Dobrý den přeji, chtěl bych poprosit o radu – mám Mi Band 6 a před několika dny jsem novou aktualizaci v aplikaci Zepp Life, po ní ovšem zmizely všechny mé nově nahrané ciferníky, nejdou do aplikace nahrávat nové a na obzoru žádná další nová aktualizace… Aplikací s novými ciferníky na Mi Band 6 je mnoho, ale aktuálně je tak mohu “hodit do koše”… V některých z těchto aplikací již o tomto problému vědí a dávají tam upozornění, že nejdou stahovat nové ciferníky. nemáte prosím někdo bližší informace, proč se tak stalo a co za tím je? Bude někdy ještě sjednána náprava nebo mohu Mi Band rovnou odepsat? Navíc v dalších mnoha posledních recenzích píšou lidé o stejném problému s ciferníky a navíc jim nefungují některé další věci jako notifikace, apod..
Je to velká ostuda u tak rozšířené aplikace vlastně odebrat jednu z hlavních funkcí, navíc vývojáři na mé emaily praktickjy absolutně nereagují…
Můžete prosím někdo pomoci s novými informacemi?
Velice děkuji za odpověď
Dobrý den,
nejsem si zcela jistý: máte na mysli to, že do náramku nejdou nahrávat oficiální ciferníky z aplikace Zepp Life, nebo z jiných aplikací?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Z jiných aplikací (např. Mi Band Watchface) nejdou nahrát nové ciferníky do Zepp Life a následně pak do náramku, jen ty předinstalované přímo v aplikaci Zepp life…
Donedávna to normálně šlo, vyberet v jiné apce jen na ciferníky nový, stáhnete do aplikace nebo rovnou spárujete s náramkem. To teď nejde a v recenzích u Zepp Life si na to stěžuje mnoho zákazníků…
Dobrý den,
tak to se obávám, že budou muset vyřešit autoři těch aplikací. Pokud Xiaomi něco změnilo ve způsobu, jakým šlo nahrát ciferníky třetích stran (nebylo by to poprvé), tak je na autorech těch aplikací, aby se tomu přizpůsobili. Není to věc Xiaomi ani aplikace Zepp Life.
Přeji hezký den.
Karel Kilián