YI Home camera – nefunkční notifikace.

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: KameryYI Home camera – nefunkční notifikace.
Jirka zeptal se před 7 roky

Dobrý den, vlastním kameru YI home. Kamera i aplikace mě do března fungovala bezvadně. Nyní mě přestaly chodit na mobil do aplikace při detekci pohybu kamerou notifikace. Občas přijde třeba se zpožděním i dva dny. Dříve při ťuknutí na notifikaci se ihned přehrálo krátké video, nyní při ťuknutí na notifikaci se nic neděje, jenom notifikace zmizí. Děkuji za odpověď.

26 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 7 roky

Dobrý den,
nedošlo na telefonu k aktualizaci operačního systému na verzi 8.0 Oreo?
Karel Kilián

Jirka odpověděl před 7 roky

Dobrý den, k aktualizaci systému na verzi 8.0 Oreo nedošlo. Mám verzi Android 6.0.1 a verzi MIUI 9.5.1.0. Děkuji za odpověď.

Karel Kilián Personál odpověděl před 7 roky

Dobrý den,
v tom případě se zkuste podívat do nastavení aplikace Yi Home, zda po nějaké aktualizaci nedošlo k vypnutí detekce pohybu.
Případně jestli po spuštění notifikace na pohyb fungují, bude problém v ukončování aplikace systémem. Ale spíš bych tipoval to první.

JOsef BAlvín odpověděl před 6 roky

Notifikce přestaly chodit úplně. V tom případě jsou kamery bezcenné. Neplní účel pro který si je lidé kupují. Ale co s tím. Ti co vymysleli aktualizace zřejmě tuto funkci detekci hlášení pohybu odstranili. Tak co tedy s tím? Reklamace?

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
na oficiální stránce uvádějí, že upozornění na pohyb by mělo být v nastavení aplikace. Tak je zvláštní, že ho tam nemáte. Můžete mí na kilian.karel@gmail.com poslat snímky nastavení aplikace, jak to máte u Vás?
Karel Kilián

Jirka odpověděl před 6 roky

Dobrý den, kamera pohyb detekuje, videa při detekci pohybu nahrává, ale notifikace na mobil nechodí. Videa jsou přístupná jedině po spuštění aplikace YI Home v záložce Alerts. Tento stav nastal po poslední aktualizaci aplikace v lednu 2019. Tento problém mají všichni uživatelé viz příspěvky v obchodě Google Play. Už se to jednou stalo v loňském roce (viz můj první dotaz) pak to po nějaké době začalo chodit. Budu po zkušenosti čekat, jestli se to po příští aktualizaci nezlepší.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den, tak pokud to tak mají všichni, pak to opravdu bude chyba na straně aplikace a nezbývá než čekat na opravu. Karel Kilián

Radek odpověděl před 6 roky

Dobrý den taky mám stejný problém od poslední aktualizace,tak doufám že bude sjednána náprava , kvůli tomu sem si kameru kupoval a teď je mi k ničemu 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
ano, to s Vámi souhlasím. Přesně proto bych si kameru kupoval – abych věděl, že se ve střeženém prostoru něco děje a dostal o tom neprodleně informaci. Jako teoreticky by s tím asi bylo možné kameru vrátit (nesplňuje deklarované parametry), ale asi bych spíš počkal na opravu.
Karel Kilián

Josef Balvín odpověděl před 6 roky

Dobry den. Nasel jsem i starsi verze aplikace. Nahral a stale notifikace nechodi. Zrejme chyba v necem u poskytovatele notifikace.nastaveni pohybu je v poradku. Povoleni oznamovani z aplikace take. Ale nic. Budu zkouset jeste jine moznosti.  

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
vypadá to tak. I podle toho nastavení, co jste mi posílal (jestli jste to byl Vy) to máte nastavené správně.
V Obchodě Play skutečně dost lidí hlásí stejný problém. Takže to bude chyba na straně Yi.
Karel Kilián

Marek Chutný odpověděl před 6 roky

Dobrý den, mám dotaz, kdy už budou fungovat notifikace kamery Yi home pohybu jak mají, už mi dochází trpělivost, pořád kamery resetuji, odinstalovám program v tel., pak opět instalují a pořád dookola.3 hodiny to funguje, pak zase nic. Jak sleduji, všichni  mají stejný problém a myslím si, že když něco prodáváte, tak by jste měli mít nějakou technickou podporu a zastoupení u dodavatele v Číně, který Vám a nám sdělí, kdy bude a jestli vůbec bude tento problém někdy vyřešen. 
Děkuji za odpověď .

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
chápu Vaše rozhořčení, ale poslední dobou nikdo problémy se notifikacemi z kamery Yi nehlásil. Tehdy šlo o to, že tu možnost ani nešlo zapnout. To však nyní neplatí.
Nemůže to u Vás být tím, že systém po nějaké době aplikaci „uspí“, a ta pak samozřejmě nepřijímá informace a nezobrazuje notifikace? Odpovídalo by tomu to, jak píšete, že po nějaké době to přestane fungovat. Když aplikaci znovu zapnete, pak notifikace nějakou dobu chodí?
Karel Kilián

Jirka odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
po poslední aktualizaci programu Yi home (asi před třemi týdny) notifikace na mobil po detekci pohybu opět chodí jak mají.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
já si právě také myslím, že už by to mělo fungovat. Čili jde v podstatě o to, že tazateli patrně systém po nějaké době ukončí aplikaci na pozadí a ta pak nepřijímá a ani nezobrazuje notifikace.
Pane Chutný, s jakým telefonem tu kameru používáte? Případně s jakou verzí Androidu, respektive MIUI? Myslím, že tohle je věc, kterou zvládneme vyřešit.
Karel Kilián

Jirka odpověděl před 6 roky

Dobrý den, zase stejná písnička. Po poslední aktualizaci aplikace YI Home přestaly chodit notifikace z kamery YI Home při detekci pohybu na mobil. Už by se to mohli za tu dobu naučit, člověk aby se bál pustit aktualizaci, co to zase provede. Než s tím něco udělají, tak to bude zase určitě trvat několik měsíců.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
nejste připojený přes Starnet? Protože nakonec se v jiném vlákně ukázalo, že nefunkčnost komunikace kamer byla způsobena blokováním některých portů poskytovatelem internetového připojení.
Vyzkoušet to můžete snadno:

  1. Najděte nějaký druhý telefon s připojením k internetu.
  2. Nastavte na něm sdílení Wi-Fi – se stejným názvem a případně heslem, jakou nyní používá kamera.
  3. Vypněte Wi–Fi router.
  4. Zapněte ten přístupový bod.

Pokud je problém na straně poskytovatele, bude přes ten přístupový bod komunikace kamery fungovat.
Karel Kilián

Jirka odpověděl před 6 roky

Dobrý den, děkuji za odpověď ale problém na straně poskytovatele internetového připojení není. Nejspíš se zase nepovedla aktualizace, tak jako vždy. Jedna aktualizace notifikace znemožní, druhá to opraví. Takhle to jde stále dokola.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
no, zatím nemáme hlášené problémy od žádného jiného uživatele. Kdyby to bylo aktualizací, myslím, že by se vás ozvalo víc. Zkoušel jste ten postup s hotspotem?
Karel Kilián

Pavel. odpověděl před 5 roky

Dobrý den, notifikace u Xiaomi kamery se mi podařily rozchodit. Udělal jsem návod krok za krokem i v EN, aby byl návod použitelný i pro ostatní mimo ČR (pořadí kroků číslované přímo v obrázcích).
https://photos.app.goo.gl/AMUrcwgLDFb67s996

Vaše odpověď

13 + 6 =

Série Redmi Note 14

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!