Xiaomi watch S3

Adam zeptal se před 6 měsíců

Dobrý den 
potřeboval bych poradit , nejde mi nahrát kreditni karta od CSOB , když kartu potvrdím v ČSOB smart vyskočí chyba 3000 a hodinky se od pridaní karty odpojí a chcou znova opakovat akci. Zkoušel jsem mala písmena napsat v držiteli karty a také vymazat mezipamet , odinstalovat aplikaci a znova naistalovat , Vysledek byl vždy stejný. Dale se chci zeptat zda se hodinky daji zamknout , ne že se zamknou samy a le že bych si je zamknul treba pri sprchovani mi kapky zapinaji aplikace . Děkuji všem co se mi budou snažit poradit . 

14 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
zásadní otázka: ta karta, kterou se snažíte přidat, je VISA, nebo Mastercard?
Co se týká zamknutí: pokud mám správné informace, tak tyto hodinky nenabízejí možnost dočasného zamknutí. Lze je zamknout PINem, ale ten pak požadují jen za určitých okolností, například při platbách nebo po sejmutí z ruky, což Vámi popisovaný problém bohužel neřeší.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Adam odpověděl před 6 měsíců

Jedna se kartu MasterCard 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
tak s kartou Mastercard od ČSOB by to mělo fungovat – ta je v Xiaomi Pay podporovaná. Doporučil bych tedy vyčkat jeden až dva dny – občas se tyto problémy projevují po nějakou dobu a následně ustanou. Případně poté znovu odpárovat hodinky od aplikace, odinstalovat aplikaci, znovu ji nainstalovat a opětovně spárovat hodinky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Adam odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den 
Dnes jsem volal do ČSOB . Tam mi sdělili že je vše v pořádku. Přešel jsem z jiného telefonu na druhý předtím jsem měl Xiaomi a teď mám Motorolu . Může to mít vliv ?. Já myslím že ne když jsem to chtěl vrátit do původního telefonu tak už to nešlo . A zase ta chyba 3000
Nějaké nápady co bych stím mohl ještě udělat ?

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
telefon by na to neměl mít vliv, pokud jste hodinky odpároval od původního telefonu, čímž jste je uvedl do továrního nastavení, a následně je spároval s novým telefonem.
Snažil jsem se dohledat více k té chybě 3000 a v minulosti ji hlásil jeden uživatel, který se ovšem snažil přidat kartu ČSOB, ovšem VISA.
Zkoušel jsem hledat, zda někde tento problém nevyřešili a bohužel jsem nebyl úspěšný. Přiznám se, že mě nic víc, co by se ještě dalo zkusit, nenapadá. Bohužel ani nikde jinde podobný problém neřešili, takže těžko říci, kde může být chyba. Rád bych nějak pomohl, ale v tomto případě se obávám, že mé možnosti a znalosti jsou u konce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Robert odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den, jen bych se rád přidal k uživateli Adam. Mám téměř totožný problém. Hodinky Xiaomi Watch S3 a snažím se přidat už 2 dny kartu mBank nebo Curve (obojí Mastercard) a přidání končí vždy chybou 3000. Zkoušel jsem to i na druhém telefonu a ten samý problém. Zřejmě to vypadá na (snad dočasný) výpadek služeb u Xiaomi. Dnes vyšla nová verze MiFitness (tedy dnes se mi nainstalovala), tak jsem do toho vkládal velké naděje, ale problém je stejný i v této nové verzi aplikace. Psal jsem i na global support Xiaomi, tak uvidím co odpoví, pokud tedy odpoví… Hezký den všem a držím nám palce!

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
děkuji Robertovi za sdílení zkušenosti. Je pravdou, že občas nelze karty do aplikace Mi Fitness přidávat následně to po nějaké době (většinou v rámci jednotek dní) začne fungovat. To by naznačovalo možný problém v infrastruktuře Xiaomi. Určitě bych tedy doporučil poslat z aplikace ze sekce Profil zpětnou vazbu a nahlásit to jako chybu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Robert odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den, jelikož mi přišla odpověď z podpory Xiaomi, tak si dovoluji podělit se i s Vámi. Třeba to někomu pomůže. Snad nebude vadit, že to nechávám v originálním znění v angličtině, ale nerad bych se dopustil nějakých překladatelských nepřesností. 
„Hello, Greetings from Xiaomi Customer Support! This is Cassie.
We at Xiaomi value your trust and we apologize for the inconvenience. Rest assured that we’ll assist you on this.
Thank you for contacting us. Based on your description we would like to inform you that the availability of NFC features varies by region and country. MasterCard from Ceskoslovenska Obchodni Banka A.S., Curve UK Limited, mBank S.A., UAB ZEN.com is currently only supported in your country. Please check if your account bank below is included. Specific details you can browse: https://www.mi.com/global/support/nfc-bank?lang=en-001&tag=xiaomi-watch-s3
If your bank is included and still cannot add a card, please refer to the following troubleshooting steps:
1. The operation failed due to network reasons. You can switch to another network and tap [Retry] below the card activation failure prompt;
2. Since some mobile phones have built-in NFC modules, if the watch is too close to the mobile phone, the NFC writing channel of the watch will be occupied and cause failure. It is recommended to turn off the NFC function of the mobile phone or move the watch more than 10CM away from the mobile phone;
3. Restart the mobile phone’s Bluetooth, switch the mobile phone network and try again;
4. Terminate the phone process, make sure the connection between the watch and the phone is normal, and try after recharging the Mi Fitness App;
5. Check whether the Mi Fitness App is the latest version, upgrade the App and firmware versions to the latest versions and try again.
If the above methods do not help you, we would request you to submit your demand on your Mi Fitness App (Profile >> Feedback).
We hope the above information helps you.
Best Regards
Xiaomi Global Email Service
If you have any other questions, welcome to visit again. Always believe that something wonderful is about to happen!
Follow Twitter@XiaomiSupport to get latest product tips and service information. https://twitter.com/XiaomiSupport“
Hezký den a ať se daří!

Robert odpověděl před 6 měsíců

Poslušně a radostně hlásím, že si povedlo úspěšně přidat obě karty! Nevím, zda šlo o problém u Xiaomi, ale v mém případě pomohlo při přidávání karet mít na telefonu vypnuté NFC a potom šlo vše jako po másle.
Každopádně děkuji i panu Kiliánovi za tohle skvělé fórum, jeho studnici rad a entuziasmus, se kterým se snaží všechny problémy řešit. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
já moc děkuji za milá slova, zpětnou vazbu a hlavně za ten poznatek s NFC. Zkusím to doporučovat případným dalším tazatelům, kteří budou řešit problém, že jim aplikace Mi Fitness hází při snaze o přidání karty chybu 3000.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Adam odpověděl před 6 měsíců

U mě pořád problem přetrvává. U když vypnu NFC. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
Adame, napadá mě: jakou máte verzi aplikace Mi Fitness?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Adam odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den
Ano mám nejnovější verzi aplikace . Zkoušel jsem to na 3 mobilních telefonech a vždy byla chyba 3000 . Si rikam zda není problém v hodinkách s NFC ?

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
možné to je. Nicméně očividně se tento problém v poslední době objevuje. Před čtyřmi dny ho začali řešit tady na Redditu. Bohužel ani tam zatím nedospěli k žádnému řešení. Nicméně mohlo by to naznačovat na problém na straně Xiaomi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

19 + 1 =

Redmi Note 14 Pro+ 5G

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!