YI Outdoor Camera – offline

Xiaomi poradnaYI Outdoor Camera – offline
bigpeppe zeptal se před 6 roky

Ahojte,
zaobstaral som si vonkajsiu kameru YI Outdoor Camera a po namontovani a spusteni sa zdalo, ze je vsetko ok. Kamera cez den bez problemov funguje a nakruca co ma :-). Problem nastane vzdy vecer okolo cca 21:00, kedy prejde do rezimu offline a spusti sa az rano, kedy nasledne cely den opat funguje do cca 21:00. Ked je v rezime offline, neviem sa k nej vobec pripojit a na nic nereaguje, ani ked ju vypnem z elektriky a znova zapnem. Mal som ju pripojenu priamo na wifi router tp-link a skusil som ju pripojit aj cez extender tp-link, ale nic nepomaha.
Nema niekto podobnu skusenost, pripadne nevie mi pomoct, ako ju spojazdnit aby fungovala 24 hodin?
Dakujem.

18 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
to je zvláštní chování, hlavně proto, že se chování opakuje každý den, jak píšete, ve zhruba stejném čase.
Asi bych navrhoval zkusit tu kameru uvést do továrního nastavení, odinstalovat a znovu nainstalovat obslužnou aplikaci a poté to zkusit znovu celé nastavit.
Karel Kilián

bigpeppe odpověděl před 6 roky

Dobry den, dakujem za odpoved. Kameru som uz raz zresetoval, ale vyskusam zresetovat este raz a taktiez aj odinstalovat a nainstalovat nanovo appku YI Home. Pisal som aj s podporou YI a radili mi zapnut Night Vision IR Light, ktore som uz zapnute mal a ani opatovne vypnutie a zapnutie mi nepomohlo….kamera sa tvari zvlastne, lebo sa vypina a zapina v rovnakom case, ako keby tam bol niekde nejaky casovat ale neviem prist na to, kde a aky :-). Dakujem este raz a vyskusam navod od Vas.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
no, je to zvláštní. Až si říkám, zda není připojená na nějakém okruhu, který se v danou hodinu vypne. Ale to, předpokládám, asi není ten případ.
Karel Kilián

bigpeppe odpověděl před 6 roky

Mam to pripojene nonstop v elektrike a proste sa vecer prepne do rezimu offline a rano sama zapne a pritom stale svieti aj kontrolka, ze je pod prudom…bud som natrafil na nejaky chybny kus alebo je tam nieco nejak zvlastne nastavene 🙂

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
vidím to stejně, jako Vy – tedy buď je tam někde něco nastavené, nebo jde o vadný kus.
Viděl bych to asi takto:

  • uveďte kameru do továrního nastavení, čímž by se případné nastavení mělo smazat
  • pokud se i poté bude „vypínat“, tak bych ji reklamoval.

Karel Kilián

bigpeppe odpověděl před 6 roky

Dobry den, vcera vecer sa mi podarilo kameru „odchytit“ v okamihu, kedy sa prepinala do rezimu offline. Najprv mi zobrazilo na mobile hlasku „Network connection failed. Please check your network settings. (-3003)“ a nasledne uz iba ukazovalo „Offline“. Zaujimave je, ze led kontrolka na kamere sa prepla z modrej farby na oranzovu (zltu) a od toho okamihu som sa nevedel na kameru prihlasit. Rano o cca siestej sa na kameru prihlasim a vsetko funguje a tvari sa, ze sa nic nestalo :-).
A este je zaujimave, ze sa vypina vzdy v rovnakom case, resp. kamera je zapnuta, len nie je pripojena na moju siet, aj ked wifi signal v mieste kamery je plny a ine zariadenia sa dokazu pripojit.
 
 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
a ta oranžová kontrolka svítila, nebo blikala? Pokud pomalu blikala, znamenalo by to, že kamera čeká na připojení. Každopádně dle toho Vašeho popisu to vypadá, jako by vypadla Wi-Fi. Otázkou je: byla tedy v tu dobu dostupná a fungovala bezdrátová síť?
Karel Kilián

bigpeppe odpověděl před 6 roky

V okamihu, ked som pozrel blikala a potom uz len svietila na oranzovo, ale bezdrotova siet bola stale pristupna, kedze cez nu mi isli dalsie zariadenia, ktore boli online….aj tak nechapem :-), preco sa kazdy vecer v rovnakom case odhlasi a rano je prihlasena k sieti..keby bola chybna, predpokladam, ze by sa odhlasovala nahodne v nepredvidatelnych intervaloch…skusim ju mozno este po odhlaseni naparovat ako nove zariadenie, ci sa prihlasi do siete.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
no, je to opravdu silně nestandardní a mám dojem, že s tou kamerou bude něco špatně. Takže asi fakt jedině zkusit obnovit do továního nastavení a pokud se bude chovat stejně, tak asi reklamovat.
Karel Kilián

bigpeppe odpověděl před 6 roky

Dobry den prajem, skusal som trochu menit nastavenia a zistil som, ze ak je Night Vision IR Light vypnute, kamera funguje  nonstop, len v tme uz nie je obraz jasne zretelny, ak ale Night Vision IR Light zapnem, okamzite sa kamera odpoji z wifi pripojenia a nie je mozne sa na nu pripojit, predpokladam, ze rano ked je svetlo, sa kamera opatovne pripoji k sieti. Takze vychadza mi to asi tak, ze problem sposobuje IR.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
čili to vypadá na nějakou podivnou souvislost s těmi infračervenými LED. No, zkusil bych to obnovit do továrního nastavení, ať máte jistotu, že to není softwarový problém, a pak bych to s tímto upřesněním situace poslal na reklamaci.
Karel Kilián

bigpeppe odpověděl před 6 roky

Dobry den, dakujem za pomoc. Vyskusam tovarenske nastavenia a ked to nepomoze, zial, budem musiet riesit reklamaciu. Dakujem este raz.

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Budeme rádi, když dáte vědět, jak to nakonec dopadlo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Daniel odpověděl před 6 roky

Zdravím, mám naprosto stejný problém, rok jsem měl kameru za oknem tudíž jsem IR přísvit nepoužíval po namontování ven jsem aktivoval IR noční vidění a začala zlobit úplně stejně jak popisuje pan, jakmile padne tma teď tedy kolem 18:20 kamera se v aplikaci tváři ze je offline a kontrolka modře bliká , nepomůže nic ani restart Wi-Fi která ale jede ok ani vypnout zapnout kameru takže to evidentně mám nakou souvislost s IR, doufám ze to vyřeší naky updatem firmwaru který teda moc často není !… 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
no, je spíš otázkou, zda v tomto případě kameru nereklamovat.
Karel Kilián

Jirka odpověděl před 5 roky

Mám úplně stejný problém s kamerou Mi Home 360 1080p. Myslel jsem, ze mam slaby zdroj, kdyz se pri prisvitu ir prepne do offline, ale dela to i se silnejsim zdrojem. Jen s tou vyjimkou, ze se sama jiz nespusti. Musim ji vypnout a zapnout nebo resetovat pokaždé.

Petr odpověděl před 5 roky

Dobrý den, mám koupenou Yi outdoor camera a mám ten samý problém. V noci se nelze na kameru připojit přes aplikaci, ráno ano. Bude to nejspíš nějaka softwarová chyba. Přes den funguje bez sebemenších problémů. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
osobně se obávám, že tohle je spíš hardwarový problém. Některým uživatelům pomohl silnější zdroj, tak můžete zkusit. Určitě bych ale doporučil kamery reklamovat, protože tohle není v pořádku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

19 + 8 =

Servis XM.cz

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!