Xiaomi watch s3 nejde mi ověřit karta v mi pay
Dobrý den, potřeboval bych pomoct s xiaomi watch s3. Nejde mi ověřit platební karta MC ČSOB v mi pay. Vždy když zadám kartu a nechám potvrdit v aplikaci banky, tak se nic neděje a píše mi to v mi fitness, že karta není aktivní.
Dobrý den,
zkuste:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Mi Fitness.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fitness a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Pak se pokuste znovu přidat platební kartu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za odpověď, zkoušel jsem udělat, ale bez úspěchu.
Zkoušel jsem přidat kartu i u watch s1 a je to to samé, kartu zadám Mi fitness chce schválení v aplikaci banky, tam to potvrdím a karta se nahraje, ale neaktivuje.
Dobrý den,
každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Byť je tedy divné, že nepomohla ta odinstalace a nová instalace, během které by také mělo dojít ke smazání všech dat aplikace Mi Fitness.
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím, mám podobný problém. Při ověření karty se mi ale vůbec neotevře aplikace banky (Raiffeisenbank – nově má již také podporovat Xiaomi Pay). Obě aplikace mám aktuální. Michaela
Dobrý den,
obávám se, že informace o tom, že by Xiaomi Pay mělo podporovat Raiffeisenbank, se nezakládá na pravdě. Dle oficiálních stránek společnosti Mastercard jsou podporovány mBank, Curve a ČSOB. Což je patrně důvodem, proč se aplikace chová tak, jak se chová.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Raiffeisen Xiaomi Pay podporuje od léta. Problém je v aktivaci. Nepodporující karty nelze ani přidat, u RB je problém jen s aktivací.
Dobrý den,
podle mě to není pravda a docela by mě zajímalo, kdo tuto informaci rozšířil. Zde máte oficiální stránku Xiaomi, na které si můžete zadat hodinky, zemi a dozvíte se, které banky jsou podporovány.
V případě Xiaomi Watch S3 to jsou Ceskoslovenska Obchodni Banka A.S., Curve UK Limited, mBank S.A. a UAB ZEN.com. Raiffeisenbank mezi nimi není, což vysvětluje, proč její karty nelze na uvedených hodinkách aktivovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
pak je otázkou, proč to není na oficiálním webu Xiaomi. Každopádně uživatelů, kterým nejde přidat platební karta Raiffeisenbank, je více. Předpokládám tedy, že jde o problém na straně banky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den mně to také potvrdila Raiffeisenbank proto jsem si místo Visa karty pořídila MasterCard která je podporovaná. Ale každopádně také mi nejde aktivovat a ráda bych teda požádala o pomoc
Dobrý den Deniso,
na tento problém narážejí zákazníci Raiffeisenbank. V jiném vlákně jeden z uživatelů píše: „Kartu Raiffeisenbank mam pridanou v hodinkách Xisomi watch s3. Karta šla přifst do hodinek ale nevyslala do bankovnictvi pozadavek na autorizaci Zavolal jsem na infolinku a oni autorizaci provedli. Uz s tim 2 měsíce platim.“ Další pak napsal: „Mohu potvrdit. Po přidání karty do aplikace Mi Fitness požádat o aktivaci karty v mobilním zařízení na infolince Raifky (+420 800 900 900). Do dvou minut hotovo.“
Čili doporučuji zkusit jít touto cestou.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
No super v aplikaci mi kartu aktivovali ale hodinky mi hlásí chybu. A karta tam není. Už jsem odinstalovala nainstalovala nefunguje dokážete poradit prosím
Dobrý den,
zkuste:
- Odpárovat hodinky/náramek od aplikace.
- Odinstalovat aplikaci Mi Fitness.
- Uvést hodinky/náramek do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fitness a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Opětovně spárovat hodinky/náramek s aplikací.
Potom zkuste znovu přidat kartu (patrně bude opět nutné provést to ve spolupráci s infolinkou RB).
Přeji hezký den.
Karel Kilián