Xiaomi watch s3 nejde mi ověřit karta v mi pay

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Mi Band (Watch)Xiaomi watch s3 nejde mi ověřit karta v mi pay
Milan zeptal se před 8 měsíců

Dobrý den, potřeboval bych pomoct s xiaomi watch s3. Nejde mi ověřit platební karta MC ČSOB v mi pay. Vždy když zadám kartu a nechám potvrdit v aplikaci banky, tak se nic neděje a píše mi to v mi fitness, že karta není aktivní.

15 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 8 měsíců

Dobrý den,
zkuste:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Mi Fitness.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fitness a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Pak se pokuste znovu přidat platební kartu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Milan odpověděl před 8 měsíců

Děkuji za odpověď, zkoušel jsem udělat, ale bez úspěchu.
Zkoušel jsem přidat kartu i u watch s1 a je to to samé, kartu zadám Mi fitness chce schválení v aplikaci banky, tam to potvrdím a karta se nahraje, ale neaktivuje.

Milan odpověděl před 8 měsíců

Problém vyřešen – stačí vyčistit mezipamět v aplikaci Mi fitness.

Karel Kilián Personál odpověděl před 8 měsíců

Dobrý den,
každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Byť je tedy divné, že nepomohla ta odinstalace a nová instalace, během které by také mělo dojít ke smazání všech dat aplikace Mi Fitness.
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Michaela odpověděl před 6 měsíců

Zdravím,  mám podobný problém. Při ověření karty se mi ale vůbec neotevře aplikace banky (Raiffeisenbank – nově má již také podporovat Xiaomi Pay). Obě aplikace mám aktuální. Michaela 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
obávám se, že informace o tom, že by Xiaomi Pay mělo podporovat Raiffeisenbank, se nezakládá na pravdě. Dle oficiálních stránek společnosti Mastercard jsou podporovány mBank, Curve a ČSOB. Což je patrně důvodem, proč se aplikace chová tak, jak se chová.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jan K. odpověděl před 6 měsíců

Raiffeisen Xiaomi Pay podporuje od léta. Problém je v aktivaci. Nepodporující karty nelze ani přidat, u RB je problém jen s aktivací.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
podle mě to není pravda a docela by mě zajímalo, kdo tuto informaci rozšířil. Zde máte oficiální stránku Xiaomi, na které si můžete zadat hodinky, zemi a dozvíte se, které banky jsou podporovány.
V případě Xiaomi Watch S3 to jsou Ceskoslovenska Obchodni Banka A.S., Curve UK Limited, mBank S.A. a UAB ZEN.com. Raiffeisenbank mezi nimi není, což vysvětluje, proč její karty nelze na uvedených hodinkách aktivovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
pak je otázkou, proč to není na oficiálním webu Xiaomi. Každopádně uživatelů, kterým nejde přidat platební karta Raiffeisenbank, je více. Předpokládám tedy, že jde o problém na straně banky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Denisa odpověděl před 3 měsíce

Dobrý den mně to také potvrdila Raiffeisenbank proto jsem si místo Visa karty pořídila MasterCard která je podporovaná. Ale každopádně také mi nejde aktivovat a ráda bych teda požádala o pomoc 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíce

Dobrý den Deniso,
na tento problém narážejí zákazníci Raiffeisenbank. V jiném vlákně jeden z uživatelů píše: „Kartu Raiffeisenbank mam pridanou v hodinkách Xisomi watch s3. Karta šla přifst do hodinek ale nevyslala do bankovnictvi pozadavek na autorizaci Zavolal jsem na infolinku a oni autorizaci provedli. Uz s tim 2 měsíce platim.“ Další pak napsal: „Mohu potvrdit. Po přidání karty do aplikace Mi Fitness požádat o aktivaci karty v mobilním zařízení na infolince Raifky (+420 800 900 900). Do dvou minut hotovo.“
Čili doporučuji zkusit jít touto cestou.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Denisa odpověděl před 3 měsíce

Dobrý den děkuji za radu. Hotovo 

Denisa odpověděl před 3 měsíce

No super v aplikaci mi kartu aktivovali ale hodinky mi hlásí chybu. A karta tam není. Už jsem odinstalovala nainstalovala nefunguje dokážete poradit prosím

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíce

Dobrý den,
zkuste:

  1. Odpárovat hodinky/náramek od aplikace.
  2. Odinstalovat aplikaci Mi Fitness.
  3. Uvést hodinky/náramek do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fitness a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Opětovně spárovat hodinky/náramek s aplikací.

Potom zkuste znovu přidat kartu (patrně bude opět nutné provést to ve spolupráci s infolinkou RB).
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

14 + 2 =

Samsung Galasy S25 Ultra

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!