zamitnuta-reklamace-u-lion-mobile-s-r-o-pro-poruseni-peceti-mate-podobnou-zkusenost-prosba-o-radu

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmizamitnuta-reklamace-u-lion-mobile-s-r-o-pro-poruseni-peceti-mate-podobnou-zkusenost-prosba-o-radu
Tomáš zeptal se před 2 roky

Dobrý den, bohužel jsem reklamoval své Redmi 4x Global a zbýva 2 měsíce do konce záruční doby. Před rokem se uvolnil konektor nabíjení, ale při troše snahy to nabíjelo, když se s tím nehýbalo. Neřešil jsem to..Nedávno odešel asi GPS modul, nejde navigace a ještě začal občas vynechávat reproduktor sluchátka. Po týdnu byla reklamace zamítnuta z důvodu porušení pečeti. K tomu fotka kde je šroubovákem odřený jediný šroubek s tou pečetí. Ostatní nedotčené. No já s tím nic nedělal, v servisu to nebylo, takže asi vítr. Prosím kdo by měl podobné zkušenosti, tak mě kontaktujte na tomas.nadvornik@gmail.com ,ať se můžeme nějak spojit k hromadné žalobě a medializaci. Tohle si nenechám líbit i když je to tvrzení proti tvrzení. Minimálně ať mají reklamu zadarmo.

7 Odpovědi
bobasso odpověděl před 2 roky

Dobrý den.
To, co popisujete mi něco hodně připomíná. Jen mne udivuje, že se tohle stává ještě dnes. Typický příznak pro neseriozní prodejnu mobilů. Někdy po revoluci jsem kupoval Siemense, který byl úplnou novinkou. Jediný, kdo ho tehdy prodával byl TM, ale nehorázně draze. Tak jsem se nechal zlákat o mnoho nižší cenou tohoto mobilu, který nabízel jeden no name prodejce. Nebudu ho jmenovat. Lidi si na na jeho pak na jeho neserioznost začli hlasitě stěžovat kde jen mohli. Hodně se veřejně propíral. A tento prodejce, aby vše maskoval, tak  jen tiše měnil svůj název i své www stránky, ale pořád to byl ten samý šmejd. Tito vykukové nakoupí v cizině, v nějaké akci levně velký objem mobilů. Těm tu dají nějak rádoby „české prostředí“. Tím že prodejce nezákonně upraví SW toho mobilu, tak ten mobil přichází o standartní záruku ve značkovém servisu. Tím pádem tento prodejce vykuk vám na telefon dá ze zákona 2 roky záruku, ale  „záruční opravu“ vám provede jen on. Záruční list vám k prodávanému telefonu dodá svůj, nikoli ten orginální od výrobce. Pokud byste takto upravený mobil donesl do značkového servisu, tak vám jej neopraví jako záruční opravu, ale za plnou cenu, protože ponese stopu neseervisního zásahu = pokoutně upravovaný jeho SW. Aby se takovému vykutálenému prodejci mobilů jeho „podnikání“ rentovalo, tak takto levně nakoupené mobilu opraví jen za nákladovou cenu, která bude nižší než co ho mobil stál. Když u tohoto prodejce mobil koupíte a něco se vám na něm porouchá, tak vám jej poprvé bez řeči opraví (neopraví). Vy ho tam donesete znovu pro ten samý problém. Přijmou jej do opravy, ale neopraví. Z vás udělají blbce a do zprávy napíší, že na mobil se nevztahuje záruční oprava, protože na mobilu byl jako vámi proveden neodborný zásah, nebo další jejich oblíbená fráze, že mobil byl vytopen, vnikla do něj voda. Jak jednoduché je pro takového neseriozního prodejce porušit šroubovákem plombu na šroubku a nebo kapku vody upustit na malou nálepku (čidlo) , která zbarvením do zelena značí průnik vody nebo vlhka do telefonu. Ano jak píšete. Bude to tvrzení proti tvrzení. Z vaší strany, že jste telefon neotvíral, nelezl jste do něj a z jejich strany tvrzení o naprostém opaku. Vším tímto jsem si kdysi s Tím Siemensem prošel. Nakonec letěl do popelnice. Z toho, jak popisujete kolik měl závad bych se vůbec nedivil tomu, že vám prodali repas nebo „jetý“ mobil, kterému dali jen nové kryty, aby vypadal jako nový. Vše je pouze můj subjektivní dojem. To co popisuji nemusí být ve vašem případě pravda, ale také může. 

bobasso odpověděl před 2 roky

. …. tak jsem se nejspíš nemýlil. Kriticky o tomto prodejci mobilů mluví na netu kde se dá. Na Heuréce a nebo třeba  tady:
https://www.miuios.cz/lion-mobile-s-r-o-xiaomimobile-cz-levnesmartphony-cz-leno-12000

Tomas odpověděl před 2 roky

Diky, hned sem přispěl do diskuse… Nejlepší byl nevím kdo v te firmě když jsem jim volal a řval na ně do telefonu, že jsem ještě nezazil tak prasácke chování a on na me rval ze se ještě nesetkal s tim ze by je nekdo obvinil z prasackeho chování…:-) dle diskuse ns netu ma možná i neco z paměti, ale nemyslim tu v telefonu … 🙂 

Tomáš Nádovrník odpověděl před 2 roky

Dnes jsem byl kontaktován panem Hradeckým, řiditelem Lion Mobile a do případu se osobně vložil. Snažil se najít řešení, nabídl dvě varianty jak věc řešit a to bud uznáním reklamace opravou ve zrychlené podobě a nebo výměnou telefonu. Svým jednáním situaci velice vylepšil a nejspíše se jedná o selhání jedince. Tímto mu děkuji za osobní přístup o který mi od začátku šlo. Uvidíme jak se věc podaří vyřešit. 

radka odpověděl před 2 roky

dobrý den, Řeším teď něco podobného. Mám od nic sportovní hodinky Xiaomi Amazfit Bip a po půl roce se mi při běhání začaly sekat. Poslala jsem tedy k reklamaci a reklamace mi byla zamítnuta prý pro nadměrné přetěžování a zašpinění. Hodinky jsem zaslala zcela čisté a když jsem se emailem odvolala, že zamítnutí nepříjímám, napsali mi, ať pošlu znovu k přezkoumání. Druhou reklamaci mi zamítli s tím, že hodinky nevyužívám dostatečně dlouho, že mé aktivity jsou krátké. Což už beru jako totální výsměch a chci to řešit dále.Nejde mi vůbec o ty peníze, ale o princip.moc díky, Radka Vaďurová

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
čerpám ze článku Naučte se správně a dobře reklamovat, kde píšou: „Nejste-li spokojeni s průběhem a zejména s výsledkem reklamace, máte několik možností, na koho se obrátit. Můžete využít služeb České obchodní inspekce (ČOI), aby celou záležitost přešetřila. Bohužel nečekejte, že ČOI za vás situaci vyřeší. Může jen vyzvat obchodníka k nápravě anebo mu udělit pokutu.
S žádostí o konzultaci se můžete obrátit i na spotřebitelské organizace, které obhajují práva zákazníků. Mezi další orgány, které vám mohou s reklamací poradit, pak jsou:

  • Česká zemědělská a potravinářská inspekce
  • Akreditované zkušebny
  • Soudní znalce

Poslední možností je řešení právní cestou. I přes možné vítězství (anebo riziko prohry) je však zatíženo náklady na soud a právní zastoupení.“
Karel Kilián

odpověděl před 2 měsíci

Tak mám stejný problém. Ani se mi nechce tady vypisovat co všechno sem s něma řešil. Každopadně jsem měl telefon v jiném servisu u známého, protože po továrním nastavení byl přihlášený na xiaomi cloud ale ne mnou. Povídal že tenhle postup je u nich normální a je na ně spousta stížností. Takže, telefony které prodávají nejsou určeny pro Evropský trh. Tudíž při přehrání software naskočí opět zpět a nejde s tím nic dělat. Při telefonátu do firmy Lion mobile nebo XM mobile, stejná firma, to vzala arogantní paní stím že je to 3 dny po záruce a nemůže stím nic dělat, ale když zaplatím 500,- tak to přehrají!!! Tak jsem jim mobil poslal a co se nestalo. Přišel bez tlačítka zapínání a prohnutý. Takže paráda. Píšu co mi napsali: „Diagnostikou jsme zjistili, že zařízení vykazuje poškození neslučitelné se záručními podmínkami. (nikdo na záruku nic nechtěl), Za druhé, zjištěno mechanické poškození, prohnutí těla zařízení a chybějící zap. tlačítko v těle zař. (telefon má kryt a tudíž žádné tlačítko nemohlo chybět, jedině že ho samozřejmě při sundávání krytu urvali. proč sundávali kryt kvůli diagnostice nechápu.) za třetí, zařízení uzamčeno Xiaomi účtem, bez odstranění nelze pokračovat v reklamačním řízení. (Znovu, chtěl jsem přeci jenom přehrát software a né něco reklamovat.) Za čtvrté, nedodání kompletního balení,nelze pokračovat v reklamačním řízení.(kurva já nic nereklamuju.) Za páté, Záruční oprava se zamítá nesplnění záručních podmínek. Za šesté, po jejich odstranění lze pokračovat v reklamačním řízení. Za sedmé, jedná se prý o globální distribuci. A poslední aby vás zastrašili že si všechno potom co na telefonu zničili, taky vyfotili. Bylo nám řečeno po dalším telefonátu od arogantní paní abychom to dali klidně advokátovi že to mají vyfocený. Já mám zase zprávu z předešlého servisu proč vůbec ten telefon nefunguje. Takže podstupuju další kroky. To znamená, naposledy jim píšu a pak už jen ČOI atd. ale vím že už takovích problémů mají dost a doufám že brzy nato dojedou. Kdyby se chtěl někdo přidat tak můj email davidmotycka@post.cz

Vaše odpověď

14 + 18 =

Redmi Note 10 Pro