Xiaomi YI Home 1080P – password error

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: KameryXiaomi YI Home 1080P – password error
Petra zeptal se před 3 roky

Dobry den, mam 2 kamery Xiaomi YI Home 1080P. Obe fungovaly 2 mesice. Ted mi 1 prestala jit….pri nastaveni rika Password error. Ale nastavuji je obe stejne a 1 funguje. Heslo je spravne. Zkouseli jsme  nastaveni pres 2 telefony (i 2 lidi nezavisle), restarty…..nic nepomaha.
Dekuji za radu

3 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
nejsem si zcela jist, zda rozumím tomu, co se stalo a jak jste se pokoušela kamery opětovně zprovoznit. Každopádně navrhoval bych zkusit resetovat neposlušnou kameru do továrního nastavení a následně ji zkusit znovu spárovat s aplikací.
Pokud je vaše kamera 1. generace, pak použijte tenkou jehlu nebo špendlík k jejímu resetování. Tlačítko pro resetování se nachází v levé horní části QR kódu na zadní straně kamery. Podržte tlačítko resetování stisknuté, dokud se nerozsvítí žlutá kontrolka. Resetování je úspěšné, když se rozsvítí žlutá kontrolka nebo uslyšíte hlasové upozornění.
Pokud je vaše kamera 2. generace, musíte sejmout zadní kryt a poté uvidíte bílé kulaté tlačítko pro resetování. Pomocí špendlíku jej stiskněte, dokud se nerozsvítí žlutá kontrolka a neuslyšíte hlášku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petra odpověděl před 3 roky

Dobry den, 
Z aplikace jsem ji odebrala (obe, kdyz byly nefunkcni). Jednu pridala bez problemu. Druha nam nejde. Opakovane jsme pres zadni tlačítko resetovali, rika neco, jako „reset completed“, pak jdu znovu nastavovat-pridat do aplikace ….najdu typ kamery, spojim s telefonem,zadam wifi a heslo a ona se snazi napojit a pak rekne asi po 3 minutach „password error, zadame znovu heslo, kontrolujeme…..ale dal se nedostaneme.
Druha kamera stejnym postupem ok.
Zkouseli jsme to z vice telefonu,  vice lidi…stale nic
Dekuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
pokud kamera po obnovení do továrního nastavení nejde spárovat s více telefony, pak se patrně jedná o nějaký softwarový nebo hardwarový problém. Obávám se, že v takovém případě bude jediným řešením její reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

10 + 8 =

Samsung Galaxy Buds2

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!