zablokovany-xiaomi-ucet

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi Notezablokovany-xiaomi-ucet
Jana zeptal se před 1 měsícem
7 Odpovědi
Jana odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den, koupili jsme dceři nový telefon Xiaomi redmi note 3 a nejde se do něho přihlásit. Telefon hlasi,  že se musíme přihlásit ke Xiaomi uctu, ale my jsme se ne přihlašovali, tak nevíme žádný údaj. Je řešení? 

bobasso odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den.
Telefon Xiaomi Redmi Note 3 už je hodně starý (letitý) kousek a pochybuji, že by se našel ještě dnes mobil této řady  zcela nový, jako „prvně prodaný“. Zcela otevřeně vám musím sdělit, že ten mobil určiťe nový nebyl a měl ho již někdo před vámi, což dokazuje ten fakt, že po vás telefon chce přihlašovací údaje ke Xiaomi účtu. Úplně nové telefony Xiaomi vyndané z originální nepoškozené krabičky si po jejich prvém zapnutí a nastavování řeknou o vytvoření a aktivaci Google účtu a nepovinně o vytvoření a aktivaci Xiaomi účtu. U Google účtu je požadována přo přihlášení nějaká emailová adresa plus heslo. Pokud je to opravdu zcela nový telefon, tak pokud již máte google účet z dřívějška (např, že používáte Gmail), tak tam tyto přihlašovací údaje můžete použít a nemusíte vytvářet a registrovat účet nový. V případě Xiaomi účtu je to jiné. Pokud si na zcela novém telefonu vytvoříte Xiaomi účet, tak  přihlašovací údaje do něj se skládají z telefonního čísla SIMkarty, která byla v čase vytváření Xiaomi účtu v telefonu vložena a byla přihlášena do sítě mobilního operatora plus vámi vytvořeného hesla.  Pokud jste po někom tento telefon koupila a ten dotyčný na tom telefonu měl registrován Xiaomi účet, tak pokud od něj tyto přihlašovací údaje nevyzískáte, tak se bohužel do telefonu nedostanete, nezprovozníte ho nebude funkční.  Je to bezpečnostní opatřenu před tím, kdyby někdo takový telefon zcizil, aby se nemohl neoprávněně dostat k obsahu telefonu, jeho skutečného majitele. Správný postup když někdo prodává používaný  telelefon Xiaomi, na kterém měl zřízen Xiaomi účet je ten, že se nejprve musí přihlásit ke svému Xiaomi učtu a v něm telefon, ve vašem případě Redmi Note 3 odhlásit od  účtu. Aby již s ním nebyl spjat a nenesl na sobě „žádnou zátěž“ pro budoucího majitele tohoto telefonu. Po odhlášení telefonu od  Xiaomi účtu na něm provede tovární reset (Obnovu továrních dat). Z telefonu resetem smaže veškerá osobní data, ale také jím vytvořený zámek obrazovky (PIN, Gesto, otisk prstu) a mobil uvede do stavu jakoby byl zcela nový, právě vyndaný z rozbalené krabičky a prvně zapnutý. Z toho co popisujete je zřejmé, že původní majitel tohoto Redmi Note 3 telefon od svého Xiaomi účtu neodlásil a pouze na něm udělal tovární reset. Nyní ta zátěž s přihlášením se ke Xiaomi účtu leží na vás. Jenže vy ty přihlašovací údaje předešlého majitele neznáte. Jedinou možností je ten telefon vrátit, prodejci, bazaru s tím, že mobil není nový a je blokován na přistupová hesla původního majitele. Ten kdo vám tento mobil prodal, buď vaši oprávněnou námitku akceptuje, bude seriozní prodejce a vrátí vám peníze nebo zjedná nápravu tím, že od původního majitele tohoto mobilu získá ony přihlašovací údaje a vám je sdělí. Pokud to ale bude neseriozní prodejce, bazarník tak vás pošle dopryč, nebude se s vámi vůbec bavit a vám doma zůatane ležet nefunkční telefon „jako těžítko“.  A jako třetí možnost je obejít servisy s telefonu, předhodit jim váš problém a čekat zda vás vyslyší a přehrají vám v tom telefonu neoficiální cestou softvér. Což ale nebude zadarmo a v součtu by vas pak vyšla levněji koupě zcela nového telefonu, než RN3, toho bazarového. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den,
souhlasím s Bobassem. To, nač jste narazili, je ochrana před používáním odcizeného nebo ztraceného telefonu. Funguje to tak, že po obnovení továrního nastavení telefon požaduje přihlášení původního majitele. Pokud se tento nepřihlásí, nepustí Vás dál.
Doporučuji tedy obrátit se na prodejce s tím, že se velmi pravděpodobně jedná o použitý telefon a ať situaci nějak vyřeší.
Karel Kilián

Jana odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den, děkuji, jednáme s prodejcem,  uvidíme. J

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Každopádně jisté je to, že se v žádném případě nejednalo o nový telefon.
Pro zajímavost: byly na telefonu ochranné fólie? Přinejmenším na obrazovce?
Karel Kilián

Jana odpověděl před 1 měsícem

Přišel v originální krabici a vypadal jako nový. To že nemá folii mi vůbec nedošlo. Jen jsem ho zapnula a protože jsem neznala heslo k dcery Google účtu, zase jsem ho vypnula a uklidila. Prošvihla jsem tím 14 denní lhůtu na vrácení, asi o dva dny. Dcera ho dostala včera k narozeninám a jak to bude dál uvidíme. Max jí budeme muset koupit jiný. Pokud se prodejce zachová nečestně, prodává na Heurece, dostane odpovídající recenzi. Nevím, jak bych mu dokazovala, že jsme mobil nezablokovali mi…

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 měsícem

Dobrý den,
tak to bude ono. Kdyby byl nový, je jednak zabalená v jedné fólii celá krabička a pak bude fólie přes obrazovku.
Je pravda, že se těžko bude dokazovat, že jste si telefon nezablokovali – to uznávám, že v podstatě asi prokázat nejde. Ale pokud není prodejce vysloveně prevít, myslím, že by měl zvládnout situaci nějak vyřešit.
Karel Kilián

Vaše odpověď

8 + 15 =