Zapomenuté heslo
Dobrý den
Podařilo se mi zapomenout heslo k přihlašovací obrazovce.Dle nápovědy v telefonu
Redmi 3s jsem si vytvořil xiaomi účet přes PC a držel se postupu v nabídce Find device.
Nemůže najít můj telefon,který je přitom v dosahu WIFI.Můžete mi prosím poradit.Martin.
Dobrý den, Google účet jste v telefonu měl? Pokud ano, zkuste následující návod http://xm.cz/blog/dotaz/hard-reset-xiaomi-redmi-4x/
Dobrý den,Google účet jsem v telefonu neměl aktivován což bude asi největší problém.Nyní už ho mám ,po přihlášení je odezva že nemůže najít zařízení android.Přitom příchozí hovory mohu přijmout i částečně přečíst SMS s ověřovacím heslem v Mi CLOUD .Asi budu muset využít té poslední možnosti v odkazu vaší odpovědi. díky Martin.
Dobrý den,tak se mi podařilo telefon rozjet přes Recovery menu.Sice jsem přišel o všechny data ale nebylo zbytí.Ještě jednou díky za snahu Martin.
Dobry deň mám problém s heslom na zamknutej obrazovke Xiaomi Redmi 5A. Telefón som už asi 3 roky nepoužívala a neviem si na heslo spomenúť vedeli by ste mi pomôcť?
Dobrý den,
bohužel, heslo obejít nelze. To by takové zabezpečení nedávalo smysl. Jediná možnost je obnovení telefonu do továrního nastavení (vizte náš návod MIUI 12 – tipy a triky: obnovení telefonu do továrního nastavení, poslední kapitola Nouzový scénář, jak obnovit telefon do továrního nastavení). Samozřejmě tím přijdete o všechna nezálohovaná a nesynchronizovaná data. Telefon navíc bude chtít po restartu přihlašovací údaje k účtu Google, pod kterým byl přihlášen.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den a když mi to nechce vzít ani údaje ke gooogle účtu s tím že se něco pokazilo a mám to zkusit znovu a pořád dokola co s tím mám možnost se přihlásit ještě nějakým kódem ale netuším jakým redmi note 10 Miu 13 děkuji
Dobrý den,
to je dost zvláštní, pokud telefon nechce přijmout údaje ke Google účtu, se kterým byl předtím spojený. Obávám se, že v takovém případě pomůže jedině servis, který přeflashuje ROM. Počítejte s tím, že patrně budou požadovat nějaký doklad o tom, že telefon je Váš.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, dostal jsem nové hodinky Xiaomi mi watch 2 lite nastavil jsem si heslo ale nefunguje. Co mám dělat abych zrušil heslo?
Dobrý den,
nejsem si jistý, zda rozumím otázce. Na jedné straně píšete, že jste si nastavil heslo, které nefunguje, na straně druhé ho chcete zrušit.
Pokud máte na mysli zabezpečení PINem, tak to by mělo jít vypnout v aplikaci. Případně požadavek na PIN odstraníte odpárováním a opětovným spárováním hodinek z aplikace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den pane zapomněla jsem heslo nebo pin a nemůžu se do telefonu dostat co mám dělat??
Dobrý den,
to je zvláštní. Jak se dá to heslo, respektive PIN zapomenout, když se na něj telefon ptá každých 72 hodin (a neumožní odemknutí otiskem prstu či tváří) právě proto, aby uživatel tento údaj nezapomněl. Skutečně je to Váš telefon?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, táta dostal k Vánocům telefon a delší dobu ho nezapnul. Telefon se vybil. Po nabití chtěl telefon heslo, které si již nepamatoval. Udělali jsme tedy reset do továrního nastavení ale nemůžeme se do telefonu dostat. Dojdeme k obrazovce „Odemknutí po obnovení továrního nastavení“ kde je vyžadován číselný kód, který ale neznáme. Pod tím je možnost „Použít Google účet“. Telefon ale nikdy nebyl s žádným spárován. Zkoušeli jsme tedy zadat jakýkoliv účet což nefungovalo. Telefon tvrdí, že s nějakým účtem propojen byl. Táta má jeden jediný účet Google, ten jsme zkusili a i přesto telefon email nezná a požaduje „Přihlaste se pomocí účtu některého z vlastníků zařízení. Existuje nějaká možnost jak se do telefonu dostat? Děkuji.
Dobrý den,
bohužel v tomto případě možnost, jak se do telefonu dostat, neexistuje. Telefon se chová tak, jako by byl v rukách neoprávněného vlastníka, který nezná přihlašovací údaje. Nebylo by logické, kdyby to bylo možné obejít. Jedinou možností bude v tomto případě návštěva servisu, kde telefon takzvaně přeflashují. Určitě bude dobré mít k telefonu nějaký doklad o koupi, který po Vás mohou vyžadovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, děkuji za odpověď. Zkoušela jsem i návody na YouTube a existuje zde menu, kde se dá nastavit kód obrazovky ale tento telefon oproti těm na internetu mě sice do menu pustí ale při potvrzení zadaného kódu se zasekne. Poté se nelze ani vrátit zpět. Takže je zde pravděpodobně nějaká chyba. Předpokládám, že asi není možné telefon reklamovat? Je koupený přes T-Mobile, je třeba možné, že ho již před námi někdo použil? Děkuji.
Dobrý den Anno,
ty návody, které kolují na internetu, jsou často určené pro starší verze Androidu a MIUI, kde ještě bylo možné zabezpečení obejít. Současné verze systému už to ale mají zajištěné tak, že se telefon bez původního účtu opravdu nedá odemknout.
Bohužel reklamovat zařízení z důvodu zapomenutého hesla není běžně možné, protože se jedná o uživatelský problém, ne výrobní vadu.
Jestliže máte podezření, že telefon mohl být před Vámi už používán, doporučuji se obrátit přímo na T-Mobile. Mohli by prověřit historii zařízení podle IMEI a případně pomoci s řešením. V každém případě jediným funkčním řešením zůstává návštěva autorizovaného servisu, kde mohou telefon přeflashovat. Bude ale nutné prokázat vlastnictví – ideálně dokladem o koupi.
Přeji Vám hodně štěstí s vyřešením situace!
Karel Kilián