Xiaomi Wear problém

Zdeněk Jánský zeptal se před 4 měsíce

Mám mi Band 6 spárování s aplikací Xiaomi Band po dokončení aktivity se mi v kalendáři nezobrazuje že jsem dokončil cíl kalorií a minut v pohybu co s tím mám dělat? (Ani po aktualizaci dat to nefunguje)

10 Odpovědi
Zdeněk Jánský odpověděl před 4 měsíce

Na náramku mi band 6 se mi neukazují aktivity (cvičení) co mám dělat? 

Zdeněk Jánský odpověděl před 4 měsíce

Mám aplikaci Xiaomi Wear připojenou k aplikaci Strava. Ve Stravě se mi (aktivita) cvičení neukazuje co mám dělat?

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 měsíce

Dobrý den,
zkuste:

  1. Odpárovat náramek.
  2. Odinstalovat aplikaci Xiaomi Wear.
  3. Uvést náramek do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Xiaomi Wear a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat náramek s aplikací.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Zdeněk Jánský odpověděl před 4 měsíce

Díky, jde to i bez uvedení náramku do továrního nastavení?

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 měsíce

Dobrý den,
obávám se, že chyb je tolik, že to bez obnovení do továrního nastavení nepůjde.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Zdeněk Jánský odpověděl před 4 měsíce

Dobrý den pane Kiliáne na jakou otázku je vaše odpověd?

Zdeněk Jánský odpověděl před 4 měsíce

Metoda kterou jste napsal pane Kilián a do vaší odpovědi lze použít i pro problémy s aplikací Strava?

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 měsíce

Dobrý den,
kdyby šlo jen o tu Stravu, stačilo by aplikaci od Stravy odpojit a znovu připojit. Nicméně vy těch problémů hlásíte poněkud více, a to, že spolu vůbec nijak nesouvisejí, nasvědčuje tomu, že je něco špatně jak v náramku, tak v aplikaci.
Proto jsem jako možné řešení navrhl kompletní obnovení náramku do továrního nastavení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Zdeněk Jánský odpověděl před 4 měsíce

Stravu už jsem zkusil odpojit a znovu připojit ale pořád to nefunguje co mám dělat?

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 měsíce

Dobrý den,
tak pokud tomu rozumím správně, náramek Vám nezaznamenává aktivity, respektive se nepromítají do aplikace Mi Fit/Xiaomi Wear. Pak je celkem logické, že se nepřenesou ani do Stravy, pokud o nich aplikace „neví“. Přenést se může jen to, co je uložené v aplikaci.
Jak jsem psal – zkusil bych obnovení do továrního nastavení s odinstalací a instalací aplikace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

16 + 11 =

Redmi Note 10 Pro

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz!