Xiaomi YI Home 1080P – password error
Dobry den, mam 2 kamery Xiaomi YI Home 1080P. Obe fungovaly 2 mesice. Ted mi 1 prestala jit….pri nastaveni rika Password error. Ale nastavuji je obe stejne a 1 funguje. Heslo je spravne. Zkouseli jsme nastaveni pres 2 telefony (i 2 lidi nezavisle), restarty…..nic nepomaha.
Dekuji za radu
Dobrý den,
nejsem si zcela jist, zda rozumím tomu, co se stalo a jak jste se pokoušela kamery opětovně zprovoznit. Každopádně navrhoval bych zkusit resetovat neposlušnou kameru do továrního nastavení a následně ji zkusit znovu spárovat s aplikací.
Pokud je vaše kamera 1. generace, pak použijte tenkou jehlu nebo špendlík k jejímu resetování. Tlačítko pro resetování se nachází v levé horní části QR kódu na zadní straně kamery. Podržte tlačítko resetování stisknuté, dokud se nerozsvítí žlutá kontrolka. Resetování je úspěšné, když se rozsvítí žlutá kontrolka nebo uslyšíte hlasové upozornění.
Pokud je vaše kamera 2. generace, musíte sejmout zadní kryt a poté uvidíte bílé kulaté tlačítko pro resetování. Pomocí špendlíku jej stiskněte, dokud se nerozsvítí žlutá kontrolka a neuslyšíte hlášku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den,
Z aplikace jsem ji odebrala (obe, kdyz byly nefunkcni). Jednu pridala bez problemu. Druha nam nejde. Opakovane jsme pres zadni tlačítko resetovali, rika neco, jako „reset completed“, pak jdu znovu nastavovat-pridat do aplikace ….najdu typ kamery, spojim s telefonem,zadam wifi a heslo a ona se snazi napojit a pak rekne asi po 3 minutach „password error, zadame znovu heslo, kontrolujeme…..ale dal se nedostaneme.
Druha kamera stejnym postupem ok.
Zkouseli jsme to z vice telefonu, vice lidi…stale nic
Dekuji
Dobrý den,
pokud kamera po obnovení do továrního nastavení nejde spárovat s více telefony, pak se patrně jedná o nějaký softwarový nebo hardwarový problém. Obávám se, že v takovém případě bude jediným řešením její reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián