YI Home camera – nefunkční notifikace.

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: KameryYI Home camera – nefunkční notifikace.
Jirka zeptal se před 1 rokem

Dobrý den, vlastním kameru YI home. Kamera i aplikace mě do března fungovala bezvadně. Nyní mě přestaly chodit na mobil do aplikace při detekci pohybu kamerou notifikace. Občas přijde třeba se zpožděním i dva dny. Dříve při ťuknutí na notifikaci se ihned přehrálo krátké video, nyní při ťuknutí na notifikaci se nic neděje, jenom notifikace zmizí. Děkuji za odpověď.

15 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
nedošlo na telefonu k aktualizaci operačního systému na verzi 8.0 Oreo?
Karel Kilián

Jirka odpověděl před 1 rokem

Dobrý den, k aktualizaci systému na verzi 8.0 Oreo nedošlo. Mám verzi Android 6.0.1 a verzi MIUI 9.5.1.0. Děkuji za odpověď.

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
v tom případě se zkuste podívat do nastavení aplikace Yi Home, zda po nějaké aktualizaci nedošlo k vypnutí detekce pohybu.
Případně jestli po spuštění notifikace na pohyb fungují, bude problém v ukončování aplikace systémem. Ale spíš bych tipoval to první.

JOsef BAlvín odpověděl před 3 měsíci

Notifikce přestaly chodit úplně. V tom případě jsou kamery bezcenné. Neplní účel pro který si je lidé kupují. Ale co s tím. Ti co vymysleli aktualizace zřejmě tuto funkci detekci hlášení pohybu odstranili. Tak co tedy s tím? Reklamace?

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíci

Dobrý den,
na oficiální stránce uvádějí, že upozornění na pohyb by mělo být v nastavení aplikace. Tak je zvláštní, že ho tam nemáte. Můžete mí na [email protected] poslat snímky nastavení aplikace, jak to máte u Vás?
Karel Kilián

Jirka odpověděl před 3 měsíci

Dobrý den, kamera pohyb detekuje, videa při detekci pohybu nahrává, ale notifikace na mobil nechodí. Videa jsou přístupná jedině po spuštění aplikace YI Home v záložce Alerts. Tento stav nastal po poslední aktualizaci aplikace v lednu 2019. Tento problém mají všichni uživatelé viz příspěvky v obchodě Google Play. Už se to jednou stalo v loňském roce (viz můj první dotaz) pak to po nějaké době začalo chodit. Budu po zkušenosti čekat, jestli se to po příští aktualizaci nezlepší.

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíci

Dobrý den, tak pokud to tak mají všichni, pak to opravdu bude chyba na straně aplikace a nezbývá než čekat na opravu. Karel Kilián

Radek odpověděl před 3 měsíci

Dobrý den taky mám stejný problém od poslední aktualizace,tak doufám že bude sjednána náprava , kvůli tomu sem si kameru kupoval a teď je mi k ničemu 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíci

Dobrý den,
ano, to s Vámi souhlasím. Přesně proto bych si kameru kupoval – abych věděl, že se ve střeženém prostoru něco děje a dostal o tom neprodleně informaci. Jako teoreticky by s tím asi bylo možné kameru vrátit (nesplňuje deklarované parametry), ale asi bych spíš počkal na opravu.
Karel Kilián

Josef Balvín odpověděl před 3 měsíci

Dobry den. Nasel jsem i starsi verze aplikace. Nahral a stale notifikace nechodi. Zrejme chyba v necem u poskytovatele notifikace.nastaveni pohybu je v poradku. Povoleni oznamovani z aplikace take. Ale nic. Budu zkouset jeste jine moznosti.  

Vaše odpověď

14 + 9 =