Xiomi vysavač S10+ nejde připojit k wifi
Od Vánoc 2023 mám vysavač Xiomi S10+. Až do doby před devíti dny normálně fungoval. Nyní mi aplikace hlásí, že je 9 dní offline. Když jsem vysavač resetovalaa a znovu chtěla spárovat s WiFi, tak se naskenuje, zadám síť (2,4) a heslo a nic. Prostě se k té sítí nepřipojí. Zkoušela jsem to asi 30x. Aplikace má aktualizací z 4.8.2024. díky za každou radu.
Dobrý den,
chválím dosud provedený postup, včetně obnovení do továrního nastavení. Bohužel to dle popisu nejpravděpodobněji vypadá na závadu v modulu Wi-Fi. Čili bych doporučil reklamaci, kde by to na diagnostice měli potvrdit a následně modul vyměnit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak problém vyřešen, problém byl v našem routeru, kdy po odpojení vysavače se jeho MAC adresa nastavila na náhodnou a ne na pevnou, jak to máme v domácí síti nastaveno. Moc děkuji.
Dobrý den,
aha, tak tu informaci, že máte takto nastavené zabezpečení sítě, jsem neměl, proto mě nenapadlo, že by mohl být problém právě v tomto.
Každopádně moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém. Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián