Zamrzol displej mi band 3
Dobrý deň. Chcem sa opýtať ako reštartu jem môj Xiaomi mi band 3 keďže mi zamrzol displej a nejde sa mi nikam dostať. Stále mi na ňom píše „conect to app to update“ a nemôžem sa nikam dostať. Ďakujem.
Dobrý den,
a když zkusíte náramek spárovat z aplikace Mi Fit, povede se to? Vypadá to totiž, že náramek je ve výchozím stavu a čeká na párování s telefonem.
Karel Kilián
Dobrý deň. Cez aplikáciu Mi Fit mi ho nechce ani len sparovať. Skúšala som inú aplikáciu a tam mi ho sparuje ale stále píše to „conect to app to update“ a nepohnem sa ďalej. Ďakujem.
Dobrý den,
nezkoušel bych to párovat z jiné aplikace, ale z jiného telefonu. Pokud to nepůjde, zkuste se na náramku dostat do sekce Settings-Factory reset. Jestliže to nebude možné, obávám se, že další cesta povede na reklamaci.
Karel Kilián