji 🙂 Zkusím, jestli by nešla nějaká aplikace na lyžování například do hodinek, asi ne, ale mrknu…
Mějte se fajn. 
S pozdravem 
Jarda Schwarz

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
no, v sekci Aplikace je aktuálně jen jedna aplikace – Kalkulačka. Žádná jiná tam v tuto chvíli bohužel není. Ani na ostatních modelech Xiaomi nevím o tom, že by nabízely možnost instalace aplikace pro lyžování. Možná by to šlo obejít tím, že budete měřit lyžování jako jízdu na kole. Ale to nebudou sedět spálené kalorie.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jarda odpověděl před 2 roky

Zdravím ještě jednou, 
děkuji moc za informaci, co by se možná dalo, tak uvidím, zda někdy fakt prubnu… 
Mějte se fajn a ať se daří! 
S pozdravem 
Jarda Schwarz

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
není zač. Rád jsem byl nápomocný.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jarda odpověděl před 2 roky

Zdravím, 
děkuji a třeba se v budoucnu na vás zase ještě obrátím 🙂 Mějte se.
S pozdravem
Jarda Schwarz

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
určitě neváhejte, a budete-li mít jakýkoli dotaz na produkty Xiaomi, Redmi, Poco či Amazfit, ptejte se. Od toho jsme tady 🙂
Bylo mi potěšením a přeji hezký den.
Karel Kilián

Jarda odpověděl před 2 roky

Zdravím, 
super, děkuji moc, rád se případně obrátím. Mějte se fajn. 
S pozdravem 
Jarda Schwarz 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Evžen Š. odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den p.Kilián, měl bych prosím na Vás dotaz. Nechci zakládat nějaké nové téma a tak bych to zkusil vyřešit zde. Zakoupil jsem si před nedávnem Xiaomi 14 a vlastním hodinky Xiaomi Watch S1 Pro, a zkusil jsem reverzní nabíjení hodinek, ale nemyslím si že to jde jak by mělo. Když spustím na telefonu bezdrátové reverzní nabíjení a přiložím hodinky na záď telefonu, nabíjení se spustí ale to trvá tak cca 10 min., poté se na telefonu nabíjení vypne s chybovou hláškou, hodinky se za tu dobu nabíjení nabijí tak cca 4 %. Mne osobně mi připadá že telefon automaticky vypne nabíjení z důvodu přehřívání zařízení (hodinek). Zeptám se jak dlouho jste zkoušel nabíjet bezdrátově hodinky Vy na na Xiaomi 12? Moc děkuji za odpověď. S pozdravem Škába 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den, pane Škábo,
reverzní nabíjení na mobilních telefonech Xiaomi je určitě skvělá funkce, ale jak sám pozorujete, nemusí být vždy zcela efektivní při nabíjení zařízení, jako jsou hodinky. Dle Vašeho popisu se zdá, že se hodinky přehřívají, což může být jedním z důvodů automatického vypnutí funkce reverzního nabíjení.
Prošel jsem zkušenosti uživatelů s modely Xiaomi 12 a 13 (které mají podobnou funkci reverzního nabíjení) a zjistil jsem, že ta situace, kterou popisujete, se opravdu může stát. Proces nabíjení malých zařízení, jako jsou hodinky, často končí kvůli přehřátí nebo nedostatečnému přenosu energie mezi oběma zařízeními. Telefon totiž neustále monitoruje teplotu a v případě, že se zahřívá více, nabíjení pro ochranu vypne.
Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že pro drobná zařízení, jako jsou právě chytré hodinky, není reverzní nabíjení zcela spolehlivé – zvláště pokud mají kovové tělo, které může ovlivnit účinnost indukčního přenosu energie. Tento problém se může projevovat i u Xiaomi Watch S1 Pro.
Reverzní nabíjení je určeno spíše pro nouzové situace a krátkodobé nabíjení, takže pokud chcete hodinky plně nabít, je lepší využít klasickou nabíječku.
Kdybych mohl ještě nějak pomoci, určitě mi dejte vědět!
Přeji hezký den!
S pozdravem,
Karel Kilián

Evžen Š. odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den, děkuji za objasnění tohoto problémů se kterým se potýkám. Psal jsem už také na podporu mi.com/cz/ tam mi bylo sděleno ať udělám následující kroky : zkontrolovat aktualice zařízení, vyčistit nabíjecí plochu hodinek, nenabíjet přes ochranný kryt telefonu, dostatečně nabitý telefon. Vyzkoušel jsem vše. Dále mi bylo řečeno pokud ani jedna s věcí nepomůže ať kontaktuji výrobce pomocí zpětné vazby, oni udělají to samé. Také mám sledovat aktualizace zařízení. Ale jak říkáte Vy, pravděpodobně to bude tím že je to drobnější zařízení. Jinak jsem už také vyzkoušel snad vše co se dalo. Jaké zařízení jste prosím zkoušel při testu Xiaomi 12 reverzně nabíjet? Děkuji za odpověď.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den, pane Škábo,
děkuji za doplnění informací i za zpětnou vazbu z oficiální podpory. Na základě Vašeho popisu i zkušeností s podobnými modely to skutečně vypadá, že jde o limity technologie reverzního nabíjení u menších zařízení, jako jsou hodinky, zvláště pokud mají kovové prvky, které mohou ovlivnit indukční přenos energie.
Když jsem reverzní nabíjení testoval v rámci recenze na Xiaomi 12, zkoušel jsem nabíjet Xiaomi Mi 9 a fungovalo to skvěle – telefon se nepřehříval a nabíjení probíhalo stabilně. Z toho usuzuji, že reverzní nabíjení u telefonů Xiaomi bývá spolehlivější při použití s většími zařízeními, která mají větší nabíjecí cívku a nižší sklony k přehřívání.
Věřím, že pokud dojde k nějaké aktualizaci firmwaru, která by situaci zlepšila, Xiaomi Vás bude informovat. Do té doby se obávám, že bude reverzní nabíjení hodinek spíše jen pro nouzové případy.
Kdybyste potřeboval poradit s čímkoli dalším, neváhejte se na mě obrátit!
Přeji hezký den!
S pozdravem,
Karel Kilián

Evžen Š. odpověděl před 4 měsíce

Dobrý den, ještě jednou děkuji za informace, určitě se někdy na Vás rád obrátím z dotazem, popřípadě o pomoc s podporou produktů Xiaomi.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 měsíce

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Vaše odpověď

13 + 6 =

Apple AirPonds Pro 2

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!