zapomenuty-kod-k-odemceni-obrazovky
Dobrý den přeji, syn (9let) tel. 731 959 135 – zapomněl svůj odemykací kód obrazovky. Nejde mi to dát ani do továrního nastavení a snažil jsem se přes google založit i nový účet a nic….. Prosím, poradíte mi? Moc děkuji, ondřej šebesta 736 111 924
Je naprosto irelevantní, že tvůj syn zapomněl heslo k odemknutí display. Ty jsi zapomněl uvést tu nejpotřebnější informaci, kterou je samozřejmě typ MT. Takže letem světem. Protože zřejmě máš MT novějšího typu, který k tomu, aby bylo možné provést tovární nastavení, potřebuje překonat bariéru, kdy se zadává heslo pro odemknutí display, které ovšem není známé, tak tudy cesta určitě nevede.
Teď heslovitě: kompletně vypni MT. Provede se stiskem jednoho/více tlačítek, naráz/po sobě, společně/jednotlivě s tím, že stisk bude/nebude trvat tak dlouho, až MT „zvadne“ – potřebné informace na netu v oblasti týkající se modelu tohoto MT – dotaz anglicky. Dále tento MT speciálním způsobem opět pomocí tlačítek tak, jak jsem popsal výše, je nutné uvést do tzv. recovery režimu, ve kterém se opět pomocí tlačítek (opět ovládání podle popisu na netu) nastartuje tovární obnova. A pokud MT má zapnutý účet Google nebo i další, např. účet cloud Xiaomi nebo Samsung – pořád jako blbec narážím na to, že jsi neuvedl, jakého MT se to týká – tak pokud neznáš přístup k tomuto účtu, co už je trestuhodné – tak skoro ten „tajný krám“ zahoď, protože se ti nepodaří zprovoznit OS.
….pro pan Ond|ej Šebesta.
Je-li synův mobil Xiaomi, Redmi,Redmi Note, či Poco,tak pak se dá zapomenutý zámek telefonu (obrazovky) deaktivovat pouze provedením hard resetu, tedy uvedením telefonu do továrního nastavení,ale jinou cestou než standarní přes nastavení mobilu, protože se do něj nedostanete. Upozorňuji, že pokud v telefonu nebyla tou dobou zspnuta automatická synchronizace ( zálohování) minimálně na Google účet ,kam by se zálohovalo to hlavní (kontakty, fotky, kalendář atd.) tak hard resetem syn o vše ním do mobilu uloženého a instalovaného příjde.Je tu ale další úskalí .Pokud telefon hard zresetujete, dostanete jej do stavu, jakoby byl zcela nový, právě vytažen z rozbalené krabičky a po jeho zapnutí jej budete od začátku nastavovat. Jako první po vás bude mobil vyžadovat přihlášení se ke Google účtu.Pokud ani ten správný neznáte, na který byl mobil původně zaregistrován, tak se s mobilem rozlučte, nedostanete se do něj. Je to bezpečnostní ochrana.Pak můžete mobil použít jako těžítko. To není výsměch, to je skutečnost. Pokud zadate správně přihlášení ke Google účtu, budete moci pokračovat v jeho nastavování, tedy zadat si i nový zámek telefonu (obrazovky)
Jak na hard resert:
1.na vyplém mobilu současně stiskněte boční Zap/Vyp tlačítko a Hlasitost + (zvýšení hlasitosti) .Tlačítka držte do chvíle než mobil zavibruje. Pak je pusťte.
2.Vyskčí vám anglicky psaná nabídka možností. Vás bude zajímat položka „Wipe data“.Jelikož nejde ničím mobil ovládat, tak boční tlačíka hlasitosti posouvají kurzor nahoru/dolu a Zap/Vyp tlačítko volbu potvrzuje.
3.Kurzorem najeďte na tu položku „Wipe data“ a Zap/Vyp tlačítkem volbu potvrďte. Právě byl spuštěn proces hard resetu,obnovy továrních dat.
Dobrý den,
je to přesně tak, jak napsal Bobasso, kterému děkuji za rychlou odpověď. Zámek obrazovky se nedá nijak obejít. Pokud by to šlo, pak by takové zabezpečení naprosto postrádalo smysl.
V podstatě jedinou možností je uvedení telefonu do továrního nastavení tak, jak popsal Bobasso. Počítejte ale s tím, že po opětovném spuštění telefonu bude požadování zadání hesla k účtu Google, se kterým byl telefon synchronizovaný. Bez zadání správného hesla se nedostanete dál.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím. Mám problém: POCO X7 pro úplně nový. Při nastavování jsem si dal pin, a začal poté přetahovat nastavení a data ze starého telefonu. Teď ale telefon odmítá pin s tím, že ho dávám špatně a nemohu se do něj dostat. Hard reset nefunguje – objeví se opět jen možnost zadat pin. Ani při dlouhém držení tlačítek zapnutí a hlasitost+ se nedostaví zavibrování a nabídka možností. Máte radu?
Díky moc.
Dobrý den Bobe,
to je opravdu zvláštní situace – pokud se telefon nedá uvést do továrního nastavení ani přes hard reset, pak bohužel nezbývá mnoho možností. U novějších modelů Xiaomi, včetně POCO X7 Pro, může být aktivní ochrana před neoprávněným resetem, která brání vymazání telefonu bez správného PINu nebo přihlášení k původnímu účtu Google/Mi.
V tomto případě Vám doporučuji kontaktovat oficiální servis Xiaomi nebo prodejce, kde jste telefon zakoupil. Pokud jde o softwarový problém, mohl by jej servis opravit přeinstalací systému.
Držím palce, ať se problém co nejrychleji vyřeší!
Přeji hezký den!
Karel Kilián
Dobrý den, tak mě jen tak mimochodem napadlo, co použít ten stejný PIN jako ke starému telefonu? Když už se přetahovalo to nastavení… CharlieCh
Dobrý den,
to je opravdu dobrý nápad! Rozhodně by to měl tazatel vyzkoušet, protože pokud se přenášela nastavení ze starého telefonu, je možné, že se přenesl i původní PIN. Někdy se to stává, zejména při obnově ze zálohy.
Děkuji za užitečný tip!
Přeji hezký den.
Karel Kilián